Äidin 70v juhlat 2 viikon päästä, keksikää mulle jokin kiva ohjelmanumero, ylläri, tms mitä voisi kehitellä?
Kommentit (103)
Mahtaakohan äiti tykätä jostain "ylläriohjelmanumerosta"?
Vierailija kirjoitti:
Jos äitisi pitää musiikista, pyydä joku musiikin ammattilainen (tai ammattilaisia) esittämään pari musiikkinumeroa juhlissa.
Pyydä??
He ovat ammattilaisia, heille pitää maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori kävely 20metriä.
Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista käsitystä 70-vuotiaista. Mutta älä sure, sinunkin vuorosi tulee joskus, ellet kuole nuorena ja tyylikkäänä. Omaa äitiähän sinulla ei ole.
Joo mulla on vaan laina äitejä. Joka maakunnassa sellainen. Kiitos kun ajattelet minun olevan nuori ja tyylikäs. Olen otettu. Päivän piristys. Oikeaan osuit. Mus mus pus pus!!!! Mähän kato tiedän mitä apn äiti haluaa tehdä synttäreillään. Ilmeisesti tiedät sinäkin,kun noin tunteisiin meni. T. Nuori ja tyylikäs mummolyyli.
No ainakin kirjoittelet kuin pahainen teini
Varmasti pätee 99% kirjoittajista täällä. T. Mummolyyli PS. Älä ota tosissaan asioita täällä. Sillon notkut liikaa avllä jos kovasti alkaa provot tökkimään. Paussin paikka sillon.
Aarteenetsintää. Piilota muorin tekohampaat ja nappaa rillit pois. Siinähän etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä osaat, missä olet taitava?
En ainakaan osaa laulaa, enkä soittaa mitään. Tämäpä se ongelma onkin
t.ap
Joku kaveri oli tilannut laulun netin kautta. Eli sille kaverille kerrottiin millaisesta ihmisestä kyse yms., ja sitten se oli tehnyt siltä pohjalta laulun, joka soitettiin juhlissa päivänsankarille. Olisiko hinta ollut jotain 60-100e väliltä. Varmaan googlettamalla löytyy. Itse olen joskus tehnyt päivänsankarille runon, joka on ollut sen ihmisen elämästä. Mutta itsellä välillä runosuoni sykkii (ja välillä taas ei😄).
Oletko kuullut äitisi mielipidettä mitä hän haluaa?
Ei mitään ohjelmaa, ellei äitisi ole sitä hyväksynyt.
Tee valokuvakollaasi (ajoissahan sinä toki olet) koko hänen elämänsä varrelta ja teetä siitä juliste/taulu.
Itse toivoisin, että maksat koko kekkerit.
Tilaa joku standup -keikalle kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kysytä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esitä stripteasea.
Ei.
Mutta ammattistrippari kyllä voisi hoitaa asian. Unohtumaton elämys.
Tatvitaanko mitään ohjelmanumeroa. Kivaa seurustelua ystävien kesken. Se riitti ainakin minulle. Hauskaa oli.
Tuota kuvakoostetta ehdotan minäkin. Jos voi heijastaa isona jollekin seinälle tms niin kaikki näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä osaat, missä olet taitava?
En ainakaan osaa laulaa, enkä soittaa mitään. Tämäpä se ongelma onkin
t.ap
Joku kaveri oli tilannut laulun netin kautta. Eli sille kaverille kerrottiin millaisesta ihmisestä kyse yms., ja sitten se oli tehnyt siltä pohjalta laulun, joka soitettiin juhlissa päivänsankarille. Olisiko hinta ollut jotain 60-100e väliltä. Varmaan googlettamalla löytyy. Itse olen joskus tehnyt päivänsankarille runon, joka on ollut sen ihmisen elämästä. Mutta itsellä välillä runosuoni sykkii (ja välillä taas ei😄).
tekoälyllä tekee noita lauluja ilmaiseksi.
jos tosiaan oli tarkoitus vain soittaa ko biisi ei niin et palkkaa jonkun joka sen viel esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kysytä.
Ap
En ollut edellinen
Ja kyllä pitäisi
t. Se oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Tee valokuvakollaasi (ajoissahan sinä toki olet) koko hänen elämänsä varrelta ja teetä siitä juliste/taulu.
Tottakai. Vanhukset maksattaa kaiken muilla. Missä iässä voi aloittaa tuon kaiken ilmaiseksi vaatimisen?
Vierailija kirjoitti:
Nämä lapsuudessamme ja nuoruudessamme filmikameralla otetut kuvat tuhoavat itsetunnon tehokkaammin kuin yläkoulun liikunnanopettajani tuhosi omani.
Sukkanauhaleikki. Alkoholiongelmainen sukulainen saa pullollisen viinaa kunhan vetää hampaillaan sukkanauhan päivänsankarin hameen alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori kävely 20metriä.
Sinulla ei näköjään ole minkäänlaista käsitystä 70-vuotiaista. Mutta älä sure, sinunkin vuorosi tulee joskus, ellet kuole nuorena ja tyylikkäänä. Omaa äitiähän sinulla ei ole.
Joo mulla on vaan laina äitejä. Joka maakunnassa sellainen. Kiitos kun ajattelet minun olevan nuori ja tyylikäs. Olen otettu. Päivän piristys. Oikeaan osuit. Mus mus pus pus!!!! Mähän kato tiedän mitä apn äiti haluaa tehdä synttäreillään. Ilmeisesti tiedät sinäkin,kun noin tunteisiin meni. T. Nuori ja tyylikäs mummolyyli.
No ainakin kirjoittelet kuin pahainen teini
Varmasti pätee 99% kirjoittajista täällä. T. Mummolyyli PS. Älä ota tosissa
Pisteet siitä, että tunnustit olevasi provo.
Miten olisi joku diaesitys, power point -show, elämän varrelta, läheisistä, tms. Tähän saisi upotettua helposti vähän huumoria mukaan.
Tai tietokilpailu äidillesi tärkeistä aiheista, työstä, harrastuksista.