Miten mies isketään?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet iskee naisen, tarvii olla aika epätoivoinen että nainen iskee miehen
Tervetuloa nykyaikaan. Ihan on sallittua kummalle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Pue kevyet vaatteet ja hymyile.
Riittääkö tämä? Itse näen että itsesuojelullisista syistä naisen ei ole järkeä mennä suoraan miehelle sanomaan oletko kiinnostunut minusta minä olen kiinnostunut sinusta. Mutta onko se näin että jos hymyilee ystävällisesti ja menee juttelemaan jostain luontevasta aiheesta, vaikka sillä hetkellä jotenkin käsillä olevasta tai vaikka kysyy tiedätkö missä on se ja se luokka tms ja siitä vaikka vähän laajentaa keskustelua, niin ottaako mies siitä onkeensa jos itse pitää naista kiinnostavana? Ja jotenkin vie itse keskustelua Eteenpäin jos on kiinnostunut?
Menet istumaan baariin niin kohta on jonossa ehdokkaita . Yökerhossa vielä enemmän. Osa huijareita.
Jos olet baarissa tai muussa vastaavassa seurassa ko. miehen kanssa niin kannattaa keskittyä vain häneen. Mikään ei juuri ole pahempi turnoff kuin joka toisen tyypin kanssa soheltava nainen.
Naisilla tämä asia tuntuu olevan päinvastoin omien kokemusten perusteella
Minä olen aina iskenyt miehen niin, että menen istumaan yksin baariin. Ei tarvitse muuta. Kyllä joku kala käy koukkuun.
Kerran iskin miehen niin, että istuimme molemmat terassilla omissa pöydissämme. Katseet kohtasivat ja kävelin muutaman metrik kysymään, saanko tulla istumaan pöytään.
Varsinaisesti en ole ikinä iskenyt ketään.
Oikeasti on niin että mies iskee naisen . Jos on joku syy kuten oleskelulupa, seksi tai raha. Ihan noin oikeasti kiinnostunut tulee kysyyn suoraan. Muut ehdottelee. Harvemmin nainen iskee miehen muuten kuin pelleilee. Juovuksissa. Leikki iskemistä kun ollaan juovuksissa. Selvinpäin ei usein ehdi kun töitä ja kiirettä. Työpaikoilla voi joskus käydä niin että nainen käy naimisissa olevien miesten kimppuun.
Olin nuorena kaunis, hoikka nainen, mutta järkyttävän ujo. Miehet lähestyivät usein. En koskaan ymmärtänyt, että mitä ihmettä ne oikein yrittävät. Lähdin aina tilanteesta pois kiusaantuneena Nyt kun on itsevarmuutta, peli on menetetty ulkonäön suhteen. T. Ikisinkku 60v eukko. 😂
Kosto iskuja on ne kun oma mies on pettänyt , sitten lähdetään kostamaan se. Silloin naiset käy kiinni miehiin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pue kevyet vaatteet ja hymyile.
Riittääkö tämä? Itse näen että itsesuojelullisista syistä naisen ei ole järkeä mennä suoraan miehelle sanomaan oletko kiinnostunut minusta minä olen kiinnostunut sinusta. Mutta onko se näin että jos hymyilee ystävällisesti ja menee juttelemaan jostain luontevasta aiheesta, vaikka sillä hetkellä jotenkin käsillä olevasta tai vaikka kysyy tiedätkö missä on se ja se luokka tms ja siitä vaikka vähän laajentaa keskustelua, niin ottaako mies siitä onkeensa jos itse pitää naista kiinnostavana? Ja jotenkin vie itse keskustelua Eteenpäin jos on kiinnostunut?
Jos kysyt mieheltä, missä jokin paikka on, hän vastaa sinulle, missä jokin paikka on. Miehet eivät ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tai miten saan hänet iskemään minut 😄
Vittuilet ankarasti niin jossain vaiheessa kajahtaa!
Minut onnistuu iskemään helposti, mutta pitää olla nopea ja päättäväinen, koska lyön luukut kiinni. Kun suljen luukut, tulee iskuyrityksen olla saatettu loppuun. Onnistuu vaikkapa kaupassa, kirjastossa jne tukkimalla kulkutieni ja käskemällä kahville, samalla on syytä ilmoittaa että tarkoitus on romanttinen ja minä joudun maksamaan ne kahvit. Toinen tapa on lähettää kirje, tekstiviesti tai soittaa. Kolmas tapa on tulla ovelle ja painaa ovikellon nappia. Mitään tulkinnanvaraista liirumlaarumia en ymmärrä ja menee piiloviestintä (hiusten haromiset ja kielen lipominen) kirkkaasti ohi, koska en osaa tulkita piiloviestejä. Jos kutsutaan vaihtamaan sulaketta, vaihdan sulakkeen enkä ymmärrä että se olisi mitenkään romanttinen toimenpide. Aivotoimintani on hyvin pitkälle digitaalista. M58
Öljyät kookkaat lollottimet ja laitat ne tarjolle, vähän kuin Sieppi esittelee silareitaan, joskus öljyttynäkin. Lyhyt hame ja sheivattuvittu, joka vahingossa vilahtaa kun "hups" pyllistät ja unohdat, että reikäsi näkyy kaikille, hhihiih.
Tyttö sanoi "mun pitäis mennä puskapissalle mutten uskalla yksin, tuutko mukaan?
Tapahtui vuonna 2001.
Siitä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä, lapsiakin siunaantunut useampi kappale.
M43
Me miehet ollaan aika helppoja tapauksia. Ei nyt luulisi olevan kamalan hankalaa saada naisena seuraa.
Tosinainen iskee, eikä odota iskemistä. Ja tosimies on iskunkestävä.
Mitä nyt tässä touhua seurannut niin vaikuttaa naisella riittävän se että on nainen ja tiedottaa miehelle että nyt olisi tilaisuus.
Lähetä viesti, jossa kerrot että otit vahingossa hänen numeron. Ja nyt kun kerran aloin kirjoittaa, on muutakin asiaa.