Onko kaurapuuro marjoilla, raejuustolla, mehukeitolla ja salaatinsiemenillä hyvä aamiainen?
Kommentit (76)
No tollainen aika tavantallaajan aamupala
Vierailija kirjoitti:
OT: Somevaikuttajien puuro on sellainen, että sitä puuroa ei nää, koska siinä päällä on tavaraa kananmunista lähtien. Kuvata toki pitää.
Ja sinä tollo niitä seuraat? Hohhhoijakkaa.
Ohrapuuroa, puoli prk Abban silliä, puolukoita 5 kpl, raaka kananmuna, ananasmurskaa, raaka peruna. Sekoitetaan ja ääntä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kaurapuuron aamuisin herukoilla. Halpaa ja terveellistä.
Ihmettelen tuota mehukeittovillitystä. Samalla rahalla saa kotimaisia pakastemarjoja, joiden ravintoarvo ja kyky ylläpitää kylläisyyttä on huomattavasti parempi kuin mehukeitonlirulla.Trendi alkoi näistä tosi-tv sarjoissa, joissa pullukat tavoitteli ikuista onnea.
Nettivalmennuksissa ja Go Fat Go-dieetin ollessa in alettiin tunkea mehukeittoa jokaisen aamupalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kaurapuuron aamuisin herukoilla. Halpaa ja terveellistä.
Ihmettelen tuota mehukeittovillitystä. Samalla rahalla saa kotimaisia pakastemarjoja, joiden ravintoarvo ja kyky ylläpitää kylläisyyttä on huomattavasti parempi kuin mehukeitonlirulla.Trendi alkoi näistä tosi-tv sarjoissa, joissa pullukat tavoitteli ikuista onnea.
Nettivalmennuksissa ja Go Fat Go-dieetin ollessa in alettiin tunkea mehukeittoa jokaisen aamupalalle.
Niin kauan kun mehukeitot on ollut olemassa on niitä aina käytetty puuroihin. Ei tuo mikään nykytrendi ole.
Itse syön kaurapuuron puolukan kera ja päälle vähän hunajaa ja raejuustoa. Sämpylä kylkeen niin pitää nälkää monta tuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Itse syön arkisin kaurapuuron, joka höystettynä marjoilla, myslillä, kurpitsansiemenillä ja pähkinöillä.
Miksi ihmeessä myslillä?
Tekee siitä energiapitoisemman ja täyttävän, ehkä pidän sen tuomasta "rakenteesta" myös. Unohtui mainita että laitan myös inkamarjoja siihen tuomaan makeutta lisää, niin ja työpaikka tarjoaa tämän herkun aamuisin.
2 dl kauralimaa, kaurahiutaleet siivilöidään pois.
Raakaa maksaa paloina 1 dl.
Puolikas banaani.
Keskikokoinen raaka sipuli silputtuna.
Hunajaa loraus.
Tofua oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Itse syön arkisin kaurapuuron, joka höystettynä marjoilla, myslillä, kurpitsansiemenillä ja pähkinöillä.
Miksi ihmeessä myslillä?
Mä ihmettelen miksi ylipäänsä pitää tehdä koko puuro kun siihen on kuitenkin pakko tunkea jotain sekaan tai muuten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin söisi jotain ruokaisampaa ilman sitä puuroa.
Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.
Siemenissä on luonnontuotteista eniten sitä kuitua.
Kaurassa ei ole samanlaista kuitua kuin siemenissä. Kuitua on erilaista.
Ainakaan raejuustoa ei sitten sinne puuron sekaan vaan eri kiposta. Ällöjä lämpimiä kumipapanoita muuten hyvän ruuan seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä myslillä?
Mä ihmettelen miksi ylipäänsä pitää tehdä koko puuro kun siihen on kuitenkin pakko tunkea jotain sekaan tai muuten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin söisi jotain ruokaisampaa ilman sitä puuroa.
Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.
Siemenissä on luonnontuotteista eniten sitä kuitua.
Harmi vaan kun tulevat sellaisenaan ulos, ei taida paljon hyödyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä aamupala. Mä lisään vielä lusikallisen tai pari leseitä kuitulisäksi. Vatsa kiittää.
Mikset tee koko puuroa leseestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä myslillä?
Tekee siitä energiapitoisemman ja täyttävän, ehkä pidän sen tuomasta "rakenteesta" myös. Unohtui mainita että laitan myös inkamarjoja siihen tuomaan makeutta lisää, niin ja työpaikka tarjoaa tämän herkun aamuisin.
Oletko koskaan edes laskenut noiden energiapitoisuuksia? Epäilen. Ja täyttävyyttä vartenkaan mysliä ei ole mitään tarvetta lisätä.
Itse laitan kaurapuuroon raejuustoa ja lorauksen oliiviöljyä. Hyvin pärjää monta tuntia.
Siansotkua