Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (210)
The Rock ja Bondit, mutta ei niitä viimesimpiä missä on Daniel Craig
High Fidelity, Sdand By Me, Superbad, näin äkkiä muistellen ..
The Goonies
Deadpool 1 ja 2 (kolmas oli paska)
Chaplinin leffat, Panssarilaiva Potemkin, Dersu Uzala tullut katsottua useaan kertaan.
Dersun voisinkin taas katsoa ...
Makuja on monia, toiset katsovat "hömppää", toiset laatuleffoja
Vierailija kirjoitti:
Minä katson joka päivä niitä pätkiä kahdesta suurisuisesta metsurisa. Onko hyvä???😂😂😂
Sama. En osaa selittää miksi ne tuo iloa.
Hyvä kysymys. Kathryn Bigelown ohjaaman Point Breakin olen katsonut lukemattomia kertoja. Samoin Oliver Stonen Doorsin. Edelleen jaksan ihastella Raiders of the Lost Arkin avaus kohtausta, jossa Indiana Jonesin kasvot paljastetaan vasta niin pitkän ajan jälkeen, toki loistoleffa muutenkin.
Edelleen helppoa on katsoa Imperiumin vastaisku ja Tähtien Sota, George Lucasin helmet, joiden kummankaan tärkein tekijä ei todellakaan ollut George Lucas.
Notting Hill, olen parantumaton romantikko😍
Psyko Ja Forrest. Psykossa se nainen varastaa rahaa työpaikalta niin se lisää jännitystä. Siis se vanha versio. Pretty women oli kiva leffa. Hyvä mieli kun loppu oli onnellinen. Alaston ase leffoissa on hyvä huumori . Huumoria on liian vähän. Vitsejä. TV sarjoissa oli ennen huumori juttuja. Todella UPEETA TV sarja oli hauska ja monta muuta. Voisi nytkin katsoa psykon uudestaan.
Montakin. Esim nämä poliisiopistot. Kaikki 7. Parasta ! Sitten on Wallanderit, ne katson netistä, jos kerkeän, kun ne tulee keskellä yötä.......yms rikos, murhat........varsinkin saksalaiset poliisisarjat.
Tuntematon sotilas, Calamari Union, Ripa ruostuu
Ja Ponterosa :)
Nightmare Before Christmas, Blade Runner
Vierailija kirjoitti:
Terminator II, maailman paras toimintaelokuva.
Samaa mieltä kova mutta kuitenkin inhimillinen.
Vierailija kirjoitti:
Chaplinin leffat, Panssarilaiva Potemkin, Dersu Uzala tullut katsottua useaan kertaan.
Dersun voisinkin taas katsoa ...
Makuja on monia, toiset katsovat "hömppää", toiset laatuleffoja
Vi#ut katso mitään Potemkinia toistuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Uhrilampaat eli Silence of the lambs
Tää toimii aina!
Vierailija kirjoitti:
Ron Jeremyn elokuvan. T. N47v
Itse katselen Johnny Holmesin filmejä.
N53
Pretty Woman
Sound of music
Kaunotar ja Kulkuri (piirretty)