Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se nykyään niin, että mies on estynyt tiukkapipo, jos ei suostu ottamaan naisen sormea peppuunsa?

Vierailija
20.06.2025 |

Näin yksi nainen sanoi mulle, kun kielsin sitä työntämästä sormea sisääni, kun se antoi suuseksiä.

Suostuin lopulta, mutta onko se nykyään muka valtavirtaa, että miehen pitää antaa naisellekin peppua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä homokammoisia pojan kloppeja.

Vierailija
2/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitää tunkea perseisiin kaikkea tai muuten on estynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin ollut aina.

Vierailija
4/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nykyään vakiotapa toimia. Jos toinen ei tee kuten itse haluaa syytetään itsekkääksi kun ei halua tuottaa mielihyvää tai estynyt kun ei halua vastaanottaa.

Vierailija
5/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyrkii hallitsemaan erilaisilla mikrodominanssikikoilla, mutta ne pitää vain laittaa ruotuun päättäväisellä toiminnalla ja määrätietoisella ottamisella. Tässä tilanteessa rojauttaisin neidon selälleen ja tirvauttaisin vanhanaikaisella tavalla molemmat tyytyväiseksi. Aloite vain omaan päähän, niin siitä se lähtee.

Vierailija
6/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni ei suostu tuohon vaikaa itse haluaisin. Oliska se ihanaa saada esim eturauhasorgasmi.

Vierailija
7/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläse ap on nyt niin että opettelet ottamaan sormea pyllyyn ja sit isompaa dildoa. Se on tasa arvoa että mies ottaa hanuriin. Sinä et ole mikään mies jos et suostu naisen pyyntöön!! Ap on nyt kasvettava aikuiseksi ja ruvettava toimimaan niin kuin nainen sanoo.

Vierailija
8/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyaikaa, että miehen pitää suostua kaikkeen mitä nainen sanoo ja tekee, vasta sitten olet kunnon mies, jos alistut täysin naisen valtaan. Nainen kun taas ottaa tai on ottamatta sormea anneliinsa, on hän voimaantunut ja oman seksuaalisuutensa haltuun ottanut naaras!

Vierailija
9/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat harjoitella tätä keskenään, olisi helpompaa opetella yhdessä esim rentouttamistekniikat ja eturauhastuntemusten tehostaminen. Osaisivat sitten naisia neuvoa kun/jos tilanne tulee vastaan. 

Vierailija
10/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aluksi tuntui aika pahalta, kun tyttöystävä ekan kerran sen sormen sisälle työnsi, mutta kun opin rentoutumaan, niin se alkoi tuntumaan paremmalta ja lopulta minä itse pyysin, jos tyttöystävä voisi antaa minulle peppuhoitoa.

Vierailija
11/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hyvin koulutettu nainen hukkaan ap:n kanssa. Kyllä se on "valtavirtaa", että ei aina vaan naida saunan jälkeen lähärissä pimeässä vaan kokeillaan juttuja.

Vierailija
12/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä aluksi tuntui aika pahalta, kun tyttöystävä ekan kerran sen sormen sisälle työnsi, mutta kun opin rentoutumaan, niin se alkoi tuntumaan paremmalta ja lopulta minä itse pyysin, jos tyttöystävä voisi antaa minulle peppuhoitoa.

Mulla vähän sama. Olisittepa nähneet naiseni hymyn, kun ekan kerran pyysin ihan itse, että haluaisin sormen peppuuni.

Vierailija
13/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika pullamössö mieheksi on jos ei kelpaa.

Vierailija
14/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee tunnustus. En ollut itsekään aluksi kovin innostunut ajatuksesta, mutta kun tyttöystävä oli jo antamassa suihin ja oli saanut penikseni kivikovaksi, niin halusin sen jatkavan. Mutta kun se lopetti ja alkoi vaatimaan, että saisi työntää sormensa sisään, niin suostuin siihen, jotta se hoitelisi mut loppuun. 

Tyttöystävä kostutti sormensa suussaan ja sitten työnsi sen kokonaan sisääni. Peppureikäni oikein puristui sen sen sormen ympärille ja tyttöystäväni naurahti, että onpas minulla tiukka perse. Sitten hän alkoi kielellään härnäämään terskaani ja en kestänyt kauaa, kun tulin. Ja jumankauta kuinka tunsin miten peräaukkoni supisteli sormen ympärillä. Se siis aukeni ja meni kiinni varmaan kymmenen kertaa ja spermaa lensi kasvoilleni saakka. Tyttöystäväni nuoli kaiken sperman pois ja antois sitten suudelman, jossa sain maistaa omaa spermaani. 

Mulla oli jotenkin aivan uskomattoman ristiriitainen ole, häväisty ja täydellisesti tyydytetty.

Vierailija
15/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muutenkin on suhteen bottom. 

Vierailija
16/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä ei ole kyse siitä kuka penetroituu kehen, vaan alistamisesta. Alistettuna olo on aina kiihottanut naisia ja bottom-homoja. 

Vierailija
17/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kynnet leikattu eikä haittaa että vähän pukama verta sormilla sonnan lisäks niin mikä ettei :D

Vierailija
18/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja jumankauta kuinka tunsin miten peräaukkoni supisteli sormen ympärillä. Se siis aukeni ja meni kiinni varmaan kymmenen kertaa"

Siis toi on se juttu, mikä sai mut ihan addiktoitumaan siihen, että se sormi kuuluu olla pyllyssä. Orgasmi on ainakin kymmenen kertaa voimakkaampi.

Vierailija
19/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole estynyt, jos ei halua mitään peppuun, mutta nainen on, jos ei suostu peppujuttuihin. Näin olen saanut kuulla monelta mieheltä.

Vierailija
20/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että jotkut miehet pitävät peppunsa hyväilyä alistavana.

Itse en saa millään käännettyä asiaa noin.