Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tarvitset klitorisstimulaatiota laukeamiseen, niin mikset räplää sitä klittaasi yhdynnän aikana?

Vierailija
18.06.2025 |

Kerropa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hiero klitoristani yhdynnän aikana, koska asennot ovat siihen huonoja. En tletä mitään kautta rennosti. Ja jos yletän, kulma on huono miehen penikselle. Pano loppuu sitten siihen kun miestä häiritsee tiellä olevat sormet. Pahimmassa tapauksessa kassit hakkaavat sormiini ja tekee kuulemma kipeää. Uskon myös että mieheni tykkää seksuaalisesti aktiivisesta naisesta _häntä kohtaan_ mutta seksuaalinen, omasta nautinnostaan välittävä nainen on hänelle liikaa.

Tässä onkin hyvin kuvattu sitä miksi se klitoriksen räplääminen yhdynnän aikana ei ole niin helppoa kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan. 

Monetkaan eivät tunnu käsittävän sitä että ei se orgasmi ihan joka naisella tule jos vähän "räplää" sinnepäin. Tosi monella naisella kosketuksen ja stimulaation täytyy olla hyvinkin spesifiä jotta se vie orgasmiin asti. Aina se ei kertakaikkiaan onnistu yhdynnän aik

Sinnepäin räplääminen tuntuu muuten lähinnä ärsyttävältä. Minulla siis sama että kättä tarvittaisiin orgasmiin, mutta kun siinä samalla paneskellessa kumpikaan meistä ei pysty sitä käyttämään niin että se tuntuisi minusta riittävän hyvältä. Se on ikävä kyllä turhan tarkkaa puuhaa.

Vierailija
42/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimolla satisfieri yöpöydällä valmiina varalta, kun joskus kiihottumisen pitkittyessä orkku meinaa "karata". Nappaa sen tarvittaessa ja asetumme asentoon jossa voi alkaa suristella klittaa samalla jyspytän sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut rouvan oppimaan tuonkin tavan. Siinä täytyy minun tyytyä lyhyempiin työntöihin tai vähän pystympään asentoon. Ei hän siinä ole itselleen orgasmia ottanut, vaan exra kiihotusta jonkin aikaa. Kun hän lopettaa, hän tempasee minut itseensä kiini merkiksi, että nyt anna palaa. Varma orkku sen jälkeen. 

Vierailija
44/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkuvasti puhutte alentavasti klitoriksen räpläämisestä? Eihän se nyt mitään nautintoa tuo, Sama onkin sanoa yhdynnästä , mies tyydyttää itsensä naiseen ja siinä se.

Vierailija
45/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkuvasti puhutte alentavasti klitoriksen räpläämisestä? Eihän se nyt mitään nautintoa tuo, Sama onkin sanoa yhdynnästä , mies tyydyttää itsensä naiseen ja siinä se.

Miksi sinä puhut jatkuvasti alentavasti miehistä?

Vierailija
46/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotappas parempia sanoja. Huono sanahan tuo räplääminen on 

Vierailija
47/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tunkea pikkupiliäsi joka koloon, vaikka voisit hyvin hoitaa homman omin kätösin?

Vierailija
48/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä naisia rauhaan ja räplää omaa nappulaasi itseksesi, kerropa. 

Vierailija
49/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on esimerkki siitä, kuinka kertoa olevansa sysipska rakastaja sanomatta sitä suoraan.

Oletko oikein ylpeä kun et osaa naista tyydyttää. Pettymyksentäyteistä juhannusta taas luvassa hänelle, ken ikinä onkaan luonasi. 

Vierailija
50/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cunnillingus eli klitoriksen hyväily suitse. Toiminta on nautinnoilista ja termi, oh boy! 

Vierailija
51/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimon puolesta. Ei tartte kun mieheni tekee sen orkkuun saakka, samalla kun nussii.

Vierailija
52/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään niin, että hilaat kullinvartta polveeni tai sisäreiteeni 2-3 minuuttia. Ei suudella eikä puhuta mitään. Sitten se lopetetaan, kun alkaisit toivoa jotain, ja varsinkin kosketusta penikseen, terskaan. Näin muutamia vuosia. Onnenpoika. 

Vierailija
53/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cunnillingus eli klitoriksen hyväily suitse. Toiminta on nautinnoilista ja termi, oh boy! 

No hyvä tuokin, mutta olisko joku enemmän suomen kielinen versio , kuten vaikka joku satakieli tai käki kukkuu asento . Näin kun juhannus on

Vierailija
54/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hankalaa. Sormet jäävät lantioiden väliin jne. Muutenkin tekniikkani on hieman erilainen; käytän kumpaakin kättä, toisella levitän klitorista.

Ei ole mitään ongelmaa tässä, saan orgasmin joka kerta, kun mieheni nuolee ihanasti. <3

Vierailija
55/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä tuokin, mutta olisko joku enemmän suomen kielinen versio , kuten vaikka joku satakieli tai käki kukkuu asento . Näin kun juhannus on

Pillunlipitys

Vierailija
56/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkut orkkuina ja yhdyntä yhdyntänä. Kumpikin on nautinnollista, mutta en sekoita näitä tai kumpikin menee pilalle. 

Saan helposti klitoriksen kautta (yksin tai mihen avulla) ja nautin yhdynnästä. Yhtä aikaa näitä ei voi saada. Pitää keskittyä jompaan kumpaan.

Vierailija
57/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkut orkkuina ja yhdyntä yhdyntänä. Kumpikin on nautinnollista, mutta en sekoita näitä tai kumpikin menee pilalle. 

Saan helposti klitoriksen kautta (yksin tai mihen avulla) ja nautin yhdynnästä. Yhtä aikaa näitä ei voi saada. Pitää keskittyä jompaan kumpaan.

Kyllä ne molemmat ainakin minä olen saanut yhtäaikaa, mutta se vaatii sen, että mies aloittaa yhdynnän vasta,kun olen jo märkä ja siis tarpeeksi kiihoittunut. Eli sitä esileikkiä. Aina ei toki saada samaan aikaan miehen kanssa, se on jo vähän vaikeaa. Kukin tokin tavallaan, kyllä seksi ilman oegasmiakin on nautinnollista. Ja kyllä sen orgasmin saaminen ilman yhdyntääkin kelpaa. Dildoista/kiihdyttimistä en sen sijaan välitä.

Vierailija
58/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan melko solakoita, niin meillä tuo sentähdeni onnistuu , mutta jos olis kovasti ylipainoa, niin eipä varmaan sitten onnistuis. Tosin aika harvoin on noin menty.

Vierailija
59/61 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tänne oman aloituksen siitä, että viimein sain vakipanon kanssa orgasmin. Kerroin käyttäneeni klitoriskiihotinta samalla kun mies pani mua takaapäin. No sain kuulla, että väärin saatu orgasmi. Pitkä ketju ja sai taas mulle sen tunteen, että olen viallinen nainen. Olin iloinen saamastani orgasmista koska mun on vaikea saada orgasmi toisen seurassa, mutta piti sitten joidenkin tulla halveksumaan ja alentamaan mua. Kiitti vi tusti.

Vierailija
60/61 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiroile, ja kiva kun olet orkunhakuinen panopupu. Ylistän ja palvon sinua 😘