Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ongelma minullakin...
25.03.2007 |
Olen miettimässä aloittavani uusperhe-elämän ihanan miehen kanssa, nyt on tosin alkanut vaivaamaan se asia että mies on aika paljon varakkaampi kuin minä. Minulla on enemmän lapsia ja jotenkin huolestuttaa miten yhteielämä taloudellisesti saataisiin sujumaan... Hänene siivellään en haluaisi alkaa elämään, mutten myöskään kestäisi sitä että hän matkailisi ilman minua jne. Onko tämä naurettavaa pohdiskelua?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa