Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin 70v juhlat 2 viikon päästä, keksikää mulle jokin kiva ohjelmanumero, ylläri, tms mitä voisi kehitellä?

Vierailija
18.06.2025 |

Oma pää lyö tyhjää

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi mun 70-vuotissynttäreillä jokin upea miesstrippari, tosin yksityisesti. Varokoot se, joka järjestäisi jotain mummo-ohjelmaa. Lapsenlapsen esitykset olisi virallisilla synttäreillä ainoa, mitä haluaisin katsella.

Vierailija
82/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myöntänet kuitenkin, että valistustyöni oli tarpeen. Ajattele, miten usein voit ymmärtää väärin, jos et ymmärrä "pyytää" -verbiä oikein. Kiitos olisi ollut sinulta oikeampi reaktio, mutta olen toki iloinen jo siitäkin, että sain ohjata sinua kielen ymmärtämisessä. Sehän voi avata sinulle aivan huimia uusia mahdollisuuksia selvitä elämässä. Ole hyvä! 

Kun olet rauhoittunut, mietipä uudelleen tuota kommenttini alukupuolta. Astu sinäkin rohkeasti ulos muotista, ole utelias, kokeile jotakin uutta. Voit vaikka tykätä. Tai tee pientä muutosta, lisää tai vähennä jotain jostakin, mihin olet tottunut. - Ja nyt voit miettiä aloitustakin uusin aivoituksin, positiivisesti, luovasti, tunteella. Odotan innolla ehdotuksiasi."

En minä ole kirjoittanut mitään pyytämisistä? Mitä oikein sekoilet. Miksi et muuten osaa ehdottaa itse mitään, vaan spämmäät tänne joutavia. Skarppaa nyt vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ohjelma numeroita. Ei ole mitkään lasten synttärit 

Niin, aivan kuten lastenkin kohdalla, ikä otetaan tietenkin huomioon. Joten ei 70-vuotiaan synttäreille laiteta välttämättä samanlaista ohjelmaa kuin 3-vuotiaan.

Vierailija
84/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Takoitus oli ilmeisesti yllättää, eikä tehdä samaa kuin arkena. Mutta toki jokainen elää tavallaan.

Saat ihan luvalla soittaa /laulaa ihan mitä haluat, kuten kaikki muutkin."

Vaikka sinulla on ilmeisesti mieskuoro arkisin laulamassa kotona, niin ei se mitenkään tavallista silti ole.

Vierailija
85/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos antaa sille vonkaamansa perspanon

Vierailija
86/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aivan kuten lastenkin kohdalla, ikä otetaan tietenkin huomioon. Joten ei 70-vuotiaan synttäreille laiteta välttämättä samanlaista ohjelmaa kuin 3-vuotiaan.

Ikä on vain numero. Tässäkin ketjussa on selkeästi 70-vuotiaita, jotka ei ole rollaattorista edes kuulleet.

Vierailija
87/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Myöntänet kuitenkin, että valistustyöni oli tarpeen. Ajattele, miten usein voit ymmärtää väärin, jos et ymmärrä "pyytää" -verbiä oikein. Kiitos olisi ollut sinulta oikeampi reaktio, mutta olen toki iloinen jo siitäkin, että sain ohjata sinua kielen ymmärtämisessä. Sehän voi avata sinulle aivan huimia uusia mahdollisuuksia selvitä elämässä. Ole hyvä! 

Kun olet rauhoittunut, mietipä uudelleen tuota kommenttini alukupuolta. Astu sinäkin rohkeasti ulos muotista, ole utelias, kokeile jotakin uutta. Voit vaikka tykätä. Tai tee pientä muutosta, lisää tai vähennä jotain jostakin, mihin olet tottunut. - Ja nyt voit miettiä aloitustakin uusin aivoituksin, positiivisesti, luovasti, tunteella. Odotan innolla ehdotuksiasi."

En minä ole kirjoittanut mitään pyytämisistä? Mitä oikein sekoilet. Miksi et muuten osaa ehdottaa itse mitään, vaan spämmäät tänne joutavia. Skarppaa nyt vähän.

Sinä kirjoitit: "Pyydä? Itse en edes ole ammattilainen, mutta siltikään en esiinny ilmaiseksi."  -  Jos skarppaat, huomaat kirjoittaneesi "pyydä".

Vierailija
88/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Takoitus oli ilmeisesti yllättää, eikä tehdä samaa kuin arkena. Mutta toki jokainen elää tavallaan.

Saat ihan luvalla soittaa /laulaa ihan mitä haluat, kuten kaikki muutkin."

Vaikka sinulla on ilmeisesti mieskuoro arkisin laulamassa kotona, niin ei se mitenkään tavallista silti ole.

Anteeksi jos ehdotukseni meni ihon alle 🤣! Kaikkea hyvää sulle ja tsemmpiä jatkoon. 

Vierailija
89/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele taikomaan.

Vierailija
90/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä kirjoitit: "Pyydä? Itse en edes ole ammattilainen, mutta siltikään en esiinny ilmaiseksi." - Jos skarppaat, huomaat kirjoittaneesi "pyydä"."

En kirjoittanut. Koitahan nyt pysyä kärryillä edes siitä kenelle ja mihin viestiin vastaat.

Vierailija
91/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia:

Seistä 15-20 sec yhdellä jalalla, vieraatkin voi osallistua. Nuoremmat kauemmin.

Arvella tuotteen painoja, esim kaksi appelsiiniä. 

Arvella tai tietää tuotteiden hintoja. 

Arvella silmät sidottuna ihmisiä (hiuksia, kasvoja), esineitä käsin kokeilemalla.

Pyöräytetään hitaasti oikealle ja vasemmalle. Kysytään, missä suunnassa on ulko-ovi.

Rollaattori ihmisetkin voi noista jotain tehdä tai mitä esteitä sankarilla tai vierailla onkaan.

Itse en ole näitä kokeillut ekaa lukuunottamatta. Hyvää synttäriä 💐

Vierailija
92/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin hirveitä ja ala-arvoisia vastauksia asialliseen kysymykseen.  Ilmeisesti täällä monella muullakin pää lyö tyhjää ja tuo pyytämisestä jankkaaminenkin on täysin turhaa ja asian ulkopuolella.

Vierailija
93/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotuksia:

Seistä 15-20 sec yhdellä jalalla, vieraatkin voi osallistua. Nuoremmat kauemmin.

Arvella silmät sidottuna ihmisiä (hiuksia, kasvoja), esineitä käsin kokeilemalla.

Pyöräytetään hitaasti oikealle ja vasemmalle. Kysytään, missä suunnassa on ulko-ovi.

Rollaattori ihmisetkin voi noista jotain tehdä tai mitä esteitä sankarilla tai vierailla onkaan.

:D

Vierailija
94/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippakakku?

Niin, monessa kaukussa todellakin on vaippa. Esim. kermakakuissa kermavaahtovaippa kuin ihana lumivaippa. (Kyllä, vaippa-sana on monessa mukana. Ja tuo lumivaippa ilmeisesti sinullekin, mutta sinulla lienee nyt toisenlaisia vaippoja.)

Vierailija
95/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää kommentit. Äitini täytti 70v ja käy edelleen tekemässä suht raskasta duunia keikkaluontoisesti. Miehen vanhemmat on 75v ja rollaattoria ole nähneetkään, lumitöitä tekevät talvet, hiihtävät ja kesät harrastavat vaikka mitä

Vierailija
96/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotuksia:

Mun 80-vuotias äiti suuttuisi ihan tosissaan ja nakkaisi minut kartanolle, jos tällaisilla älyttömyyksillä pilaisin hänen syntymäpäiväjuhlat.

Vierailija
97/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero. Tässäkin ketjussa on selkeästi 70-vuotiaita, jotka ei ole rollaattorista edes kuulleet.

Mutta myöntänet, että heistäkin suurin osa haluaa jotain muuta kuin 3-vuotiaille tarkoitettuja ohjelmanumeroita.

Vierailija
98/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta myöntänet, että heistäkin suurin osa haluaa jotain muuta kuin 3-vuotiaille tarkoitettuja ohjelmanumeroita.

Tuskin kukaan on sellaisia tekemässäkään

Vierailija
99/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöntäne. Katsos kun ei sitä voi tietää kuule ennen kuin kokeilee. Kokeilisit sinäkin.

Vierailija
100/103 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietovisa. Löytyy hs ainakin. Jos tykkää musiikista, voi soittaa kännyllä pienen pätkän hänelle tuttuja kappaleita. Ja aina mukavampi, kun kaikki voi osallistua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi