Mies voi saada lapsia rajattoman määrän
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7ea0ea3-7c4a-4dee-bb6c-b6beff…
Tällä miehellä on 106 lasta. Naisen lisääntymisikkuna on sen sijaan hyvin kapea ja jälkeläisiä voi saada vain rajallisen määrän ja jokainen kerta vaatii tuskallisen ja riskialttiin 9kk ajan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on paremmin suunniteltu.
No sittenhän miehet voi tehdä lapsia keskenään, kun kerran ovat paremmin suunniteltuja. Ehdota juhannuksen kunniaksi asiaa jollekin sun kaverille?
Yritätkö tällä nyt vihjata, että naiset kykenevät tekemään lapsia keskenään? Tainnut viina virrata tänään?
En yritä vihjata. Minä en kirjoittanut sellaista viestiä, jossa kerroin, että toinen sukupuoli on paremmin suunniteltu kuin toinen, sinä kirjoitit sellaisen. Minä tiedän, että lasten alulle saamiseen tarvitaan kaksi sukupuolta, joten on aika vaikea sanoa, että toinen olisi paremmin suunniteltu, kun ilman toista ei saa aikaan yhtään mitään. Älä syytä minua siitä, että sinä kirjoittelet tyhmiä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei mies synnytä. Miehen osuus lapsen teossa on niin pieni ettei sillä kannata lähteä keulimaan.
Niin, eikä nainen tule raskaaksi ja näin ollen kykene synnyttämään ilman miehen panosta. Kannattaisi palata niihin peruskoulun biologian tunneille.
Ei se miehestä tee yhtään sen parempaa. Nainen voi tehdä lapsen näkemättä miestä ikinä, mies on vain sukusolun luovuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos me kaikki oltaisiin Presidentin lapsia, niin ei ois työttömyyyttä.
Ei olisi mutta me oltaisiin orjia jota diktaattori johtaisi ja hänen lempilapsensa olisivat työnjohtajia.
En oikein usko että onnistuu edes suurimmalta osalta miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän miehet voi tehdä lapsia keskenään, kun kerran ovat paremmin suunniteltuja. Ehdota juhannuksen kunniaksi asiaa jollekin sun kaverille?
Yritätkö tällä nyt vihjata, että naiset kykenevät tekemään lapsia keskenään? Tainnut viina virrata tänään?
En yritä vihjata. Minä en kirjoittanut sellaista viestiä, jossa kerroin, että toinen sukupuoli on paremmin suunniteltu kuin toinen, sinä kirjoitit sellaisen. Minä tiedän, että lasten alulle saamiseen tarvitaan kaksi sukupuolta, joten on aika vaikea sanoa, että toinen olisi paremmin suunniteltu, kun ilman toista ei saa aikaan yhtään mitään. Älä syytä minua siitä, että sinä kirjoittelet tyhmiä viestejä.
En minä kirjoittanut sitä mistä minua syytät. Ymmärräthän että tämä on anonyymi palsta etkä tiedä kenelle kirjoitat? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse onhan meillä reetu ja iso D, huh mitä siemenlinkoja, tosin onko niillä kummallakaan lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen sperman laatukin iän myötä laskee, mikä johtaa korkeampaan mahdollisuuteen kaikenlaisiin sikiön kehityshäiriöihin.
Joo mutta mies aloittaa parikymppisenä jatkaa sinne nelikymppiseksi, joka päivä mällit silloin puhutaan 6000-7000 uutta ihmistä.Eli naisia tarvitaan paljon miehiä kourallinen että ihmiskunta säilyy, tosin siitä tulee aikoinaan se sisäsiittoisuus mutta ei väliä kun maapallo pysyy asuttuna.Muuten tämän Telluksen valloittaa ne vihreä tyypit.
Aikanaan täällä vauvalla opastettiin, että kannattaa pitää aina päivä taukoa vauvan yrittämisessä, jotta miehelle on ehtinyt kehittyä riittävästi siittiöitä. Eli korjaisin tuon väitteesi kohdan joka päivästä joka toiseen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse onhan meillä reetu ja iso D, huh mitä siemenlinkoja, tosin onko niillä kummallakaan lapsia?
Reetulla kertomansa mukaan seitsemän ja iso D kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei mies synnytä. Miehen osuus lapsen teossa on niin pieni ettei sillä kannata lähteä keulimaan.
Niin, eikä nainen tule raskaaksi ja näin ollen kykene synnyttämään ilman miehen panosta. Kannattaisi palata niihin peruskoulun biologian tunneille.
Luetun ymmärtäminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetulla kertomansa mukaan seitsemän ja iso D kolme.
Onkohan Helmi sen lapsenlapsi 😏
Vierailija kirjoitti:
Tuosta huolimatta suurimmalla osalla miehistä ei ole lapsia. Vain pieni määrä alfauroksia pääsee siittämään naaraan.
8.4 miljardia ihmistä, joo pari runkku alfaa siittänyt ne kaikki, hanki aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta huolimatta suurimmalla osalla miehistä ei ole lapsia. Vain pieni määrä alfauroksia pääsee siittämään naaraan.
Älykkyys on homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me alfat runkkaa purkkiin ja siitä saadaan kerralla miljoonille naisille siittiö per kohtu.
Paitsi että lautamiehet ei voi saada yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään kukaan ei siitä naisia vaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me kaikki oltaisiin Presidentin lapsia, niin ei ois työttömyyyttä.
Ei olisi mutta me oltaisiin orjia jota diktaattori johtaisi ja hänen lempilapsensa olisivat työnjohtajia.
Millä logiikalla?
Vaikka perskok on sössinyt kaiken, orjuutta ja pakkoraskautta ne eivät ole onnistuneet saamaan aikaan.
Nasupoikien valtafantasiat on koomisia kun ette pääse edes panemaan.
Voisimme tuhota kaikki miehet samantien ja ihmiskunta jatkuisi silti. Siittiöitä on tankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta. Onneksi miehet ovat aivan ylitsevuotavan innokkaita petipuuhiin niin että muutaman siittiön hankkiminen tarvittaessa on maailman helpoin homma 🤣🤣🤣. Loput lapsenteosta nainen hoitaa itse.
Mies on aikalailla kertakäyttökamaa tai lähes arvoton, mitä tulee lisääntymiseen. Silti naiset kohtelee yhtä arvokkaina kuin naiset. Miehet eivät kohtele naisia yhtä hyvin.
Liekö tässä syy sille, että mies kuvittelee olevansa parempi tai tärkeämpi sukupuoli?
Ja silti ne miehet tälläkin palstalla itkee että ei löydy naista perheen perustamiseen. Huonohan se on sitä siementään jakaa kun se ei kelpaa kenellekään.