Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (210)
Arvottomat
Kummisetä osa II
Turhapurot poislukien . . . muisti palailee pätkittäin, . . .huikeat poikamiesvuodet. ., poika. . . ja . . .veli.
Indiana Jonesit ( Kristallikallon valtakunta vain muurahaiskohtaukseen asti)
Hyvät, pahat ja rumat
Huuliharppukostaja
Nimeni on Nobody
Viidennen kolonnan mies
Jos vietät juhannuksen komerossa niin siivoa komerot. Me olemme kaksi aikuista ihmistä ja koti on siisti aina. Joka päivä siivotaan keittiö ja muutenkin putsataan paikkoja niin koskaan ei tarvitse tehdä niin sanottua suursiivousta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena katsoin Sound of Musicin 9 kertaa leffateatterissa 🤩
Minä 7 kertaa. Ja teininä Amerikan gigolon (Richard Gere!) 5 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat ovat liian pitkiä, en jaksa katsoa. Joskus aloitan katsomaan ja sitten saatan katsoa loppuratkaisun. Nuorena vuokrattiin videokasetteja, mieleen jäi "Yksi lensi yli käenpesän." Sen katsoin kokonaan.
Sulla on ollut keskittymishäiriö jo nuorena, jos et ole videoaikanakaan jaksanut katsella elokuvia alusta loppuun.
Monella se on tullut vasta aikuisiällä tai muuten viime vuosina somen ja puhelimen räpläämisen myötä. Siis itse aiheutettu keskittymishäiriö.
Näin se on ja siitä pääsee eroon pienehköllä vieroituksella. Itsellä paransi mielialaa
eri
Kaikki Big Mama -leffat. Yksin kotona, etenkin ne kaksi ensimmäistä.
Sleepless in Seattle
Holiday
Out of Africa
Todellinen 👧🏻valkoroskan ketju 🤣😂
Brokeback Mountain
En enää pysy laskuissa katselukerroista, mutta on yhtä sydäntäsärkevä joka kerta.
Tämä ketju on jatkoa Mitä ruokaa voisit syödä vaikka aina: Pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia..
Vierailija kirjoitti:
Jos vietät juhannuksen komerossa niin siivoa komerot. Me olemme kaksi aikuista ihmistä ja koti on siisti aina. Joka päivä siivotaan keittiö ja muutenkin putsataan paikkoja niin koskaan ei tarvitse tehdä niin sanottua suursiivousta.
Huutista. Ketjun paras 🥰
En mitään. Minulla ei ole Alzheimeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chaplinin leffat, Panssarilaiva Potemkin, Dersu Uzala tullut katsottua useaan kertaan.
Dersun voisinkin taas katsoa ...
Makuja on monia, toiset katsovat "hömppää", toiset laatuleffoja
Mitä sillä on väliä mitä katsoo? Olen aika korkeasti koulutettu ja pidän esimerkiksi Jazzista tai noista Chaplineista. Joskus tekee kuitenkin poikaa katsoa jotain täyttä roskaa, kuten 80-luvun ninjaleffa. Ne ovat tahattoman koomisia 🤣
Alkuperäinen American Ninja ja Sho Kosugin Revenge of the ninja ovat itse asiassa aika päteviä.
Pystyn katsomaan tätä videota vaikka miljoona kertaa ja nauttimaan joka kerta.
Monet Hitchcockin elokuvat, esim. Psyko.
Nuorena katsoin tiettyjä elokuvia (joita meillä oli VHS:llä) yhä uudelleen, esim. Noitapiiri ja Omen-trilogia. Nykyään elokuvien helppo saatavuus on tavallaan laskenut niiden "arvoa". Vain harvoja viitsin katsoa uudestaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Inglourious Basterds.
Tyhmä kus ipää.
Bruce Willis;
6.s aisti
Unbreakable
LOTR ja HOBBIT kaikki pidennetyt versiot.
Star Warsit
Expendablesit
Rambot
Terminaattorit
Die hardit...
Onhan noita..