Nuorten naisten tyylitajuttomuus
On jotenkin surullista nähdä nuoria naisia parhaimmassa iässä kauneimmillaan, mutta tyylitaju täysin hukassa. Syytän osittäin nykyistä trendiä missä housut ovat suoraan 80- ja 90-luvulta. Kyseessä on kaikki muodot piilottavat perunapussi-farkut. Tarviiko muotia seurata jos se pudottaa kauneuspisteitä. Paras muoti on sellaista joko korostaa alla olevaa ihmistä ja saa näyttämään hänet parhaassa valossa. Etenkin naisten jalat ja pylly on hypnoottista katseltavaa miehelle. Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia. Itse käyn salilla ja pukeuden klassisesti niin, että fysiikkani tulee näkyviin riittävän hyvin ilman, että tarvitsee mitään mautonta pukeä päälle. Saan hyvin paljon katseita naisilta. Nuoret naiset, älkää hukatko parhaita vuosianne perununapussi-farkuissa. Toivon, että löydätte feminisyytenne pukeutumisessa. Suosikaa klassisuutta, suoria huosuja stretchillä, hameita. Välttäkää kaivostyöhuosuja.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia."
Mitä hittoa? Miksi ihmeessä haluaisin lähestyä ketään naista kaupungin kadulla... ja miksi pukeutuminen siihen vaikuttaa? Kuulostat friikiltä.
Kerropa miten isäsi tapasi äitisi. Tavallista ihmisten vuorovaikutusta. Vähemmän ruutuaikaa tallaisten kommenttien kirjoittajille.
Kerro sinä tyhjänjaanaaja puolestasi mitä merkitystä on kenellekään normijärkiselle aikuiselle missä vanhempansa tapasivat ja mihin kaikkeen vanhempien elämänvalinnat ja töpeksimiset velvoittavat jälkikasvunsa ja miksi näin olisi missään vapaassa länsimaisessa nyky-yhteiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Olin itse 12-vuotias ja istuin bussissa, aikuinen mies hiplasi koko bussimatkan reittäni :( Mummi asui Lappeenrannassa ja 15-vuotta sitten meno oli muutenkin erilaista. Olin sokissa koko matkan. Kuinka aikuinen mies voi pilata käytöksellään pienen tytön mummolamatkan. Itse olen saanut eniten ahdistelua lapsena. Moni ikätoverini tuntee samoin. Nykyään sitä tulee mutta siihen osaa puuttua itse. Jättäkää lapset rauhaan ja kaikki muutkin naiset. Jos nainen on kesätopissa anna olla rauhassa yhtälailla kuin villapaidassa.
Ei pilata ap kirjoitusta ääritarinoilla. Ei juurikaan liity alkuperäiseen kirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
" "Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia.""
No HYVÄ. Kukaan nainen joka on asioilla kaupungilla, ei ole siellä sillä mielellä että voi kun joku random äijä lähestyisi.
Sinun kaltaisistasi miehistä tehdään videoita tiktokiin, faceen, instaan ja päätään pudistellen niihin fiksummat miehet sitten reagoi, että mit vit, miksi et dude anna vain sen naisen olla rauhassa? Miksi, bro? Hän halusi vain istua bussipysäkillä, hän halusi vain tehdä ostokset, tai mitä ikinä. Miksi menet häiritsemään sitä naista?
Se, että uskallat avata suusi ja esittää asiasi tahdikkaasti uusille vielä tunmattomille ihmisille vaatii selkärankaa, tilannetajua, kypsyyttä, rohkeutta. Eli arvostettavia ja hyviä maskuliinisiä piirteitä. Suunta on nykyään huono. Ruutujen välityksellä hoidetaan ihmisyyden perustavia asioita.
Kaarina Suonperä kääntyisi haudassaan, jos näkisi nykymenon. Kuka ottaisi hänen paikkansa ja ryhdistäisi suomalaisten pahasti repsahtaneen habituksen?
Täältäkö se rupsahtaneiden vanhojen kalkkunoiden kateellinen molkotus kuuluikin?
Miesselitettynä:
"Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia."
Karu, kaunistelematon todellisuus:
Kävin viimeisillä voimillani ihmisten ilmoilla yyhhyi saalistamassa, mutta oli jälleen huono saalis(s)onni kun ei ollut taaskaan mieleistäni saalista riittävän runsaasti hetimullekaikkiheti tarjolla/saatavilla ja vielä tietysti nollapanostuksella vaivattomasti. Väärin sekin on edes joutua saalistamaan, byhyy nuortennaistensyy nyhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" "Kävelin kaupungilla enkä kokenut juurikaan lähestymishaluja moneenkaan naiseen tämän järkyttävän trendin takia.""
No HYVÄ. Kukaan nainen joka on asioilla kaupungilla, ei ole siellä sillä mielellä että voi kun joku random äijä lähestyisi.
Sinun kaltaisistasi miehistä tehdään videoita tiktokiin, faceen, instaan ja päätään pudistellen niihin fiksummat miehet sitten reagoi, että mit vit, miksi et dude anna vain sen naisen olla rauhassa? Miksi, bro? Hän halusi vain istua bussipysäkillä, hän halusi vain tehdä ostokset, tai mitä ikinä. Miksi menet häiritsemään sitä naista?
Se, että uskallat avata suusi ja esittää asiasi tahdikkaasti uusille vielä tunmattomille ihmisille vaatii selkärankaa, tilannetajua, kypsyyttä, rohkeutta. Eli arvostettavia ja hyviä maskuliinisiä piirteitä. Suunta on nykyään huono
Ruudun välityksellä taidat sinäkin vaan taas huojuvasta, pystyyn mätänevästä norsunluutornistasi besserwisseröiden töniä alempiarvoisiasi bussin alle?
Helpottaako edes? Tuleeko itselle yhtään parempi fiilis muiden kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö se rupsahtaneiden vanhojen kalkkunoiden kateellinen molkotus kuuluikin?
Haukotus... ja toinen... ja ja ja... Mistäköhän taas "pitäisi" olla "kateellinen"?
"Nuorten naisten tyylittömyydestä" vai ap:n onnettomasta rivi-inkkeliydestä?
Mitäh ihmettä? En mä halua mitään huomiota ventovierailta kun olen ulkona, pukeudun lökäreihin ja huppareihin. Luuletko että kaikki ihmiset nauttii samoista asioista?
vastaus on, että varsinkin jos on kaunis ja nuori niin saa ihan liikaa vääränlaista huomiota jos laittaa vaikka kauniin kesämekon. Jotenkin toi nähdään sellaisena "ai toi haluaa lähestymisiä ja kommentteja kun nyt on laittautunut" juttuna ja en tiedä miksi. Kerran pidin mekkoa ja heti tuli kommentteja " ai oletkos juhliin lähdössä" yms yms. En itse jaksa tuollaista, koska on sosiaalinen fobiakin, haluan olla rauhassa.
Teemme noin ihan syystä , Et taida tajuta :D
Itse pukeudun vain kauniisti kotosalla tai sitten omaa miestä varten. Nytkin tilasin liilan kukkamekon mutta käytän sitä vain kotona.
Muistan kuinka olimme isoisän kanssa kaupungilla. Ostimme jäätelöä ja pussillisen maukkaita herneitä, ne olivat sokeriherneitä ja muistan sen kuin eilisen päivän. Herneet sulivat kielenpäälle ja niitä rouskutellessa katseeni hairahtui kirkkopuistossa ohi kulkeviin tyttöihin. Isoisä huomasi katseeni ja napautti minua luunapilla otsaan ja väänsi kivuliaasti vasemman korvalehden rullalle.
-Eikö äitisi tai isäsi ole opettanut sinua pitämään katsettasi kurissa nulikka? Jeeevvle!!
Säikähdin ihan helvetisti. Hän aloitti pitkän papattavan monoloogin kimeällä äänellään. Kertoen miten miehen tulee oppia pitämään katseensa kurissa.
Olin katsellut naisten periä ja ryntäitä himokkaana kuin paskahuussista karannut paskannälkäinen sontiainen.
Hän näki synnin ja ojensi minua. Kiitin isoisääni tapani mukaan nöyrästi ja hän mulkaisi silmiini tarkkaan etten vain vinoillut hänelle. Katsoi hellehattunsa alta pistävästi kuin vanha kettu ikään.
Opettelimme yhdessä miten katse pidetään kurissa. Kahvilla tai ravintolassa yksi tärkein "peli" on ettei rintoihin tähdätä katseella. Katseen pitää pyöriä rintojen ympärillä ja enimmäkseen silmissä, mutta silmiinkään ei saa tuijottaa liikaa. Tämä kuulemma onnistuu pitämällä ryhdin suorassa ja katse lievästi yläviistoon luotuna annetaan myös elegantti ja sivistynyt olettamus vastapuolelle. Nenä lievästi ylöspäin kuten räppäreillä levyjen kannessa usein on.
Samalaisella katseella luodaan myös muihin miehiin uhmakas vaikutelma, jos on tarvetta sille. Erityisen haastavia hetkiä on jos kävelee ihmispaljoudessa, niin rintoja ja peppuja on joka suunnassa. Erityisesti keskiaikaisilla markkinoilla käy usein näin. Silloin on hyvä katsoa puhelimeen tai pistää haarniskan kypärä päähän jolloin näkökenttä ei ole niin laaja. Isoisä neuvoi katsomaan rannekelloa ja tarkastelemaan lintuja taivaalla, jos oikein paha paikka tulisi. Meillä miehillä on velvollisuus olla tuijottamatta. Suomalaiseen kultuuriin ei kuulu toljottaa suu auki ohikulkevia kuten naantalissa ja liedossa yleensä tapana on.
Myös maalaisilla on sellainen paha tapa pysähtyä paikoilleen suu auki toljottamaan ja pudottaa ne sokeriherneet kadulle. Siitä syntyy kiusallisen pysähtynyt tunnelma, kun ohi kulkeva ihminen yrittää irrottautua tahmaisesta katseesta kuin hämähäkin seitistä.
Vierailija kirjoitti:
Just toi. Aina välillä törmää ihmisiin jotka tunkee lähelle ja työntää ääniä toisten korvakäytäviin, kysymättä lupaa.
Menee sisään vaan ilman lupaa. Joko juovuksissa tai sitten jotain kahjoja, jotka ei vaan voi olla hiljaa ja jättää muita ihmisiä rauhaan.
Pysäkit, kirjastojen pihat, torit, kauppojen pihat. Kaikki nämä on aina vaarallisia paikkoja jossa joku tulee aina jotain juttelemaan ja ihan ilman mitään syytä.
Jotenkin tuntuu, että tässä saatiin kaivettua esiin suomalaisuuden ydin - mistä en olisi niin ylpeä. Ahdistuneita ihmisiä, sosiaalikammoisia, tärkoituksellisesti huonosti pukeutuvia ihmisiä. Olisiko tässä itsetutkiskelun ja kehityksen paikka. Keskustelutaito on ihmisen instrumentti, mikä kertoo minkälainen olet persoonana ja ihmisenä.