Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen huijauksen kohteeksi olet HuutoNetissä joutunut?

Vierailija
25.03.2007 |

Minkälaisten tavaroiden kohdalla näin usemmiten käy?

Tuli vaan mieleen tämä kysymys tuosta toisesta ketjusta, jossa joku sanoi, että huutis on huijareita täynnä. Itse olen käyttänyt huutista nyt pari vuotta suht aktiivisesti, ja aina asiat on menny niinkuin pitää. Onkohan mulla ollut vain hyvä tuuri?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja huusi kohdettani, kun oli vielä yli vko sen sulkeutumiseen. Sitten pari pv ennen kohteen kiinnimenoa tuli viesti että " kone oli tehnyt huudon vahingossa kun huutonetti juuri silloin tökki" Heheh, toooosi hyvä selitys :) No onneksi sain tavaran kaupaksi korkeammalla hinnalla kuin tuo tarjous.

Vierailija
2/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostaja väitti, että oli maksanut ja pyysin kuittia. Maksua/Kuittia ei koskaan tullut ja tämä vaan tankkasi, että varmasti on maksanut. Kävi muka kysymässä pankistakin minne maksu katsosi, normaalisti maksettuna kuulemma näkyi siellä hänen pankissaan. Mulle taas ei tullut mitään maksua ja soitin jopa omaan pankkiini, että onko tällainen mahdollista, että raha jää jonnekin kahden pankin välille. Oman pankkini mielestä ei ole mahdollista. Huijari kyllä oli, koska ei sitä kuittia koskaan tullut. Kyllästyin ja lähetin sille ne 2 euron housut pienessä helpostikuoressa.

Toisen kerran ostaja väitti, että hänelle takuuvarmasti ehjänä lähtenyt laite oli rikki. Laite oli sellainen, ettei posti saa sitä rikki. Myin hänelle toisen korvaukseksi oikein edullisesti huippualennuksella. Tämän laitteen tiesin todellakin rikkinäiseksi (ja kerroin sen hänelle) ja tarkoitus oli myydä varaosiksi siihen toiseen. Heh, pääsin siitäkin risasta laitteesta eroon ja ostaja vielä maksoi. Roskiin olisi muuten mennyt.

Jotain 6 kertaa on maksu jäänyt saamatta ja negaa on tullut laitettua. Usein ne on olleet muutaman euron lastenvaatteita. Uskomatonta, mutta totta! Ei riittänyt kauan odotetut lapsilisätkään aina näihin. Huoh! Pari oharia on tullut, kun olen odotellut pakkasessa kadunkulmassa kaupungilla pienen vaatinyytin noutajaa ja menettänyt siinä kökkiessäni sen päivän lounastauon. Argh!

Muutaman kerran olen itse saanut vaatteita, jotka menneet suoraan roskiin. En ole kovin nokon nuuka laadun suhteen, mutta jos vetskari on liian jäykkä lapselle tms. niin en laita hänelle päälle.

Mutta eniten pulttia otin itse yhdestä valittajasta, joka oli venyttänyt vaatteen saumoja ja yritti sen perusteella hinnanalennusta noin 2 euron vaatteesta, että oli muka haalistuneempi kuin odottikaan. Juupa juu, kokeileekohan kaupasta ostaessaan jo saumojen venyttelyä. Esipestyissä vaatteissahan nuo sauman reunat on niissäkin tummemmat. Oli kyllä eräänlainen huijausyritys mielestäni. Palautin hänelle rahat ja hän sai pitää vaatteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 on jättänyt maksamatta (mutta en menettänyt siinä mitään kun en postita ennen maksua) ja siis kaupat purkautuivat.

ja yksi onneton ei postittanut lasten paitaa (huutohinta 9¿) vaikka maksoin tilille.

Uhkasin poliisilla ja sain rahat tilille. Ja myyjä ei siis edes väittänyt postittaneensa.

Vierailija
4/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppoja (vasta) n. 30

Vierailija
5/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisia kauppoja yli 800.

Vierailija
6/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus harvoin näen siellä jotain, mitä voisin huutaa, niin sulkemispäivänä hinta on jo pilvissä (usein hinnalla saisi kaupasta uuden samanlaisen tavaran)

Ihmetyttää , kun kaikki on niin tohkeissaan tuon saitin kanssa!

Vierailija
7/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli säästänyt viikkorahoistaan kamerakännykkään. Huusi sen huutonetistä ja maksoi myyjän tilille 75 euroa + paketin postarit. Tietty siis äitini/isäni kanssa tekivät tämän, mutta veli siis kuitenkin omista rahoistaan osti. Myyjä vaikutti asialliselta, joskin hänellä oli vain 2 palautetta. Positiivisia molemmat.

Paketti tuli, sisällä oli ikivanha perus Nokia, olisko ollut mallia 3110 joita nyt saa jo ihan 5 eurolla. (vain puhe ja tekstiviestikäyttööön).

Myyjä edelleen vakuutteli lähettäneensä uuden ja hienon kamerakännykän.

Milläs todistaisit poliiseille tulleesi huijatuksi? Paketti on lähetetty ja paketista on lähetyskoodi, sisältö on eri juttu.

Voin sanoa, että pikkuveljeltä pääsi itku.

Me isot sisarukset ja äiti ja isä ostimme kimppaan pikkuveljelle sitten kamerakännykän. Uuden ja liikkeestä.

Vierailija
8/13 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä eivät lähde pesussa vaikka kuvauksen mukaan vaate on TAHRATON!

Onneksi on ollut kyse vain muutamista euroista niin ei niin paljoa harmita...

Vierailija
9/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olen tullut huijatuksi eli lähetin yhdelle ostajalle tavaran ennenkuin rahat olivat tilillä. Oli sanonut maksavansa heti eri pankista ja lähettelin muitakin ko. päivänä, joten laitoin senkin menemään. Ostajalla oli positiivisia palautteita ja muutenkin uskon ihmisten rehellisyyteen. No rahoja ei koskaan tullut. Pari kertaa pistin meiliä ja vastauskin tuli, että on unohtunut kaikessa muuttokiireessä. Pyysin sitten kuittia maksusta (jos vaikka olisin vahingossa antanut väärän tilinumeron) - kuittia en koskaan saanut enkä rahoja. Taloudellisesti summa ei ollut suuri (suurin menoerä oli postikulut, koska meni maksikirjeenä), mutta enää en lähetä mitään ennen rahojen näkymistä tilillä.

Pari kertaa on ilmoitettu jo tehdystä huudosta, että oli huti tai ei pitänyt huutaa tms. Näitä en pidä niin suurena huijauksena.

Vierailija
10/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kolmisenkymmentä, joista en ole saanut palautetta...

Kaikki mennyt pelottavan hyvin, kunnes tänä talvena on alkanut

tökkiin. Olen antanut ensimmäiset negani, useampi lunastamaton

huuto. Yleensä ei edes oteta yhteyttä ja turhaa menee kallista " kevätsesonki-aikaa" hukkaan odotellessa.

Älkää hyvät ihmiset huutako, jos ette aio huutoanne lunastaa!!!!

Vierailija
11/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin huutonet keskustelujen perusteella. Mahdollisesti varastettua tavaraa ym. Siellähän myyjillä on ihan hillittömästi tapahtumia palautteissa kymmeniä tuhansia. Se ei oo enää muuta ku bisnestä.

Vierailija
12/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on kunto huonompi kuin ilmoituksessa annetaan ymmärtää. Kerran " lämmin paksu vähän käytetty talvitakki" olikin tosi ohut ja kulahtanuti.

Lähes kaikki kokemukset silti hyviä.

Vierailija
13/13 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydän jotain mitä voisin haluta on hinta jo pilvissä ja kaupasta saan saman uutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan