Olen kerrostalokaksiossa yksin ja koetan viettää täällä mahdollisimman autenttista mökkijuhannusta.
Kastelin vaatteeni ja laitoin kutinapulveria paidan sisään. Radiosta soi järviradio ja syön käristyneitä makkaroita lämpimän oluen kanssa.
Ideoita millä saan tunnelman vielä paremmaksi?
Kommentit (62)
Pääsisitkö vielä saunaan? Vihta mukaan luonnollisesti. Laita suihkusta tulemaan vaan kylmää, näin simuloit uimiseen liian kylmää järvivettä.
Jos sataa ja sinulla on parveke, mene sinne istumaan. Kuvittele että istut järvenrannalla ja katselet yötöntä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Pue päällesi sadetakki.
Hyvä idea. Minulla on kertakäyttöinen sadetakki. Se käy hyvin tässä tapauksessa.
Järjestä läpiveto. Ne sun märät vaatteet viilentää sut kivasti ja tunnelma on kuin mökillä, jossa on perinteinen kylmä juhannusilma.
Minä haluaisin päästä täältä kotiini kerrostalokaksiooni. Siellä on jääkaapissa hyvää ruokaakin. Pitää odotella, että saan lainassa olevan autoni. Vituttaa olla kylässä. En käsitä, miksi eilen edes tänne lähdin.
Hiirenloukku johonkin nurkkaan ja riisinjyviä papanoita esittämään. Kynttilä palamaan tuomaan savunhajua.
Mä oon mökillä ja oon tällä palstalla, kun sataa niin pirusti.
Sä tarviit kaverin/puolison/vanhemman, joka juo liikaa alkuillasta ja sammuu viimeistään kahdeksan maissa illalla. Sitten pelailet mölkkyä yksinäsi säälien itseäsi.
Laita palamaan niitä vihreitä hyttyskarkotin kieruloita (jotka ei karkoita hyttysiä) ja hengittele sitä karsinogeenistä savua ja tunnelmoi.
Kuuntelet radiosta juhannusohjelmaa. Kokemukseen kuuluu, että paristot hyytyvät.
Hyttysen ininää vaikka netistä. Ja hyttysmyrkyn hajua syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisitkö vielä saunaan? Vihta mukaan luonnollisesti. Laita suihkusta tulemaan vaan kylmää, näin simuloit uimiseen liian kylmää järvivettä.
Ajattelin käydä illemmalla, mutta toisaalta mökkisauna on jatkuvasti käytettävissä. Laitan lämpenemään.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä läpiveto. Ne sun märät vaatteet viilentää sut kivasti ja tunnelma on kuin mökillä, jossa on perinteinen kylmä juhannusilma.
hieno idea
Vierailija kirjoitti:
Hiirenloukku johonkin nurkkaan ja riisinjyviä papanoita esittämään. Kynttilä palamaan tuomaan savunhajua.
😄 Riisinjyviä löytyy. Käryä on jo kun leivinpaperi kärähti.
Sääskimyrkkyä iholle ja sitten pieni hikitreeni, autenttinen kehon tuoksu saavutettu.
Syöt palaneet makkarat keltaisessa käsipaperissa. Paperilla käsistä enimmät hyttysmyrkyt.
Kahvin kanssa muovipussimunkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Sä tarviit kaverin/puolison/vanhemman, joka juo liikaa alkuillasta ja sammuu viimeistään kahdeksan maissa illalla. Sitten pelailet mölkkyä yksinäsi säälien itseäsi.
Pitäisiköhän käydä lähipubissa jos se on auki. Siellä olisi humalaisia. mölkkyä en uskalla pelata ettei naapurit ärsyynny. Arki nimittäin koittaa juhlan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet radiosta juhannusohjelmaa. Kokemukseen kuuluu, että paristot hyytyvät.
Hyttysen ininää vaikka netistä. Ja hyttysmyrkyn hajua syödessä.
Harmi etten tajunnut ostaa hyttysmyrkkyä. Tuota klassikkoa. Suihkutan deodoranttia reilusti. On edes jotan.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin päästä täältä kotiini kerrostalokaksiooni. Siellä on jääkaapissa hyvää ruokaakin. Pitää odotella, että saan lainassa olevan autoni. Vituttaa olla kylässä. En käsitä, miksi eilen edes tänne lähdin.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Laita palamaan niitä vihreitä hyttyskarkotin kieruloita (jotka ei karkoita hyttysiä) ja hengittele sitä karsinogeenistä savua ja tunnelmoi.
Niitä ei enää myydä. Lopettivat niiden tuotannon. Suomi oli ollut käytännössä ainoa maa missä niitä käytetään.
Pue päällesi sadetakki.