Mielipiteesi ihmisistä, jotka on joskus olleet VL
Kommentit (19)
Paha sanoo. Suurin osa joutuu vainoamisen takia muuttamaan alueeltaan niin ei tuu pahemmin nähtyä kun eroavat.
Ne jotka jää alueelleen erottuaan tästä kultista kulkee pää pyörien ku pöllöllä pelkästään lähikaupassaan pelon takia.
Ok, jokainen tekee päätöksensä.
Mulle vois sopia sellainen mies, olen lukenut etteivät piittaa ryyppäämisestä. Itse en käytä alkoholia. Ahdistaa ajatus että pitäis juoda jossain juhlassa.
Heidän kanssa voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta.
Vegaaninen ja laktoositon? Vai valkosipulileipää?
Esimerkiksi entinen pomoni, jonka kanssa kavereerataan edelleen. Todella mukava tyyppi.
Vähälaktoosisista laktoosillisiin voi aiheuttaa ympäristöpäästöjä.
Pitaako kaikista niista olla yksi ja sama mielipide?
En mitään jos edes koko yhteisöön kuuluminen ei ole ollut oma valinta
Eipä ihminen päätä mihin syntyy. Mutta lapsilla on oikeudet ja voi päättää aikuisena uskooko 1861 kuolleen lll erääseen opinhaaraan, joka on erehtymätön
Ei ole väliä, vaikka en itse Vapauden liittoa missään tapauksessa äänestäisikään.
Eipä mitään erityistä mielipidettä.
T. Vl
Kukaan ei voi valita sitä, mihin syntyy. Arvostan, jos ok ollut rohkeutta lähteä.
Useat kohtaamani naiset ovat olleet rikkinäisiä ihmisraunioita, joilla traumatausta. Useampi vuosi terapiaa takana ja seksuaalisesti hyvin lahjattomia, koska se on aiemmin ollut vain miehen mielihaluja ja lapsentekoa varten.
Kyllä tuollaiset lahkot vaan jättävät syvän uurteen ihmiseen, joka ei parane koskaan.
Viikonloppu voi olla. Itse en tunne sitä. Oli lapsuuden juttu koulusta.