Äidin 70v juhlat 2 viikon päästä, keksikää mulle jokin kiva ohjelmanumero, ylläri, tms mitä voisi kehitellä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mitä osaat, missä olet taitava?
En ainakaan osaa laulaa, enkä soittaa mitään. Tämäpä se ongelma onkin
t.ap
Vtustako me tiedetään teidän perheestänne yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kyllä vaadittu sellaista
t.Ohis
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori kävely 20metriä.
Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista käsitystä 70-vuotiaista. Mutta älä sure, sinunkin vuorosi tulee joskus, ellet kuole nuorena ja tyylikkäänä. Omaa äitiähän sinulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kyllä vaadittu sellaista
t.Ohis
Vaadittiinpas. Eihän me voida tietää mistä juhlakalu tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Voitte laulaa yhdessä jonkun laulun, johon vaikka nuorin lapsenlapsenlapsenlapsi on vetässyt sanat.
Sinullakin on perspektiivi hukassa. Kaikilla 70-vuotiailla ei ole vielä edes lastenlapsia.
Ei mitään kiusallisia ohjelmanumeroita jotka eivät synny spontaanisti omasta osaamisesta.
Tenapakettitaistelu. Heitätte toisianne tenoilla.
Siis paikalla olette vain sinä ja äitisi? Pidä sellainen 4 tunnin maratonpuhe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista käsitystä 70-vuotiaista. Mutta älä sure, sinunkin vuorosi tulee joskus, ellet kuole nuorena ja tyylikkäänä. Omaa äitiähän sinulla ei ole.
Joo mulla on vaan laina äitejä. Joka maakunnassa sellainen. Kiitos kun ajattelet minun olevan nuori ja tyylikäs. Olen otettu. Päivän piristys. Oikeaan osuit. Mus mus pus pus!!!! Mähän kato tiedän mitä apn äiti haluaa tehdä synttäreillään. Ilmeisesti tiedät sinäkin,kun noin tunteisiin meni. T. Nuori ja tyylikäs mummolyyli.
Vierailija kirjoitti:
Tenapakettitaistelu. Heitätte toisianne tenoilla.
Onko sinulla omakohtaista kokemusta virtsankarkailusta?
Jos äitisi pitää musiikista, pyydä joku musiikin ammattilainen (tai ammattilaisia) esittämään pari musiikkinumeroa juhlissa.
Vedä kunnon kännit niin siinä on koko suku ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on vaan laina äitejä. Joka maakunnassa sellainen. Kiitos kun ajattelet minun olevan nuori ja tyylikäs. Olen otettu. Päivän piristys. Oikeaan osuit. Mus mus pus pus!!!! Mähän kato tiedän mitä apn äiti haluaa tehdä synttäreillään. Ilmeisesti tiedät sinäkin,kun noin tunteisiin meni. T. Nuori ja tyylikäs mummolyyli.
No ainakin kirjoittelet kuin pahainen teini
Voitte laulaa yhdessä jonkun laulun, johon vaikka nuorin lapsenlapsenlapsenlapsi on vetässyt sanat.