Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (210)
Kummisedät
Tanssii susien kanssa
Unelmien sielunmessu
Irwinistä tehty elokuva. Monista laulajista tehdyt elokuvat.
Uuno Turhapuroja jaksan katsoa.
Tuntematon sotilas.
Kummisetä- trilogia, Pirullista peliä, American Beauty.
Mun suosikeissa on usein aikamatkailua tai jotain aikavääristymää ;)
Terminatorit (poislukien Terminator 3), Edge of the day, Groundhog day, molemmat versiot Total Recall. Muutenkin toimintaelokuvat kestää paremmin uudelleenkatselua esim Die Hardit. Clint Eastwoodin elokuvia myös katsonut moneen kertaan. Ai niin, tietysti Tähtien sota ( ne alkuperäiset).
Enkä ole teinipoika vaan keski-ikäinen nainen.
Nro 86 unohti : Battleground Los Angeles ja Jason Bournet.
Notting Hill
Pride & Prejudice (2005)
Casablanca
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat ovat liian pitkiä, en jaksa katsoa. Joskus aloitan katsomaan ja sitten saatan katsoa loppuratkaisun. Nuorena vuokrattiin videokasetteja, mieleen jäi "Yksi lensi yli käenpesän." Sen katsoin kokonaan.
Ai liian pitkiä? Nykyäänhän katsotaan paljon sarjoja, joihin verrattuna elokuvat on todella lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikeissa on usein aikamatkailua tai jotain aikavääristymää ;)
Terminatorit (poislukien Terminator 3), Edge of the day, Groundhog day, molemmat versiot Total Recall. Muutenkin toimintaelokuvat kestää paremmin uudelleenkatselua esim Die Hardit. Clint Eastwoodin elokuvia myös katsonut moneen kertaan. Ai niin, tietysti Tähtien sota ( ne alkuperäiset).
Enkä ole teinipoika vaan keski-ikäinen nainen.
Tuon murmelielokuvan katselu oli yhtä piinaa - pakotin itse tässä taannoin sen katsomaan kun halusin tietää miten loppuu. No selvisin jotenkin, oli tappavan tylsä, ei enää ikinä!
En mitään. Elokuvat on mulle aina kertakatselu kestäviä kuten romaanitkin kertaluennan luettavia. Muutaman dollarin tähden jaksoin katsoa 40 vuotta sen jälkeen kun ekan kerran näin lapsena, muistin kyllä mitä leffassa tapahtuu mutta osasin katsoa vähän eri näkökulmasta kuin pikkupoikana. Hiljaiset sillat on ehkä sellainen jonka jaksan katsoa 10-20 vuoden päästä jos en kasva jo horsmaa kuten oletus on.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat ovat liian pitkiä, en jaksa katsoa. Joskus aloitan katsomaan ja sitten saatan katsoa loppuratkaisun. Nuorena vuokrattiin videokasetteja, mieleen jäi "Yksi lensi yli käenpesän." Sen katsoin kokonaan.
Sulla on ollut keskittymishäiriö jo nuorena, jos et ole videoaikanakaan jaksanut katsella elokuvia alusta loppuun.
Monella se on tullut vasta aikuisiällä tai muuten viime vuosina somen ja puhelimen räpläämisen myötä. Siis itse aiheutettu keskittymishäiriö.
ET, The Sound Of Music, Clint Eastwoodin länkkärit.
James Cameronin alkuperäiset Terminatorit, Stallonen Rambot varsinkin 80-luvulta, Die Hard, Zucker-Abrahams-Zucker trion komediat kuten Alastomat aseet ja Hot Shotsit... Siinä nyt esimerkkejä mitkä ovat kestäneet aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Chaplinin leffat, Panssarilaiva Potemkin, Dersu Uzala tullut katsottua useaan kertaan.
Dersun voisinkin taas katsoa ...
Makuja on monia, toiset katsovat "hömppää", toiset laatuleffoja
Mitä sillä on väliä mitä katsoo? Olen aika korkeasti koulutettu ja pidän esimerkiksi Jazzista tai noista Chaplineista. Joskus tekee kuitenkin poikaa katsoa jotain täyttä roskaa, kuten 80-luvun ninjaleffa. Ne ovat tahattoman koomisia 🤣
No Pekka ja Pätkä elokuvat.