Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naisten tyylitajuttomuus

Vierailija
19.06.2025 |

On jotenkin surullista nähdä nuoria naisia parhaimmassa iässä kauneimmillaan, mutta tyylitaju täysin hukassa. Syytän osittäin nykyistä trendiä missä housut ovat suoraan 80- ja 90-luvulta. Kyseessä on kaikki muodot piilottavat perunapussi-farkut. Tarviiko muotia seurata jos se pudottaa kauneuspisteitä. Paras muoti on sellaista joko korostaa alla olevaa ihmistä ja saa näyttämään hänet parhaassa valossa. Etenkin naisten jalat ja pylly on hypnoottista katseltavaa miehelle.  Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia. Itse käyn salilla ja pukeuden klassisesti niin, että fysiikkani tulee näkyviin riittävän hyvin ilman, että tarvitsee mitään mautonta pukeä päälle. Saan hyvin paljon katseita naisilta. Nuoret naiset, älkää hukatko parhaita vuosianne perununapussi-farkuissa. Toivon, että löydätte feminisyytenne pukeutumisessa. Suosikaa klassisuutta, suoria huosuja stretchillä, hameita. Välttäkää kaivostyöhuosuja.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on jotenkin sellainen käsitys että naisen kuulu olla  mahdollisimman jätkämäinen ja jos pukeutuu naisellisesti ja klassisesti niin se on naista alentavaa.. naiset ja erityisesti nuoret naiset pukeutuvat todella rumasti. On löysiä, telttamaisia vaatteita tai sitten pistetään jumppatrikoot päälle (kun ei olla menossa treenaamaan). Joskus harvoin näkee kauniisti, klassisesti pukeutuneita naisia mutta  ikävuä kyllä harvoin. Lisäksi mietin usein eikö naisilla on hiusharjaa kun hiukset on nostettu sekaisin pikku Myy nutturalle, ihan kamalan näköistä. Päälle jotkut Birkenstockit ylileveän hameen tai housujen kanssa.. yäks. Nainen on kauniimpi osapuoli ja nainen saa nauttia siitä. Harmi ettei Suomi naiset halua olla kauniita.

Väärin. Suomalainen nainen pukeutuu ihan yleislänsimaalaisten trendien mukaan, on pukeutunut jo parikymmentä vuotta. Sama koskee ehostusta ja mu

Tämän ajatusmallin takia pukeudutaan nykyään trendikkäisiin perunapussi-farkkuihin. Se on niin in. Kannattaa ottaa klassinen tyyli haltuun. Know the rules before you break them.

Vierailija
42/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit itkenyt silmäs päästäs jos olisit elänyt aikaa kun naisilla oli vaan pitkät hameet. Hyvä nuoret naiset! Löysää ja peittävää vaatetta vaan, ei noitten äijänkuvotusten tartte mitään nähdä!

Demarifemakkohaaska has posted!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias tyttöni sanoi, että ihan siitä syystä vetää löysät vaatteet päälle, että saa olla rauhassa kaikenlaisten tyyppien kommenteilta ja ällöttäviltä katseilta. Ymmärrän, vaikka surettaakin, kuten ap:tä.

Vierailija
44/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita tyylitajuttomuutta ettei miellytä kuolaavien setämiesten silmää.

Vierailija
45/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi nuorten nsisten pitäisi pukeutua, -jolleivat itse halua- jotenkin niin, että pukeutumisensa johdosta saisivat/ tavoitrelisivat muiden (oletusarvoisesti enempi miesten) halujen ja kiinnistuksen heräämään heitä kohtaan. - Ei nuorilta miehiltäkään odoteta vastaavaa pukeutumista, jolla olisi tarkoitus saada muiden (oletusarvoisesti enempi naisten) kiinnostus heräämään heitä kohtaan. 

Uskovainen mies

Vierailija
46/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on jotenkin sellainen käsitys että naisen kuulu olla  mahdollisimman jätkämäinen ja jos pukeutuu naisellisesti ja klassisesti niin se on naista alentavaa.. naiset ja erityisesti nuoret naiset pukeutuvat todella rumasti. On löysiä, telttamaisia vaatteita tai sitten pistetään jumppatrikoot päälle (kun ei olla menossa treenaamaan). Joskus harvoin näkee kauniisti, klassisesti pukeutuneita naisia mutta  ikävuä kyllä harvoin. Lisäksi mietin usein eikö naisilla on hiusharjaa kun hiukset on nostettu sekaisin pikku Myy nutturalle, ihan kamalan näköistä. Päälle jotkut Birkenstockit ylileveän hameen tai housujen kanssa.. yäks. Nainen on kauniimpi osapuoli ja nainen saa nauttia siitä. Harmi ettei Suomi naiset halua olla kauniita.

Väärin. Suomalainen nainen pukeutuu ihan yleislänsimaalaisten trendien mukaan, on pukeutunut

Tämän ajatusmallin takia pukeudutaan nykyään trendikkäisiin perunapussi-farkkuihin. Se on niin in. Kannattaa ottaa klassinen tyyli haltuun. Know the rules before you break them.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Ajatusvääristymä on sinulla itselläsi. Olet muinaishistoriaa.

Vierailija
47/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa naisten pukeutumiseen, että miehet eivät ole edelleenkään opetelleet käyttäytymään vaan toljottavat, kommentoivat ja viheltelevät, jos vähänkään näkevät paljasta pintaa tai tiukempaa vaatetta. Ja ne miehet toljottaa ja kommentoi jo 11-12-vuotiaita, jos näillä sattuu olemaan sortsit ja toppi päällä. Sekä lähes nelikymppisiä naisia, jos sattuu olemaan hoikka ja urheilullinen ja kulkee sortseissa ja topissa. Ja se ei ole kyllä mitenkään imartelevaa vaan lähinnä ahdistavaa. Joutuu miettimään, että missä vaatteissa itse viitsii urheilla kesällä.

Viime viikolla matkustettiin junalla. Vastapäätä istuva viisikymppinen mies toljotti 12-vuotiasta tytärtäni koko 2h matkan täysin estoitta. Tyttärellä oli sortsit ja huppari. Itse harrastan juoksua ja lähes viikottain saan osakseni toljotusta ja huutelua, jos juoksen sortseissa. Välillä muutenkin. En ihmettele hetkeäkään, että nuoret pukeutuu mielummin perunasäkkiin.

Vierailija
48/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on teineillä nyt niitä ysärin housuja, joissa bootcut lahje ja todellakin naisellisen mallisia. Huomaan siksi, että olin itse nuori nainen ysärin lopulla ja pukeuduin silloin ihan samalla tavoin, ja kun pillifarkut väistyi aloin taas käyttämään niitä bootcut lahkeita. Ja nykynuoret pukeutuu nyt kuten minä! Jotenkin huvituin. Vähän aikaa sitten en tajunnut nykynuorten pukeutumista ollenkaan, oltiin ihan eri aaltopituudella, mutta nyt meillä onkin samat vaatteet. :D 

Siinä näkee vain kuinka vanha itse onkaan, kun muodin kierto on tehnyt täyden ympyrän. 

Vierailija
49/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa naisten pukeutumiseen, että miehet eivät ole edelleenkään opetelleet käyttäytymään vaan toljottavat, kommentoivat ja viheltelevät, jos vähänkään näkevät paljasta pintaa tai tiukempaa vaatetta. Ja ne miehet toljottaa ja kommentoi jo 11-12-vuotiaita, jos näillä sattuu olemaan sortsit ja toppi päällä. Sekä lähes nelikymppisiä naisia, jos sattuu olemaan hoikka ja urheilullinen ja kulkee sortseissa ja topissa. Ja se ei ole kyllä mitenkään imartelevaa vaan lähinnä ahdistavaa. Joutuu miettimään, että missä vaatteissa itse viitsii urheilla kesällä.

Viime viikolla matkustettiin junalla. Vastapäätä istuva viisikymppinen mies toljotti 12-vuotiasta tytärtäni koko 2h matkan täysin estoitta. Tyttärellä oli sortsit ja huppari. Itse harrastan juoksua ja lähes viikottain saan osakseni toljotusta ja huutelua, jos juoksen sortseissa. Välillä muutenkin. En ihmettele hetkeäkään, että nuoret pukeutuu mielummin perunasäkkiin.<

Kai sanoit sille ukolle jotain? Ilmeisesti et, jos kaksi tuntia jatkui? Mitä hittoa. Kuka sitä sun tytärtä puolustaa jos et sinä? Opeta hänelle että tuollaiselle SAA laittaa stopin. Tai olisitte menneet muualle istumaan, ravintolavaunuun vaikka. 

No ehkä ens kerralla? 

Vierailija
50/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia."

YHYY kun kukaan ei salimakepullisteluistasi huolimatta koe lähestymishaluja tyhjään limaiseen tusinatollokuoreen.

Ps. naiset eivät ole kaupungilla tai missään miehiä/miestä varten tarjottimella otettavissa vaikka kuinka haluaisit(te).

Vierailija
51/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niiden kuolaavien pervojen takia tytöt tarkoituksella pukeutuvat noin, suojellakseen itseään. 

Vierailija
52/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis syyllisestä ja väärintekijästä, uhria/uhreja tai läheisiä on tietysti aina helpompaa sivusta hyvesignaloiden syyllistää kuin että vaatisi tekijän lopettamaan ja/tai vastuuseen.

Vierailija
53/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni näytän kauniilta omassa tyylissäni. Saat olla vapaasti eri mieltä, mutta itse pukeudun siten, että miellytän ensisijaisesti omaa silmääni. Jos en itse koe itseäni kauniiksi, miten ihmeessä voisin uskoa, että kukaan muukaan niin tekee?

Vierailija
54/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia."

Mitä hittoa? Miksi ihmeessä haluaisin lähestyä ketään naista kaupungin kadulla... ja miksi pukeutuminen siihen vaikuttaa? Kuulostat friikiltä. 

Vierailija
55/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat lähes poikkeuksetta ainakin omassa skaalassaan kauneimmillaan ilman kauneuspistemittarimatoja.

Heillä on "varaa" pukeutua ja elää miten lystäävät, koska suvereeni elämänhallinta: sopiva ja mieluisin kumppani löytyy jos on löytyäkseen (taikka yksinkin yhtä hyvä), mutta se ei missään tapauksessa olekaan epätoivoinen rivitemppukarhu-ap, joka itseriittoisen tunkkaisissa megalomaanisissa harhaluuloissaan yhä kuvittelee naisten olevan olemassa vain 13tusinassa bimbo-ap:ita varten ja, että #omanhaareminperustushankintajaylläpito = salipumppaus + muotitrendirytkyt.

Ketään N ei kiinnosta "kauneuspistetaulukkonsa" epäkiinnostavien limaluigien pyytämättä tyrkytetyissä kuola-arvioissa.

Vierailija
56/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu jonka olen myös huomannut on se että jos pukeutuu ns. naisellisesti Ja vartalonmuotoja korostaen, miehet olettavat että annat huomiota. Sitten kun et annakaan, se tuo itselleni ainakin mielihyvää :D Kun äijät eivät saa sitä mitä haluaisivat. Mutta joo, hienoa että nuoret naiset muutenkin ovat valveutuneita. Meidänkin salilla yksi tyttö kävi repassa valittamassa kun yksi salisetä tuijotti avoimesti häntä jatkuvasti ja ahdisti.

Vierailija
57/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tyylikästä.. Varsinkin hoikilla naisilla. 

Vierailija
58/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisillä suomimiehillä on tyylitajuttomuus ja muutenkin suppea tajunta (= taas tämäkin pinnallisulina-aloitus). Ei silmäruokaa, ei juttuseuraa, ei mitään älyllistä yläpäässä, ei persoonallisuutta, ei tasapainoa, ei huumorintajua, ei ongelmatonta itsetuntoa/mielenterveyttä, ei kykyä katsoa peiliin, mennä itseensä, ei edes peruskäytöstapoja (ja silti tai ehkä juuri siksi alati nälvimässä joitakin muita, jotka vuorollaan hampaissa) eikä täten haluta olla missään tekemisissä.

T. kaikki naiset kaikkialla.

Vierailija
59/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Miksi ihmeessä haluaisin lähestyä ketään naista kaupungin kadulla... ja miksi pukeutuminen siihen vaikuttaa? Kuulostat friikiltä. 

Kerropa miten isäsi tapasi äitisi. Tavallista ihmisten vuorovaikutusta. Vähemmän ruutuaikaa tallaisten kommenttien kirjoittajille.

Vierailija
60/77 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 12-vuotias ja istuin bussissa, aikuinen mies hiplasi koko bussimatkan reittäni :( Mummi asui Lappeenrannassa ja 15-vuotta sitten meno oli muutenkin erilaista. Olin sokissa koko matkan. Kuinka aikuinen mies voi pilata käytöksellään pienen tytön mummolamatkan. Itse olen saanut eniten ahdistelua lapsena. Moni ikätoverini tuntee samoin. Nykyään sitä tulee mutta siihen osaa puuttua itse. Jättäkää lapset rauhaan ja kaikki muutkin naiset. Jos nainen on kesätopissa anna olla rauhassa yhtälailla kuin villapaidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi