Onko eroa Jumbon ja Helsingin keskustan Stockmannilla?
Eli kumpaa liikkeeseen kannattaa suunnata Hulluille Päiville?
Kommentit (6)
Ja sitte keskustaan tulee enemmän tavaraa.
Tosin keskustan stockka on nyt rempassa, ei mun mielestä tosin juuri haittaa liikkumista siellä.
kaikkea ei edes ole " sivu" pisteissä (esim. tapetti/kangasosastoja).
Mutta toisaalta... jos ei kaipaa ihan kauheeta mylläkkää, niin noissa sivupisteissä (Tapiola, Jumbo) saa vähän nopeammin kierrettyä, ja kyllähän niissäkin MELKEIN yhtä paljon tarjouksia on.
Keskustassa on jotenkin niin HIRVEÄSTI ihmisiä (no niin on muuallakin), ja siellä on aina niin paljon kaikkia liikemiehiä ym. että tunnen itseni vaan tukkeeksi ja " typeräksi" kotiäidiksi :-) rattaideni kanssa (kun muuten lukisin töissä ollessa itseni siihen pukuporukkaan.. tulee identiteettikriisi).
Ja mua ahdistaa ne keskustan HISSIT, ne on aina niin täynnä porukkaa että normaaliaikaankin välillä saa mennä kolmekin hissiä ohi ennenkuin mahtuu mukaan. Mua ärsyttää ihmiset jotka ei voi käyttää liukuportaita ja tukkivat hissit ja sitten mulkoillaan vaunuväkeä. Itse en ainakaan uskalla liukuportaisiin rattailla.
ihmisten keskellä kun taas keskustan liikkeessä asiointi hullujen päivien aikaan on jopa lähes mahdotonta. Varsinkin lasten rattaiden/vaunujen kanssa
sinne on meiltä lyhempi matkakin ja kun autolla tulen niin Jumboon on helpompi tulla kun keskustaan. Keskustasta ei taida maksuttomia paikkoja löytää kovin helposti. Toki jumbossa on pienemmät valikoimat mutta olen kyllä sieltä ne tarvittavat ja tarpeettomatkin ostokset löytänyt. Monesti olen liikkeellä kahden lapsen kanssa joten myös siksi Jumbo on kätevämpi.
Keskustaan suuntaisin varmaan jos liikkuisin julkisilla ja sinne meiltä kätevästi pääsisi. Ja ilman lapsia siellä olisi ihana kierrellä ;=)
ja silloin keskustan Stockalla. Nyt juuri ajattelin tuota tarjontaa...olen liikkeellä pienen taaperon kanssa, joten taidan suunnata ihan mielelläni tuonne Jumboon. Meinasin hermostua viimeksi keskustassa vaikka olin ihan yksikseni =)
Inhoan jonottamista ja odottamista sekä hirveää ryysistä. Jos teen ne pienet shoppailut Jumbon Stockalla ja sitten suuntaan Myyrmanin Myrrikaaniin.
Jumbosta en oikeen löydä mitään, keskustassa on osastot paljon selvempiä. Keskustaan suuntaan minä =)