Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö merkkilaukku sinut onnelliseksi?

Vierailija
18.06.2025 |

Tai haaveiletko sellaisesta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en omista sellaista enkä haaveile yleensäkään laukuista.

Vierailija
22/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen tekee. Merkkilaukku voi olla monelle sellainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan vielä sisäistänyt, onko esim. LV:n laukut oikeasti kauniita vai haluavatko ihmiset niitä, koska se näyttää siltä, että on rahaa?

Liikun lähinnä paikoissa, jossa on jopa haitallista näyttää varakkaalta. Kaupungilla ja julkisissa sillä saa epätoivottua huomiota. En halua, että laitapuolen kulkijat liimautuvat ja kerjäläiset huutelevat. 

Joillekin se sopii ja jotkut tykkäävät käyttää juuri sellaista. Kaikki eivät koe tätäkään aikaa ongelmalliseksi. Epätoivottua huomiota saa halvempienkin merkkien kanssa.

Kun matkustaa ulkomaille, on todellinen riski tulla ryöstetyksi, kun on jotain kalliita asioita päällä. Siksi esim. teippaan mustalla teipillä kameran hihnan merkin piiloon. 

Haluan nauttia olemisesta olematta itse huomion kohde. Positiivista huomiota on minusta kauniit vaatteet (ei kalliit), hienot hiukset ja kaunis olemus. Siis että on hauskan näköinen muuten. 

Vierailija
24/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään

Vierailija
25/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinnostavampaa on naisella kauniisti laitetut hiukset, taidokas kampaus. Sellainen, että siinä on taitoa ja nähty vaivaa. Kuin rahalla ostettu kallis laukku. 

Usein jää mieleen (naisesta), että sillä oli kaliis laukku, mutta ei muista minkänäköinen oli muuten. 

Vierailija
26/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, mutta mekko eli leninki tekee. En juurikaan käytä niitä ihmisten ilmoilla, mutta komerosta löytyy. Mitä kukakin keräilee.

Vierailija
27/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, mutta mekko eli leninki tekee. En juurikaan käytä niitä ihmisten ilmoilla, mutta komerosta löytyy. Mitä kukakin keräilee.

Niinpä. Minä keräilen messinkiesineitä enkä siis mitään omaan ulkonäkööni liittyvää.

Vierailija
28/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin pitää istua kuin hansikas. Minä suosin ompeljoita. Ostan alesta hyvälaatuisen mekon. Vien ompelijalle ja puretaan saumat neljästä kohtaa. Istutetaan uudestaan päälle. Se näyttää hyvältä. 

Vierailija
29/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen elämään pitäisi kuulua ainakin ripaus kauneutta ja ylellisyyttä eikä vain pelkkää perustuloa ja hengissä selviytymistä.

Vierailija
30/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin pitää istua kuin hansikas. Minä suosin ompeljoita. Ostan alesta hyvälaatuisen mekon. Vien ompelijalle ja puretaan saumat neljästä kohtaa. Istutetaan uudestaan päälle. Se näyttää hyvältä. 

Suosittelen tätä kaikille. Jos vaate maksaa 100 €, menee sen korjailuun toiset 100 €. Mitään hyvää ei saa valmiina. Miten voisikaan, kun kaikki ollaan niin eri muotoisia ja näköisiä? 

Tämä aika on pikamuotiaikaa. 

Vierailija
31/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ihminen on 15 minuuttia onnellinen kun saa uuden tavaran. Pysyvää onnea uudella laukulla ei taata.

Vierailija
32/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin paljon, että maksaisin kymmeniä tuhansia Hermesin laukusta. 

Vierailija
33/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tätä kaikille. Jos vaate maksaa 100 €, menee sen korjailuun toiset 100 €. Mitään hyvää ei saa valmiina. Miten voisikaan, kun kaikki ollaan niin eri muotoisia ja näköisiä? 

Tämä aika on pikamuotiaikaa. 

Ennen pikamuotiaikaa 1980-lukuun asti ihmiset pukeutuivat paremmin. Koska vaatteet ommeltiin itse. 

Vierailija
34/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee ja niin tekevät monet muunkinlaiset asiat.

Vierailija
35/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee! Liki 20 vuotta sitten ostettu laukku tekee minut edelleen onnelliseksi. Yksikään mies ei ole kyennyt samaan eikä mikään muukaan mukava käänne elämässä. Laatulaukun tuoma lisäarvoa elämään on oikeasti pysyvää.

Vierailija
36/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin paljon, että maksaisin kymmeniä tuhansia Hermesin laukusta. 

Siltikään sillä ei saa sitä positiivista toivottua huomiota. Minut pysäytti kerran kadulla mies, koska olin saanut paketin kotoa ja olin hakenut postista. Hymyilin leveästi. 

Hän kysyi, mitä paketissa on, kun olen niin iloisen näköinen. 

Niin, iloisuus ja hymy taitaa olla kaikista eniten positiivista huomiota aiheuttava asia. 

Vierailija
37/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukun pitää olla kaunis, kestävä ja käytännöllinen. Merkillä ei ole väliä. Liian kallis merkkilaukku jäisi kaappiin pölyä keräämään. Ostan mieluummin sellaisia joita raaskii käyttää ja jotka tuntuu omalta.

Vierailija
38/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari merkkilaukkua löytyy muttä lempparit on Venetsiassa käsintehty nahkalaukku ja suomalaisen Runodesignin pikkulaukku jota käytän jatkuvasti

Sama merkkivaatteitten kanssa, joo ostan jos saan -70% mutta en arvosta yhtään enempää kuin muita itselle mieluisia vaatteitani

Vierailija
39/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kallis kantopussi tekisi minut onnelliseksi?

Vierailija
40/41 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kånkenin. Ihan tyytyväinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän