Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ron Jeremyn elokuvan. T. N47v
Itse katselen Johnny Holmesin filmejä.
N53
hahahahahhahaha kateellisena juuhhuuhjuu älä hitto tikahdun nauruun
Joistain leffoista tulee niin turvallinen ja hyvä fiilis, kun ne katsoo sadanteen kertaan. Kuin lohturuokaa sielulle.
Minun Afrikkani ja Ranskalainen illallinen
en yhtikäs mitään, kaikki ovat huonoja tai vielä huonompia
Pretty Woman
Piukat paikat
Mies ja alaston ase -leffat
Shawshank Redemption
Notting Hill
21
Star Wars
Elokuvat ovat liian pitkiä, en jaksa katsoa. Joskus aloitan katsomaan ja sitten saatan katsoa loppuratkaisun. Nuorena vuokrattiin videokasetteja, mieleen jäi "Yksi lensi yli käenpesän." Sen katsoin kokonaan.
Breakfast club, Billy Elliot, joululeffat Holiday ja Love actually
Tuulen viemää ja call me by your name.
Psyko.
Hohto.
Yksi lensi yli käen pesän.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat ovat liian pitkiä, en jaksa katsoa. Joskus aloitan katsomaan ja sitten saatan katsoa loppuratkaisun. Nuorena vuokrattiin videokasetteja, mieleen jäi "Yksi lensi yli käenpesän." Sen katsoin kokonaan.
Eli sulla ei ole keskittymiskykyä, sääli missaat monta hyvää elokuvaa.
Arvottomat, Scarface, Johnny English, Runaway Vacation,
Minun afrikkani oli hieno leffa. Yksi Verastanhope leffa oli hyvä Brenda näytteli yksin asuvaa naista. Bengal Bagdad cafe oli erikoinen . Tylsistä leffoista Kaurismäen viimeisin arkileffa , tylsä suhde tylsä leffa tylsä elämä. Yhtä tylsyyttä. Koirakin oli tylsä. Oikea duunarileffa cccp. Sirppi ja vasara. Kuolleet lehdet. Tarkoitus lienee masentaa mutta se on niin hauska että naurattaa.
Ocean's 11, 12, 13
Ota kiinni jos saat
Cast away
Sekin on sairas leffa missä se rekka auto on maalattu kuparin väriseksi mikä vainoaa myyntimiestä koko matkan. Spielberg. Se näyttelijä ukko siinä myyntimiehen roolissa.
Trainspotting, Doors, Barfly, Leaving Las Vegas, Sudenpesä, Shallow Grave.
Apua, vaimoni on teurastaja :D