Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaurapuuro marjoilla, raejuustolla, mehukeitolla ja salaatinsiemenillä hyvä aamiainen?

Vierailija
18.06.2025 |

Niin onko?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Itse syön arkisin kaurapuuron, joka höystettynä marjoilla, myslillä, kurpitsansiemenillä ja pähkinöillä.

Miksi ihmeessä myslillä?

Mä ihmettelen miksi ylipäänsä pitää tehdä koko puuro kun siihen on kuitenkin pakko tunkea jotain sekaan tai muuten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin söisi jotain ruokaisampaa ilman sitä puuroa.

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.

Siemenissä on luonnontuotteista eniten sitä kuitua. 

Parissa ruokalusikallisessa on aika mitätön määrä kuitua. Ja proteiinia. Miksi ylipäätään syödä niitä, kun eivät ne yksinään riitä ja on paljon parempiakin vaihtoehtoja?

Oma olo on riittävä mittari. Jos ei väsytä, v ituta ja pieretä yli tarpeen syö itselleen riittävällä tavalla.

Jos aloittaja jaksaa tuolla lounaaseen niin se on fine. 

Vierailija
42/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä aamupala. Mä lisään vielä lusikallisen tai pari leseitä kuitulisäksi. Vatsa kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Itse syön arkisin kaurapuuron, joka höystettynä marjoilla, myslillä, kurpitsansiemenillä ja pähkinöillä.

Miksi ihmeessä myslillä?

Mä ihmettelen miksi ylipäänsä pitää tehdä koko puuro kun siihen on kuitenkin pakko tunkea jotain sekaan tai muuten on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin söisi jotain ruokaisampaa ilman sitä puuroa.

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.

Kyllähän se siihen viittaa, kun kerta tyypin mielestä aamupalan pitäisi olla joku sellainen, johon ei tarvitse mitään lisätä. 🙄

Tyyppi on sitä mieltä, että aamupalan pitäisi olla joku sellainen, johon ei tarvitse mitään lisätä?! 

Vierailija
44/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Siemenissä on luonnon

Tyyppi on sitä mieltä, että aamupalan pitäisi olla joku sellainen, johon ei tarvitse mitään lisätä?! 

Tämä on viestiKETJU. Opettele lukemaan ne muutkin viestit ko asiasta!

Vierailija
45/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaurahiutaleet suoraan tuottajilta 3 kg säkeissä. S ja K saavat nuolla näppejään!  

Ehkä halvimpia tuotteita suolan jälkeen. 

Vierailija
46/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Siemenissä on luonnon

Kyllähän se siihen viittaa, kun kerta tyypin mielestä aamupalan pitäisi olla joku sellainen, johon ei tarvitse mitään lisätä. 🙄

Jätetään ne oletukset sikseen, että kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama tyyppi. 

Vierailija
47/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappuccino ja croisantti marmeladilla on mulle ainut ja oikea aamiainen. 

Vierailija
48/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä teki

Jätetään ne oletukset sikseen, että kaikki kirjoittajat ovat yksi ja sama tyyppi. 

No jos joku ihan muu tuohon väliin tuli laukomaan sivusta tuollaisen random kommentin, niin on kyllä keskustelutasoltaan autistin luokkaa. 

Vierailija
49/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä teki

Tämä on viestiKETJU. Opettele lukemaan ne muutkin viestit ko asiasta!

Kaikki ketjuun kirjoittajat on yksi ja sama henkilö? :D

Vierailija
50/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saatta

No jos joku ihan muu tuohon väliin tuli laukomaan sivusta tuollaisen random kommentin, niin on kyllä keskustelutasoltaan autistin luokkaa. 

Älä nyt viitsi nolata itseäsi enempään. 

Vierailija
51/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.  / Siemenissä on luonnontuotteista eniten sitä kuitua. 

Eli tuossa vastatiin aiemmin sanottuun mikä lienee keskustelun tarkotus?

Vierailija
52/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön kaurapuuron aamuisin herukoilla. Halpaa ja terveellistä.

Ihmettelen tuota mehukeittovillitystä. Samalla rahalla saa kotimaisia pakastemarjoja, joiden ravintoarvo ja kyky ylläpitää kylläisyyttä on huomattavasti parempi kuin mehukeitonlirulla. 

Vierailija
53/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Kuitua suolistobakteereille. Nuo bakteerit saattavat olla jopa tärkein terveyttä ylläpitäjä tekijä.  / Siemenissä on luonnontuotteista eniten sitä kuitua. 

Eli tuossa vastatiin aiemmin sanottuun mikä lienee keskustelun tarkotus?

Vierailija
54/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sinä "logiikan jättiläinen". Olet näköjään jo tajunnut puhuneesi itsesi pussiin ja pahasti. Turha enää yrittää mitään. 😂😂

Vierailija
55/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse syön kaurapuuron aamuisin herukoilla. Halpaa ja terveellistä.

Ihmettelen tuota mehukeittovillitystä. Samalla rahalla saa kotimaisia pakastemarjoja, joiden ravintoarvo ja kyky ylläpitää kylläisyyttä on huomattavasti parempi kuin mehukeitonlirulla. 

Trendi alkoi näistä tosi-tv sarjoissa,  joissa pullukat tavoitteli ikuista onnea.

Vierailija
56/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaurapuurosta ole jokin muodikas suolainen versio mihin tulee parmesaaniraastetta, paistettua kananmunaa ja jotain kevätsipulia päälle?

Hyi hel.......  .

Vierailija
57/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mehukeitto pois.

Vierailija
58/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myslillä?

Okei, eli kun joku on lainannut viestiä sitä ei saa enää kukaan muu kommentoida? 

Vierailija
59/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo hyvä aamiainen on, mutta en laittaisi noita kaikkia samalla kertaa.  Aamianen ei kuitankaan ole päivän ainoa ateria, joten saat ravintoaineita myös päivän muista aterioista.  Vaihtelisin noita lisukkeita eri pöivinä, ja joskus voisin jopa jonakin päivänä jättää puuron kokonaan pois.

Vierailija
60/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, sinä "logiikan jättiläinen". Olet näköjään jo tajunnut puhuneesi itsesi pussiin ja pahasti. Turha enää yrittää mitään. 😂😂

Hih hih hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi