Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, josta en ollut edes kovin kiinnostunut, ghostasi mut!

Vierailija
20.06.2025 |

Ja jostain käsittämättömästä syystä olen nyt allapäin ja ajattelen häntä taukoamatta. Mikä ihmeen reaktio tämä nyt oli??

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että oli win-win.

Vierailija
2/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit huomiosta ja siitä, että jos ei muuta ole, on tässä ainakin seuraa siihen saakka, kunnes löydät sen "oikean" miehen.

Englantia puhuvassa maailmassa käytetään nimityksiä "placeholder guy" ja "beta orbiter". Jollainen tämä mies siis ei halunnut olla... koska on ehkä joutunut sen menneisyydessään kokemaan, ehkä useamman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidit huomiosta ja siitä, että jos ei muuta ole, on tässä ainakin seuraa siihen saakka, kunnes löydät sen "oikean" miehen.

Englantia puhuvassa maailmassa käytetään nimityksiä "placeholder guy" ja "beta orbiter". Jollainen tämä mies siis ei halunnut olla... koska on ehkä joutunut sen menneisyydessään kokemaan, ehkä useamman kerran.

Luulen, että hänkään ei ollut oikeasti kiinnostunut minusta, kun tää ghostaaminen tapahtui siinä vaiheessa, kun pyysin häntä luokseni. 

Ap

Vierailija
4/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hänkään ei ollut oikeasti kiinnostunut minusta, kun tää ghostaaminen tapahtui siinä vaiheessa, kun pyysin häntä luokseni. 

Ap

Käytännössä sain siis pakit suoraan ehdotukseen.

Ap

Vierailija
5/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koska sinulla on huono itsetunto ja haavoittuvainen ego, ja sinua häiritsee, että jopa sinun silmissäsi sinua vähemmän tasokas mies torjui sinut.  

Vierailija
6/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktio? Oma reaktioni tuollaista miestä kohtaan olisi lähinnä vititus; mitä edes ennätin luulemaan hänestä, jotain myönteistä  tajuamatta jo enben hänen ghostaamista, ettei ole kovin arvostettava, vaan halpamaisesti  ghostas.i

Vierailija
7/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, koska sinulla on huono itsetunto ja haavoittuvainen ego, ja sinua häiritsee, että jopa sinun silmissäsi sinua vähemmän tasokas mies torjui sinut.  

Hän oli oikeasti tasokkaampi kuin minä. Monellakin eri tavalla.

Ap

Vierailija
8/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

...no miksi hänen sitten olisi pitänyt sinuun tyytyä?

Vierailija
9/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi hän niin sinnikkäästi yritti?

Ap

Vierailija
10/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas nyt melkonen dilemma.

Vierailija
11/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voidaan kutsua kolahtaneeksi ylpeydeksi.

Vierailija
12/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voidaan kutsua kolahtaneeksi ylpeydeksi.

Sitä se kai on. 

Ap

Vierailija
13/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osalle miehistä tulee yllärinä, että vaikka toinen olisi ns. kuinka tasokas, silti hänestä ei välttämättä ole kiinnostunut. Jos ei kolahda niin ei, vaikka olisi mikä komistus. 

Minulle kävi näin yhden kauniin julkisuudestakin tutun miehen kanssa, otti kontaktia mutta ei vain napannut ollenkaan. Nyt olen naimisissa paljon vähemmän hyvännäköisen kanssa, mutta en vaihtaisi kun rakastan, tietenkään!

Vierailija
14/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli hän yritti sinnikkäästi, mutta sitten kuitenkin ghostasi? Kuulostaa siltä, ettet antanut tarpeeksi vastakaikua tarpeeksi nopeasti, joten juttu lopahti sitten siihen. 

Vierailija
15/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osalle miehistä tulee yllärinä, että vaikka toinen olisi ns. kuinka tasokas, silti hänestä ei välttämättä ole kiinnostunut. Jos ei kolahda niin ei, vaikka olisi mikä komistus. 

Minulle kävi näin yhden kauniin julkisuudestakin tutun miehen kanssa, otti kontaktia mutta ei vain napannut ollenkaan. Nyt olen naimisissa paljon vähemmän hyvännäköisen kanssa, mutta en vaihtaisi kun rakastan, tietenkään!

Niin, samoin joillekin naisille tulee yllätyksenä. En tiedä miksi yhdistät tämän vain miehiin. 

Vierailija
16/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sua on käynyt polkemassa yksi jo toinenkin sen aikana ja jälkeen. Jos ei mitään kiinnostusta edes ollut niin olet ilmeisesti tottunut pyörittelemään miehiä ja että he jättävät ainakin takaportin auki pillullesi. Tämä haki jotakin aitoa, mitä ei sinussa nähnyt.

Vierailija
17/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostasi?

Tuliko sinusta siis kummitus?

-Kylmät kädet 

Vierailija
18/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten tuli aika jolloin miehet ei enää katso.

Vierailija
19/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli hän yritti sinnikkäästi, mutta sitten kuitenkin ghostasi? Kuulostaa siltä, ettet antanut tarpeeksi vastakaikua tarpeeksi nopeasti, joten juttu lopahti sitten siihen. 

Juttu lopahti siihen, kun kutsuin hänet vihdoin luokseni.

Ap

Vierailija
20/45 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, samoin joillekin naisille tulee yllätyksenä. En tiedä miksi

Tarkoitin tasojankkaajia jotka puhuvat näistä teoreettisesti (= komea saa jokaisen), ja he ovat 99% miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan