Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekko ja rumat jalat, kumman valitsen

Vierailija
20.06.2025 |

Minulla on kauheat jalat mutta haluan pitää mekkoa joka ylttää hieman polvien päälle. Kumpi on vähemmän huono vaihtoehto: mekko ilman housuja vai mekko ja polven alle ylittävät legginssit

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitä vapaus ja pukeudu just niin kuin itse haluat ja ole onnellinen että sinulla on jalat ja pääset liikkeelle.

Vierailija
2/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi kasvata itsetunto. Sen jälkeen tee mitä lystäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä niin rumaa nyt on?

Vierailija
4/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekko?

Vierailija
5/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ja leggingsit.  Eikä tarvi pelätä että jotain vilahtaa kun tuulenpuuska iskee. 

Vierailija
6/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polven alle yltävät legginssit ehdoton ei. Mieluummin sukkahousut. Tai sitten lopetat miettimästä "rumia" jalkoja ja puet päällesi mitä haluat!

Vierailija
7/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkoja on niiiin erilaisia kaikilla, että kyllä ne sinunkin mahtuvat joukkoon. Mekko päälle ja menoksi!

Vierailija
8/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leggingsejä. Vaihtoehdot: pää pystyssä sillä mekolla jonka aioit laittaa. Tai pidempi mekko, jos lyhempi tuntuu epämukavalta. Ihanaa kesää!

Vierailija
9/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma, itselläni on mielettömän rumat pattipolvet (ei yksi tai edes kaksi pattia, vaan kolme muhkeaa muhkuraa) eikä pohkeita ollenkaan, vaan pohkeet ja nilkka on yhtä samaa suoraa. Olen aina hävennyt jalkojani, mutta muutama kesä sitten annoin olla ja aloin käyttää maksipituisten lisäksi myös lyhyitä hameita/mekkoja. Nyt on tullut lisäksi myös sukurasitteet eli katkeilevat verisuonet ja suonikohjutkin alkaa kehittyä, joten näky ei todellakaan ole kaunis, mutta en jaksa enää välittää. 

Vierailija
10/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain! Rumat jalat mullakin: paksut nilkat ja jalan kaari laskeutunut, joten nilkka näyttää entistäkin paksummalta ja epämuodostuneelta. Kaikki kengät sattuvat ja näyttävät rumilta jalassa. En käytä lyhyitä mekkoja ja ylipäänsä kesä on ärsyttävää aikaa, talvella koipensa pystyy piilottamaan maihareihin ja pitkiin housuihin. 

Vierailija
11/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvisukat

Vierailija
12/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma, itselläni on mielettömän rumat pattipolvet (ei yksi tai edes kaksi pattia, vaan kolme muhkeaa muhkuraa) eikä pohkeita ollenkaan, vaan pohkeet ja nilkka on yhtä samaa suoraa. Olen aina hävennyt jalkojani, mutta muutama kesä sitten annoin olla ja aloin käyttää maksipituisten lisäksi myös lyhyitä hameita/mekkoja. Nyt on tullut lisäksi myös sukurasitteet eli katkeilevat verisuonet ja suonikohjutkin alkaa kehittyä, joten näky ei todellakaan ole kaunis, mutta en jaksa enää välittää. 

Pattipolvet? Ei kai polvet voi tasaisetkaan olla? En nyt ymmärrä.

Vierailija
13/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pattipolvet? Ei kai polvet voi tasaisetkaan olla? En nyt ymmärrä.

Mulla myös pattipolvet, kapeat reidet ja sääret, eli polvet näyttävät vielä sellaisilta palloilta. Joillakin on sileämmät ja sirommat polvet, eikä korostu niin paljon, ovat sopusuhtaisemmat. Mutta näillä mennään!

Vierailija
14/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä niin rumaa nyt on?

No kyllä mullakin on vähän rumat jalat, ja pukeudun kesällä maksimekkoihin (tosin esim. pyöräillessä shortsit eli en mä niitä nyt niin paljon häpeä ettenkö voisi sääriäni muille näyttääkin.) Ihan älytöntä nykyään sellainen "Kaikki me ollaan omalla tavallamme kauniita!" Ei useinkaan olla, eikä sen pitäisi myöskään määrittää kenenkään arvoa. Ruma on rumaa ja entäs sitten.

Vierailija
15/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko ja leggingsit.  Eikä tarvi pelätä että jotain vilahtaa kun tuulenpuuska iskee. 

Sama myös pyöräillessä. Ei tarvi stressata sitä, että helma nousee luvattoman ylös. Sopii myös kietaisuhameen käyttäjälle.

Vierailija
16/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse valitsisi niitä karseita legginsejä, vaan pidemmän helman. En oikein älyä miksi on pakko laittaa just se lyhyt hame jos välittää siitä ulkonäöstä. Vilpoisia pitkiä housuja ja hameita/mekkojakin kun on pilvin pimein saatavilla.

Vierailija
17/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ilman tai sitten ihan ohuet sukkikset tai ihan ohuet sukkisten lailla läpikuultavat sukan/kengän sisään asti yltävät pitkät leggingsit.

Vierailija
18/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti teet ihan kummin vaan tai vaihdellen esim. sään mukaan. Et kuitenkaan oukeasti näytä niin kamalalta kuin luulet. 

Vierailija
19/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä varten niiden jalkojen pitäisi kauniit olla? Laitat mekon, eikä todellakaan mitään junttipituisia leggareita alle. Ihan max sukkahousut tai jos haluat minimoida tuulivahingot niin mikroshortsit helman alle, mutta ei ikimaailmassa mitään polven alle ulottuvaa trikoota. Ihan karsea tyyli.

Vierailija
20/32 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika niissä kintuissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi