Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmänä ja impulsiivisena kilttinä ihmisenä on vaikeaa elää. Olisipa minua siunattu järjellä.

Vierailija
18.06.2025 |

Olen tyhmä. En oikein ymmärrä mistään mitään ja olen jotenkin pärjännyt näennäisesti. Työelämässä mennyt hyvin muuten mutta olen liian kiltti ja typerä, joten uuvuin usein. Uuvuin ylipäätään elämään ja ihmissuhteisiin. En ole osannut pitää rajoistani kiinni. Sattunut on paljon. Olen addiktoituva persoona joten puolet elämästä käytin päihteitä ja todella pahasti tyrin raha-asiani hyvin pitkäksi aikaa. Rakkaussuhteet, työsuhteet, ystäväsuhteet jne eivät ole kantaneet. Ei oikeastaan mikään.

En omista mitään, minulla ei ole mitään. Olen todella väsynyt. Päihteet lopetin ja elän erakkona mutta ahdistaa niin paljon oma typeryys että en tiedä onko tällaisella ihmisellä mitään mahdollisuuksia. Jotenkin väsynyt itseeni. Ainoastaan usko enää saa minut jaksamaan mutta en tiedä onko sekin yksi meriitti lisää tyhmyyden kautta kun asiaa tarkastelee. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Typerä kommenti.

Vierailija
2/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti 

Niin sinäkin 

Vierailija
4/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD

Vierailija
5/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD

Aloittajalla RSD-oireilua. 

RSD (Rejection Sensitivity Dysphoria), on tila, jossa henkilö kokee voimakkaita tunteita kritiikistä, torjunnasta tai hylkäämisestä. Se voi ilmetä mm. huonona itsetuntona, pelkona hylkäämisen tai kritiikin kokemisesta ja tarpeena miellyttää muita. RSD voi aiheuttaa vaikeuksia ihmissuhteissa, työssä ja muilla elämänalueilla, kun ihminen on jatkuvasti huolissaan siitä, mitä muut ajattelevat ja miten he häneen suhtautuvat. 

Vierailija
6/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaoireilua? 

Vierailija
7/7 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on mennyttä, siitä opit mukaan ja viisaampana eteenpäin. Tsemppiä ja rohkeutta! Kyllä kaikki järjestyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä