Suihin, kumilla vai ilman?
Kuinka yleistä on kumin kanssa suihinotto? Minulta on kerran pyydetty kumin kanssa, mutta muuten kaikki ottaneet paljaalla. Kuinka helposti taudit edes tarttuu suihinottaessa?
Kommentit (12)
Aina ilman, mutta en harrastakaan irtosuhteita.
Oon miettinyt et onko täällä kaikki niin tautisia että on se ja sama tekeekö asioita paljaalla vai kumin kanssa? Itselle ei tulisi edes mieleenkään edes seurustelusuhteen alussa sekstailla ilman kumia koska en halua koskaan mitään seksitautia elämässäni. Voi sitä lotota muillakin tavoin.
Eikö naiset ota suihin kumilla ollenkaan? Ei ymmärrystä miten taudit tarttuu?
Yksikään mies ei ole pyytänyt kondomia suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole pyytänyt kondomia suuseksissä.
eivät siis ymmärrä myöskään miten taudit tarttuu. ihmeellinen homma, että luullaan tautien tarttuvan vain yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos otan suihin, haluan aidon kyrvän, ei mitään pakkauspussia. Tietysti pitää olla hyvin pesty, varminta pestä itse.
Juu, saippualla lähtee kaikki taudit. Hyvin on oltu hereillä terveysvalistuksessa.
Vain halvat hu*rat ottavat suhin kumin kanssa..
Miehet väittää, että yhdynnässä sillä ei ole niin suurta vaikutusta, onko kumi päällä vai ei. Sen sijaan suihinotto kumin kanssa ei tunnu juuri miltään. Miehet on niin himojensa vietävissä, että maksullistenkin kanssa ottavat mieluummin ns. oral-without + suuhun laukeaminen palveluita kuin olisivat järkeviä.
Aviopuoliso on ainut, jonka kanssa voin edes kuvitella antavani suuseksiä ja paljaalla. Ensin pesen kuitenkin perusteellisesti miehen kullin, pallit ja anaalin alueen ulkopuolitse. En itsekään tarjoa pesemätöntä pillua mieheni "iloksi.*
Rakastan ottaa suihin, mutta en ole edes koskaan ajatellutkaan kumin käyttöä tuossa "leikissä". Ainakin 50 eri henkilöille tehtyä suihinottoa takana, eikä mitään oireita tai tauteja ole tullut.
Jos otan suihin, haluan aidon kyrvän, ei mitään pakkauspussia. Tietysti pitää olla hyvin pesty, varminta pestä itse.