Purran erityisavustaja: Työttömät pakkotöihin työttömyyskorvausta vastaan
Tulihan se sieltä:
Kommentit (1011)
Onko erityisavustaja erityistä tukea tarvitsevalle?
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mallillaan. Ennenhän Robert Kennedy juniorin kaltaiset heitettiin psykiatriseen sairaalaan hourailemaan lääketokkurassa. Nyt heistä tehdään terveysministereitä. Suomen touhu ei paljoa eroa tuosta ja se näkyy ja kuuluu julkisessa keskustelussa.
Ai myrkkyinjektiovastaiset? Yksinkertaiset pakanat viekäkin uskoo että gloBAALi eliitti rakasti heitä niin kovin että suunnitteli pelleplandemian ja jakoi nk.pelastajaa siihen eli kokeellisia grafeiini m-yrkkyinjektioita luciferasella sekä lahjomalla että kiristämällä, MUTTA, annahan olla; fast forward pari vuotta niin ollan rajat kiinni, syvällä sotapsykoosissa, eikä mitään huolta vaikka terveydenhuolto kyykkää, ihmiset leikkauksilla kurjistetaan ja sota-ajan kuilleisuus siihen päälle..Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattan myös sitä että työttömät velvoitetaan töihin. Ei ole mitään järkeä että työkykyiset työttömät makaa kotona ja samalla tänne tuodaan ulkomailta työvoimaa koska suomessa on työvoimapula. Työttömät pitäisi velvoittaa tekemään töitä niillä aloilla millä on työvoimapula.
Siksi persut,ytk ja olen duunari.
Olithan samaa mieltä silloin, kun Riikka itse makoili vuosia valtion elätettävänä?
Luultavimmin ei, vaan nykyinen lopunaikojen hallinto on saanut aivopesullaan nämä ei-niin lahjakkaat antikristilliset paikalliset pakanat lietsottua tällaiseen fasistiseen vihaan missä nazziuunit jo vähintään mielikuvituksessa sauhuaa.
Ja nyt sanottiin, että vain ne jotka saa toimeentulotukea.
Avustaja sai nyt itse potkut tästä tehtävästä. Hupsista.
Jos ei ole ollut töisdä 15 vuotta elämästään 40 ikävuoteen mennessä niin nämä etulinjalle Kannatetaan!!! Jos pitää saivarrella, niin tietenkin kyseessä ne, jotka olleet työttöminä, eikä sairaslomalla tai sairaseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Avustaja sai nyt itse potkut tästä tehtävästä. Hupsista.
Se oli toinen avustaja, viestintävastaava Mäkäräinen, joka lähtee. Pitkien puukkojen yö on alkanut persuissa.
"Mäkäräinen ei ole ainoa, jonka tehtäviin on odotettavissa muutoksia. Ylen tietojen mukaan perussuomalaisilla on tarkoituksena järjestää avustajien tehtäviä uudelleen kesälomien jälkeen."
Vierailija kirjoitti:
Nyt suunnittellaan, että saadakseen toimeentulotukea pitää ensin hakea jotain muuta etuutta kuten työttömyyskorvaus.
Eli jos sulla on asunto ulosotossa niin joudut myös näihin ilmais töihin.
Jos et ole työkkärin listoilla niin et saa toimeentulotukea.
Ulosotossa on entistä useampi. Samaan aikaan valmistellaan uutta ulosottolakia joka mahdollistaa ulosmittaamisen myös sosiaalituista.
Lisäksi vapaakuukaudet poistuu.
Aikaa vuosi hävittää omaisuus.
Olithan samaa mieltä silloin, kun Riikka itse makoili vuosia valtion elätettävänä?