"Tarratoimikunnan" häirintä Suviseuroissa, poliisi puuttuu tarvittaessa
Riski saada rikosmerkintä uskonrauhan rikkomisesta. Mieti kahdesti, ennen kuin osallistut toimintaan
Kommentit (790)
Olen kuullut, ettei suviseurojen lippurivistössä ole pride-lippua. Olen pöyristynyt. Boikotoikaa suviseuroja.
Sentään Elokapinankin mielenilmaus on laillinen.
Mutta ei tämän Tarratoimikunnan.
Voitte itse päätellä missä pisteessä heidän uskonasiansa olivat kun jättivät yhteisön.
He pitävät nyt laillisena laittomuutta.
Heidän mielestään ilkivalta, toisten omaisuuden tuhoaminen on nyt ihan jees.
Kyseessä ei ole mikään hyväntahtoisuus eikä "auttamishalu."
Kirkon Malkus - porukan mainostemppuina ja manipulaation keinoina käytetään hyvesignalointia, syyllistämistä, aggressiivista painostusta, tekeydytään marttyyreiksi.
Katsokaa tämän porukan mainosvideoita Kirkon kanavalta Youtubesta ja analysoikaa ne ilman mitään tunnetta.
Nyt kuvaan on astunut laittomuus, ilkivalta.
Ellen väärin muista Raamatussa on, että kun laittomuus saa vallan, rakkaus monessa kylmenee
Mutta se joka loppuun asti vahvana pysyy, se pelastuu.
Tarkistakaa edellinen etten hölötä mitä sattuu mitä tulee Raamattuun.
Eletään lopun aikaa ja nyt laittomuus on päässyt valtaan.
Tämä kirkon sisällä puuhaava Malkus -porukka painostaa muitakin kristittyjä tahoja, kuin veeälliä.
Tsekatkaa videoita: Google, Youtube, Malkus, Kirkon kanava
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5d4cc795-9597-456b-980f-b3341c7…
Tänään tv:ssä: Näin huonosti vanhoillislestadiolaiset lapset ja nuoret käyttäytyvät
Tarratoimikunta-dokumenttisarjassa vieraillaan vanhoillislestadiolaisten Suviseuroissa.
Aktivistit painottavat koko ajan rauhallisuutta ja muiden huomioon ottamista. Samaa käytöstä he eivät itse saa osakseen läheskään aina.
– Milloin te parannutte tuosta taudista? Säälittää katsoa. Tarvitseeko tilata ambulanssi? yksi tuomitsee heidät ihmisarvoa loukkaavalla tavalla.
– Katso niitä. Näet kyllä, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät, hän jaottelee.
Nuoret heiluttavat keskisormea ja käyttävät homoa haukkumasanana.
– Hei, älä koske minuun! yhdelle joudutaan sanomaan.
Tarratoimikuntalaiset kertovat sarjassa, että heidän telttaansa pommitetaan kivillä, naulalankuilla, kepeillä, tuoleilla ja kananmunilla. Joku yrittää heittää heitä jäätelöllä ja isolla, täynnä olevalla vesipullolla. Osa aktivisteista pelkää oman turvallisuutensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tv:ssä: Näin huonosti vanhoillislestadiolaiset lapset ja nuoret käyttäytyvät
Tarratoimikunta-dokumenttisarjassa vieraillaan vanhoillislestadiolaisten Suviseuroissa.
Aktivistit painottavat koko ajan rauhallisuutta ja muiden huomioon ottamista. Samaa käytöstä he eivät itse saa osakseen läheskään aina.
– Milloin te parannutte tuosta taudista? Säälittää katsoa. Tarvitseeko tilata ambulanssi? yksi tuomitsee heidät ihmisarvoa loukkaavalla tavalla.
Tarratoimikuntalaiset kertovat sarjassa, että heidän telttaansa pommitetaan kivillä, naulalankuilla, kepeillä, tuoleilla ja kananmunilla. Joku yrittää heittää heitä jäätelöllä ja isolla, täynnä olevalla vesipullolla. Osa aktivisteista pelkää oman turvallisuutensa puolesta.
Suviseurat on väärä paikka Seta ry:n aktivisteille, vaikka he nykyisin kuvittelevatkin olevansa kaiken yläpuolella.
Minäkin menen Tuska festivaaliin haukkumaan musiikkia p”skaksi ja sitä kuuntelevia
Olen syntynyt lestadiolaiseen perheeseen . Lapsuusperheeni oli suvaitseva, kuitenkin perussäännöistä pidettiin kiinni.
Menin 18 vuotiaana naimisiin saman ikäisen pojan kanssa. VIRHE no.1 !
Puolisoni petti minua ison perheen lestadiolaisäidin kanssa ties kuinka kauan.
Jossakin vaiheessa hän meni pyytämään tätä syntiä anteeksi omalta äidiltään . SIIS omalta äidiltään ja äiti siunasi ne jeesuksen nimessä ja veressä anteeksi. Ja minä EN TIENNYT MITÄÄN! Minulta vaimolta tämä siis salattiin, koska puolisoni oli tämän anteeksi kerran saanut.
Vuosia myöhemmin puolisoni sisko kertoi asiasta. Ja minä kärsin enkä ottanut heti avioeroa . VIRHE no.2 !
Pettämiset jatkui ja valehtelut , kunnes mitta tuli täyteen ja hain eron.
Onneksi meille ei lapsia suotu, jotain hyvääkin sentään .
Jaa siis näin toimitaan ihan yleisesti tuossa joukossa. Jos olet väärin tehnyt voit mennä keneltä tahansa anteeksiantoa pyytämään ja sinut siunataan. Ilman että kohde jolle olet väärin tehnyt ei saa asiasta ikinä mitään tietää, häneltähän anteeksi täytyy pyytää eikö?
Ja nuo hoitokokoukset!
Olin sellaisessa 11 vuotiaana ja vieläkin kun sitä muistelen niin olen kauhuissani. Vanhoja mummojakin siellä haukuttiin , solvattiin ja pakotettiin pyytämään anteeksi jotain mitätöntä asiaa. Tämäkin kokous kesti tuntikausia ja vieläkin sydämeni itkee verta eräänkin vanhan mummon vuoksi. En saa niitä sanoja ja sitä kauhua koskaan pois mielestäni.
Erosin tuosta joukosta 30 vuotaana ja IKINÄ, en ikinä liity heihin uudelleen.
Nyt olen onnellinen nykyisessä avioliitossani ja tiedän että minua rakastetaan ilman valheita.
Olen saanut lapsia ja muutenkin elämäni on onnellista vailla pelkoa helvetistä .
Saan olla juuri sellainen joksi minut Jumala loi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suviseurat on väärä paikka Seta ry:n aktivisteille, vaikka he nykyisin kuvittelevatkin olevansa kaiken yläpuolella.
Setalla ei ole mitään tekemistä tarratoimikunnan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setalla ei ole mitään tekemistä tarratoimikunnan kanssa.
Väitteesi on hieman outo, koska tarratoimikuntahan ajaa Seta ry:lle tärkeitä asioita.
Ahaa