Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittipalstalle salaa puolisolta?

Vierailija
19.06.2025 |

Mitäs mieltä olette, miten tuomittavaa olisi mennä deittipalstalle puolisolta salaa, jos tarkoitus ei kuitenkaan ole löytää muuta kuin juttelu- ja kaveriseuraa? Olen hyvin yksinäinen, ja kavereiden ja ystävien löytäminen on ollut aivan mahdotonta. Ihmisiä ei vaan tunnu kiinnostavan, vaikka mitä tekisi. Sen sijaan deittipalstalta löytyy kiinnostavaa seuraa ja kiinnostavia keskusteluita. Olen sieltä löytänyt (ennen nykyistä parisuhdetta) ihan kavereita ja ystäviäkin. Puoliso ei tähän ole suostunut ja tilanteesta on vaikea edes keskustella. Mitä mieltä olette? Salaa palstalle vai kärsiä yksinäisyydestä ja olla katkera puolisolle, joka rajoittaa elämää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko ap jo ilmoituksessaan että etsii vain ystäviä ja olevansa suljetussa parisuhteessa? Ellei kertoisi hänellä on joka tapauksessa ketunhäntä kainalossa ja voi olla vaikka kertoisikin. 

Itse en edes haluaisi olla se salaystävä jota piilotellaan vaimolta. Ja jos olisin se vaimo jonka selän takana ilmoitus on, en uskoisi selityksiä ystävyydestä jos saisin asiasta tietää. On myös potentiaalisen nöyryyttävää vaimollesi jos teidän yhteiset tutut näkee että olet deittipalstalla vaimolta salaa ja he voisivat myös kertoa asiasta vaimollesi. 

Vierailija
22/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja, ap. Ja kun valitset typerästi, seuraukset ovat sitten sen mukaisia. Olet täysin vapaa toimimaan munasi osoittamaan suuntaan mutta nykyistä kumppania sulla ei kauan tule olemaan. 

Tuskin rajoittaa elämääsi, kun ero sinusta on varmasti hänelle ihan mieluinen asia. Minun mieheni saisi ilman muuta lähteä deittipalstalle oikeinkin mieluusti, jos sinne haluaisi. Avittaisin tuota päätöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko ap jo ilmoituksessaan että etsii vain ystäviä ja olevansa suljetussa parisuhteessa? Ellei kertoisi hänellä on joka tapauksessa ketunhäntä kainalossa ja voi olla vaikka kertoisikin. 

Itse en edes haluaisi olla se salaystävä jota piilotellaan vaimolta. Ja jos olisin se vaimo jonka selän takana ilmoitus on, en uskoisi selityksiä ystävyydestä jos saisin asiasta tietää. On myös potentiaalisen nöyryyttävää vaimollesi jos teidän yhteiset tutut näkee että olet deittipalstalla vaimolta salaa ja he voisivat myös kertoa asiasta vaimollesi. 

Olen eri, minulla on deitti-ilmoitus ja kyllä kyllä kerron avoimesti olevani naimisissa, mutta että puolisolle asia on ok. 

Vierailija
24/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap myös sanoo aloituksessa löytäneensä aiemmin deittipalstalla kavereita ja ystäviä. Mitäs niille tapahtui? Oletko työelämässä ja onko siellä ihmisiä joista saisit seuraa? Itse juttelen töissä joka päivä monille ihmisille muustakin kuin työasioista. 

Vierailija
25/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, minulla on deitti-ilmoitus ja kyllä kyllä kerron avoimesti olevani naimisissa, mutta että puolisolle asia on ok. 

👍🏻👍🏻

Vierailija
26/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.

Heh, ehkä ennemmin niin, että pitäisi löytää puoliso, joka luottaa niin paljon, ettei tuollainen häiritsisi. Itse en ymmärrä, mitä haittaa on, jos keskustelen muiden ihmisten kanssa. -ap

Älä valehtele itsellesi. Olet tyytymätön kumppaniisi. Älä toimi hänen selkänsä takana. Ota ero,sen jälkeen voit vapaasti olla treffi palstalla. 

Vierailija
27/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja mene sen jälkeen deittipalstalle, äläkä enää aloita uutta parisuhdetta.

Heh, ehkä ennemmin niin, että pitäisi löytää puoliso, joka luottaa niin paljon, ettei tuollainen häiritsisi. Itse en ymmärrä, mitä haittaa on, jos keskustelen muiden ihmisten kanssa. -ap

Älä valehtele itsellesi. Olet tyytymätön kumppaniisi. Älä toimi hänen selkänsä takana. Ota ero,sen jälkeen voit vapaasti olla treffi palstalla. 

Näin on hyvä sanoa, jos oma puoliso sallii kaverit. Silloin ei osaa ajatellakaan mitä se on, jos ei sallisi.

Vierailija
28/29 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö?

Vierailija
29/29 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo. Olisinkin!

Yhdessä ollaan pitkälti tottumuksesta, taloudellisista ja muista syistä... ollaan ihan hyvä tiimi arjessa, mutta kyllä ihminen tarvitsee muitakin ihmissuhteita kuin parisuhteen. 

Jotain ystäväpalstoja olen testannutkin, mutta siellä on todella nihkeää se keskustelu... Sellaista tylsää ja ylimalkaista jutustelua. Deittipalstoilla ihmiset antaa itsestään paljon enemmän ja paljon nopeammin, on paljon helpompaa löytää niitä ihmisiä, joiden kanssa juttu luistaa.

Ei salailu toki kivaa ole, mutta ei yksinäisyyskään ja ihmissuhteiden puute tee kovin hyvää suhteelle. Olen huomannut jo vähän katkeroituneeni, sillä koen puolisoni rajoittavan vapauttani ja elämääni. 

-ap

Vaikutat ihan mun ukolta! 😆 Se on vähän säälittävä tapaus. Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta eikä ymmärrä mitään parisuhteen päälle. Seksi on hänelle parisuhde. En usko sen löytävän ketään pysyvää enää koskaan mun jälkeen koska minäkin olen vasta löytänyt kadonneen omanarvontuntoni tämän tunnevammaisen juopon jäljiltä....