Miksi köyhät usein väittää että treenaaminen maksaa?
Ei ole ainakaan mun treeni mitään maksanut, olohuoneen lattialla punneruksia ja lankututusta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä vuokraa maksat?
Kyllä, mutta köyhät ei usein maksa, kun kela maksaa puolesta
Ne ei treenaisi vaikka niillä olisikin rahaa
Köyhät on koko päivän töissä. Yöllä tulee liikaa kolinaa.
Eipä tuota voi oikein treeniksi kutsua.
Ei sitä salia tarvitse itsensä kunnossa pitäminen, oman kehon painoilla saa jo hyvän alun ja painoliiviksikin käy reppu täynnä vaikka vissypulloja.
Mä tosin tykkään juosta ja panostan kenkiin, muuten tulee koivet kipeäksi.
Minkälaisia lankutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuota voi oikein treeniksi kutsua.
Perus sohvaperunan tekosyy. Ei kannata treenata kun ei siinä mitään eroa ole sohvalla makaamiseen. Jos kerrankin yrittäisit niin huomaisit ettet pysty tehdä yhtäkään punnerrusta.
Maksan melkein 100€ kuussa salikortista ja käyn polkemassa kuntopyörää ja juoksemassa juoksumatolla.
Köyhä työtön mies
Sellainen resistanssitreenaus jolla saa lihasmassaa (oikeanlaisella ruokavaliolla, tai jos geenit eivät sitä mahdollista niin steroidien avulla) maksaa kyllä treenivälineiden verran.
Sopivat käsitangot ja punnerrustangon painoineen saa n. 500 eurolla.
Tai menee kaupungin salille joka maksaa n. pari kymppiä kuussa pk-seudulla. Se tekee vuodessa 240€.
Kuulostaa toki isolta summalta jos on erittäin pienituloinen (vastaa noin puolen kuukauden tuloja) mutta alle euro päivässä hyvästä kunnosta on halpaa hupia.
riippuu haluaako huvikseen venytellä ja punnerrella vai kehittää lihaksistoaan.
jos jälkimmäinen, niin ei rajoittava kustannustekijä ole edes salimaksut tai välineet vaan ruokavalio.
köyhänä ei riitä rahat siihen että saa päivässä parisataa grammaa proteiinia sekä hyvistä lähteistä hitaita hiilareita sekä palautusjuomat.
itse treenaaminen onnistuu lähes millä tahansa paikkakunnalla 20-40 eurolla kuussa
Käsipainot ei paljon maksa. Kotona voi jumpata ja kävellä ulkona.
Sossu makso ennen harkinnavarasena mulle kuntosalikortin, mut ei enää. Saan perustoimeentulotukea. Nyt sit jouduin ostamaan itse kortin kuukaudeks taas pari päivää sit, ja rahat ei tuu riittämään ruokaan...Joudun hakemaan sit RUokarahaa sossusta. Mitä järkeä että eivät voi suoraan maksaa korttia?
Huvittaa avaukset joissa keksitään olkinukke jota vastaan hyökätään, kertoo erittäin alhaisesta älykkyydestä.
Kenkiä ja vaatteita kuluu älyttömästi, jos liikkuu ahkerasti. Tänä kesänä en ole paljonkaan liikkunut, joten käsivarsista on hävinnyt lihakset ja näyttää ihan siltä. Nyt tarttis käyttää rahaa joihinkin puntteihin, että saa käsivarsiin lihakset takaisin. Ehkä meen syksyllä huhkimaan jollekin ilmaiselle ulko-kuntosalille.
Oon köyhä, mutten väitä sellaista. No sen verran maksoin, että lenkkarit ja kuminauhasetin ostin. Muutaman kaljakeissin verran meni rahaa. Mutta sijoitus on kannattanut, koska nyt 30 kg laihempana riittää vähemmän kaljaa samaan päihtymykseen -> säästää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
riippuu haluaako huvikseen venytellä ja punnerrella vai kehittää lihaksistoaan.
jos jälkimmäinen, niin ei rajoittava kustannustekijä ole edes salimaksut tai välineet vaan ruokavalio.
köyhänä ei riitä rahat siihen että saa päivässä parisataa grammaa proteiinia sekä hyvistä lähteistä hitaita hiilareita sekä palautusjuomat.
itse treenaaminen onnistuu lähes millä tahansa paikkakunnalla 20-40 eurolla kuussa
Kehonpainotreeni kehittää lihaksistoa ja kuntoa, ainakin istumiseen ja sängyssä makaamiseen verrattuna. Jos ei ole edes kehonpainolla treenannut niin liikkeet tuskin onnistuu ilman painojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenkiä ja vaatteita kuluu älyttömästi, jos liikkuu ahkerasti. Tänä kesänä en ole paljonkaan liikkunut, joten käsivarsista on hävinnyt lihakset ja näyttää ihan siltä. Nyt tarttis käyttää rahaa joihinkin puntteihin, että saa käsivarsiin lihakset takaisin. Ehkä meen syksyllä huhkimaan jollekin ilmaiselle ulko-kuntosalille.
Miten ihmeessä saat kulutettua kenkiä käsivarsien treenaamisessa?
Olen köyhä ja tällä hetkellä jopa työtön. Käyn salilla 3 kertaa viikossa, maksaa työttömälle 120 euroa vuodessa. Uimahallikortti maksoi 70 euroa 30 kertaa. Siellä en nyt tosin käy kun auto meni rikki ja matka liian pitkä. Lisäksi juoksen 2-3 kertaa viikossa. Juuri ostin uudet juoksukengät kun entiset 10 vuotta vanhat alkoi olla lötteröt. Maksoivat 70 euroa alennusmyynnissä. Treenivaatteita saa edullisesti aleista ja kierrätyskeskuksesta.
Ei oo kallista.
Kai sä vuokraa maksat?