Mikä mainos sulla pyörii viestien keskellä?
Kommentit (36)
Tällä hetkellä toimistokalusteita ja ruoka&viini-lehti.
Ei näy mainoksia. Opera selain estää kaikki.
Ei yhtään mikään koska käytän adblockeria kuten kaikkien nykyään pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mainoksia. Opera selain estää kaikki.
Opera? Otan osaa todella paljon. Ihan oikeasti. Opera on melkeinpä tietoturvariski.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, siitä pitää Brave-selain huolen.
Itellä duck duck go. Ei mitN
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pyörinyt joku sikojen rehutiivistemainos. Ihmettelen todella sitä ja viime talvena oli pitkään turkulainen hautaustoimisto. Se vähän hirvitti. Asun tosin itse Helsingissä, etten kyllä tuotakaan tajua.
Kaikki tunkevat Helsinkiin ja pitävät oikeutenaan asua Helsingissä. Mutta olet lukenut liikaa keskusteluja, joissa on kehotettu jättämään se sika. Siitä tuo sikarehutiivisteen mainos johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, siitä pitää Brave-selain huolen.
Itellä duck duck go. Ei mitN
Tuo siis puhelimessa. Etusivulla duck duck go kuvake palstalle niin tulee automaagisesti
Veikkauksen Milli. Sinänsä erikoista, koska en ikinä lottoa tai osta arpoja tms. Mutta ehkä ne tulee sillä perusteella, että katson avoimia työpaikkoja ja käyn kelan sivustolla usein?
Sähköpolkupyörä ja Iron Maiden punaviini
Mainoksia? Muistan mä sen ajan traumaattisen kun vuonna 2009 avasin nettiselaimen. Silmilleni lävähtivät bannerit sekä videot "xxx" "tyttöjä tyttöjä"
Nyt olen jo traumastani tervehtynyt ja kiitos siitä kuuluu mainoksia vihaaville koodareille. Kiitos!
Ei mikään. Löysin adblockin joskus 2006, ja sen jälkeen ollut mainosvapaa netti.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen Milli. Sinänsä erikoista, koska en ikinä lottoa tai osta arpoja tms. Mutta ehkä ne tulee sillä perusteella, että katson avoimia työpaikkoja ja käyn kelan sivustolla usein?
Tämä peli on uusi sitä mainostetaan siksi kaikille.
Landefestarimainos. Sastamalan mainos.