Mies, josta en ollut edes kovin kiinnostunut, ghostasi mut!
Ja jostain käsittämättömästä syystä olen nyt allapäin ja ajattelen häntä taukoamatta. Mikä ihmeen reaktio tämä nyt oli??
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, koska sinulla on huono itsetunto ja haavoittuvainen ego, ja sinua häiritsee, että jopa sinun silmissäsi sinua vähemmän tasokas mies torjui sinut.
Hän oli oikeasti tasokkaampi kuin minä. Monellakin eri tavalla.
Ap
...no miksi hänen sitten olisi pitänyt sinuun tyytyä?
Miksi hän niin sinnikkäästi yritti?
Ap
Ei kovin sinnikkäältä kuulosta, jos menetti mielenkiintonsa. Mutta mitäpä jos unohtaisit koko tyypin? Kun et ollut itsekään kiinnostunut, niin onko tuolla oikeasti mitään väliä?
Useamman kuukauden viestittely ja treffeille pyytäminen on minusta kyllä hyvinkin sinnikästä. Itse en ainakaan kysele kuin yhden kerran.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit huomiosta ja siitä, että jos ei muuta ole, on tässä ainakin seuraa siihen saakka, kunnes löydät sen "oikean" miehen.
Englantia puhuvassa maailmassa käytetään nimityksiä "placeholder guy" ja "beta orbiter". Jollainen tämä mies siis ei halunnut olla... koska on ehkä joutunut sen menneisyydessään kokemaan, ehkä useamman kerran.
Luulen, että hänkään ei ollut oikeasti kiinnostunut minusta, kun tää ghostaaminen tapahtui siinä vaiheessa, kun pyysin häntä luokseni.
Ap
Et ollut kiinnostunut, mutta pyysit luoksesi? Nyt en oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidit huomiosta ja siitä, että jos ei muuta ole, on tässä ainakin seuraa siihen saakka, kunnes löydät sen "oikean" miehen.
Englantia puhuvassa maailmassa käytetään nimityksiä "placeholder guy" ja "beta orbiter". Jollainen tämä mies siis ei halunnut olla... koska on ehkä joutunut sen menneisyydessään kokemaan, ehkä useamman kerran.
Luulen, että hänkään ei ollut oikeasti kiinnostunut minusta, kun tää ghostaaminen tapahtui siinä vaiheessa, kun pyysin häntä luokseni.
Ap
Et ollut kiinnostunut, mutta pyysit luoksesi? Nyt en oikein ymmärrä.
En ollut kovin kiinnostunut.
Kutsuin hänet luokseni, kun ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden vielä ihan kasvokkain. (Ja olisin halunnut seksiä)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noissa äpeissä tuntuu pyörivän huonoitsetuntoisia "miehiä". Jos naisella on ulkonäköä, koulutusta ja varallisuutta, niin miehillä menee huonot housuun.
Tilastot kertovat tuollaisten naisten ottavan eron, joten turha yrittää.
Turha minulle, ghostaan myös itseni samalla aina kun ghostaan jonkun.