APUA! Olin jättänyt pastan kattilaan ja lähtenyt päiväksi kotoa, on ihan homeessa koko kattila mitä teen?!!!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla homehtunut.
Taisi olla 3 päivää
Ei homehdu tuossakaan ajassa, odota viikko tai pari ehkä sitten onnistaa.
Mulla homehtui, missä vika? Kattilan kansi oli päällä
En usko. Yleensähän ruoka ensin joko kuivuu tai alkaa mätänemään ja siihen loppuun mitä jää jäljelle tulee sitten hometta.
No en tiedä sitten, asun kyllä kuumassa pienessä yksiössä. Se oli täynnä "haituvaa" keltaista hometta koko kattilaan pintaan asti
Eikä ollut. Onkohan asunnossa paljon homeitiöitä ja ne olisivat päässeet kattilaan ja alkaneet siellä lisääntyä? Ruoassa oleva home taitaa yleensä olla vihreää? Tai oliko siinä kattilassa myös jotain maustetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla homehtunut.
Taisi olla 3 päivää
Ei homehdu tuossakaan ajassa, odota viikko tai pari ehkä sitten onnistaa.
Mulla homehtui, missä vika? Kattilan kansi oli päällä
En usko. Yleensähän ruoka ensin joko kuivuu tai alkaa mätänemään ja siihen loppuun mitä jää jäljelle tulee sitten hometta.
No en tiedä sitten, asun kyllä kuumassa pienessä yksiössä. Se oli täynnä "haituvaa" keltaista hometta koko kattilaan pintaan asti
<
Ei ollut vihreää vaan vaaleaa tai kellertävää. Ja en tiedä, täällä on kyllä ilmastonhoito vaihdettu jne
On se homehtuminen kolmessa päivässä mahdollista, tai ainakin jonkinlainen käyminen. Itse lähdin nuorena miehenä viikoksi reissuun ja jäi hernekeiton loppu kattilaan keittiön pöydälle. Oli kansi päällä ja kuuma kesä, niin myös asuntokin. Kotiin tulessa kattilan kansi pulpahteli tasaisesti. Hernekeitto roskiin ja kattilaa pesinkin sitten moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bioon tai roskikseen homeruoka ja sitten peset kattilan kuumalla vedellä sekä tiskiaineella tai laitat tiskikoneesee, ei ole maailmanloppu
Haittaako jos hengitin sitä homeen "Hyöryä?"
Ei haittaa, mutta älä enempää sitä haistele
MIT SIE tääl huudat ?? Laita se pjaska roskiin ja pannu pesukoneeseen tai tiskaa itse mahd. kuumalla vedellä ja astianpesuaineella !!! Lapsikin osaa sen.
No en nyt voi mitään jollet usko, mutta kaipasin vinkkejä.