Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***eloisten ma-ti****

26.03.2007 |

Oli pakko avata uus ketju, kun en sallasta löytänyt! Nyt kun vihdoin ehdin tännekin välillä..kun taas sairaslomalla. Viime viikolla oli rakenneultra ja siinä kaikki kunnossa, istukkakin oli nyt siirtynyt pois kohdun suun päältä. Saatiin kysyttäessä tietää sukupuolikin, vaikka tietty 100% tietohan se ei oo..

ns 20+6 (ent. nsomerkoski)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa siihern,kun Lahja myllersi niin vimmatusti masussa.Ihana tunne kertakaikkiaan!

Miksuliini:täällä ei oo tullut vielä raskausarpia(ekalta tuli reisiin muutama,ne niin haaleita ettei näy)Maha ja rinnat on säästynyt niiltä toistaiseksi kokonaan(tämä on 5. raskaus)Joten hyvä tuuri on ollut.Rasvailuun en itse usko,joten ne tulee kyl tähän kroppaan jos on tullakseen.

Nani:En mä ainakaan loukkaantunut yhtään ja jos ois joku suljettu palsta tiedon varmasti kertoisinkin,kyse on vain siitä,etten halua näiden palstakyylien sukupuolta tietävän ennen syntymää.

Lumina ja Lahja rv 21+4

Vierailija
22/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään potkuja :o/ Heh, vetäisen pohjat koko eloisista noiden potkujen tuntemisten kanssa :oD No parempi myöhään jne. Äskenkin potki niin vimmatusti kotidoppleriin, mutta en minä vaan mitään tunne...

Painoa ei ole tullut yhtään : alun pahoinvointi vei muutaman kilon pois ja nyt ollaan lähtölukemissa. Onneksi ei ole tullut eikä tarvitsisikaan.

Raskausarpia tuli ekalta kosolti masuun ja tisseihin eikä sitä seuraavissa ole tullut mitään.

SF -mitta on ollut erittäin pieni edellisissä viidessä, mutta tämä vauva vetelee yläkäyrän yläpuolella :o) Viimeksi oli viikolla 18 SF -mitta 17 cm.

Linea Negraa ei ole yhdessäkään raskaudessa tullut ja itse pidän sitä poikaviivana vaikka näyttää se tytöstäkin tulevan.

Huomenna rakenneuusinta ja että pelottaa....... Palailen kertoilemaan (toivottavasti) hyviä uutisia huomenna iltapäivästä........

Rapuäiti ja rakas Lahja tasan 21+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noita palstakyyliä oikeasti? Siis vaivautuuko joku lukemaan näitä juttuja ihan vain " kyylätäkseen" ? Onko joku tosiaan niin kiinnostunut toisten odotuksista? Ei ole tullut mieleen koskaan, vaikka yritän itsekin pysyä melko yleisellä tasolla näissä viesteissä.

Vierailija
24/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuäidille peukutukset huomiselle, toivotaan, että kaikki on hyvin! Olet ajatuksissani huomenna :)

Täällä voidaan mainiosti, kuukauden tauon jälkeen (flunssa) pari lenkkiä käyny tekemässä + jumpannu, ihana olo! Masu kasvaa, ja liikkeitä tuntuu kunnolla. Tällä kaverilla on näköjään ihan jo oma rytmi, välillä potkia paukuttelee, vaikka töitä teen ja liikun ;) Ja illalla kun käyn nukkumaan, on ihan hiljaista :) Huomenna neuvola, pääsee taas kuulemaan sydänäänet, jee!

Raskausarpia ei esikoiselta tullut, toivottavasti säästyn tälläkin kertaa. Potkut on isi jo tuntenut, mummille ei vielä suostunut näytettä antamaan ;)

Tervetuloa uusille!

Painoa on täällä tullu ekasta neuvolasta se pari kiloa, syksyltä reilu 5. Esikoiselta paino nousi vasta puolen välin jälkeen. Yritän kyllä mahdollisimman vähillä kiloilla selvitä! On jo ennestään ylimääräistä...

Meillä näytti pieni poika olevan masussa, kun rakenneultrassa käytiin, ja ollaan kaikille se kerrottukin. Olemme kyllä korostaneet, ettei mikään ole varmaa, vaikka kahteen kertaan pienen pippelin siellä näimmekin. Joten jos joku käy minun juttuja kyyläämässä, tietää jo tämänkin asian :)

Ihania aurinkoisia ja lämpimiä päiviä kaikille ja voikaa hyvin! Käyn huomenna nauvolakuulumisia laittamassa ja katsomassa " uutisia" !

Emma 20+4

Vierailija
25/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli rakenneultra. Kaikki oli kunnossa. Elimet oli kunnossa, koko vastasi viikkoja jne. En kyllä vieläkään käsitä miten ne siitä ultrakuvasta mitään näkee =)). On vielä sellanen iän ikuinen ultralaite!Kyselin sitten vielä niinkuin varmistaakseni että onhan kaikki ok ja lääkäri siihen sanoi että ei täältä mitään poikkeavaa löydy. Jokohan sitä nyt osais alkaa nauttia tästä raskaudesta ilman turhia murheita!

Liikeitä en vieläkään tunne, ensisynnyttäjällä tietysti kestää sekin kauemmin. Lääkäriltä sitäkin kysyin ja kuulemma voi olla vaihdelua siinä ylipäätän viikkojen 15-25 välillä. Hassulta se tuntuu kun vauva siellä liikehtii enkä minä sitä tunne!

Pahoinvointia ei ole ollut kahteen viikkoon. Ja olo todellakin on aivan mainio. Väsymys hieman painaa. Ja nälkä! Miten voikaan syödä näin paljon! Viimeeks neuvolassa oli tullut painoa kilo lisää. Seuraavassa punnituksessa taitaa olla isompi lisäys =)).

Lääkäri kirjoitti minulle duactia allergiaan. Vähän epäilyttää että voiko sitä todella käyttää raskaana ollessa. Hänen mukaansa siitä ei ole haittaa näillä viikoilla enää. Ja siis juuri tuo duact käy. Onko muille sitä kirjoitettu? Sain kyllä samalla nenäsumutteenkin allergiaan. Täytyy vielä apteekista varmistaa että se sopii oikeasti! (Olenpa epäileväinen!)

Hyviä vointeja Äideille ja aurinkoista kevättä =)

S.M.L. rv 19+2

Vierailija
26/26 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele9:itse sain tietoon sukulaiseni(ei hän itse kylläkään) kautta,että viestini luetaan päivittäin netistä kahdelta eri taholta ja varoitti kirjoittamasta salaisuuksista,eipä mul sellaisia ole ja jos olis niin en niitä taatusti nettiin kirjoittelis....

Rapuäidille tsemppiä huomisen ultraan,toivottavasti kaikki on hyvin.

Täällä vedetään enkat painon nousussa,mulle tullut tosiaan jo 9kg.

Lumina ja Lahja rv 21+4