Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko oli eilen kylässä vauvoineen.

Vierailija
25.03.2007 |

Ihmettelin, kun hän antoi vauvalleen maitoa tuttipullosta, vaikka olin ollut käsityksessä, että vauvaa imetetään. Sisko sanoi sitten selitykseksi, ettei halua imettäää julkisesti. Onpa julkista. kun paikalla on minä, hänen veljensä, miehensä ja mieheni ja hänen siskonsa äiti! Olisi tietysti voinut myös mennä eri huoneeseen.

Sanoin sitten suoraan, että on mielestäni tosi outoa, että hän riskeeraanimetyksen tollasen ujouden takia. Sisko totesi sitten, että ihmetteli aina, kun mä ihan vapautuneesti imetin sukujuhlissa yms...Justjoo, heitti sitten piikin vielä. On muutenkin outo ja kylmäkiskonen tapaus, ärsyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TÄYSIN OK jos joku ei tahdo imettää vieraiden läsnäollessa - kyllä sinä olet vieras hänelle.

Vierailija
2/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kyllä kuulostaa. En mä esim. kauppakeskuksissa penkillä halunnut imettää, menin vessaan, mutta vaikka anopilla tai kaverilla käydessä oli ihan ok sohvalla imettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat niin nipolta, etten minäkään olisi uskaltanut teillä imettää vaikka olen imettänyt useampaa lasta, ehkäpä 3,5 vuotta elämästäni ja vauva tuhisee rinnallani nytkin.

Vierailija
4/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymaailmassa tuore äiti ei millään voi tietää mikä on sopivaa ja asiallista missäkin tilanteessa. täälläkin aina päivitellään tissien julkista esittelyä, ja ainakin meilläpäin paikallisen sanomalehden mielipidepalstalla joku hurjistunut kertoi menettäneensä kaffitteluhalunsa kun julkisessa kahviossa joku ruokki lastaan. jne.

mäkin olin aika epävarma alkuun imetyksen suhteen. ekan kerran kun vierailtiin miehen isovanhemmilla vauvaa näyttämässä olin lypsänyt pulloon, ja siitä ruokittiin vauvaa. ja miehen mummo hämmästelee etteikö multa tuu tissimaitoa. kai mä siitä sitten rentouduin ja imetin muistaakseni ainakin oppilaitokseni kevätjuhlassa, kirkossa, junassa, juna-asemalla, bussissa, puistossa...

Vierailija
5/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä utareita pitää esitellä. Itse imetin vuoden, missä lystäsin, eikä kukaan taatusti nähnyt tissistä vilaustakaan. Harsotkin on kuulkaas keksitty.

Vierailija
6/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes oman anoppini. Olisit esittänyt hänelle vaikkapa rauhallista makuuhuoneen nurkkaa imetyspaikaksi, todella tahditon olet! Ei kaikki halua rintojaan esitellä kaikelle kansalle.

Vierailija
7/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tuollaisen äidin.

Vierailija
8/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo survaissut tuttipullon vauvan suuhun. Kuvottava näky - täytyy myöntää. Onneksi anoppikin kauhisteli asiaa.

Vierailija
9/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, sehän on vain todella hienoa, että tuore äiti oli lypsänyt ja vauva silti sai sitä tissimaitoa. Pari ystävääni on hoitanut melkein koko imetyksen lypsymenetelmällä eri imetysongelmien vuoksi ja todellakin nostan heille hattua viitseliäisyydestä. Aika herkillä tuntuu ap jostain syystä olevan...

Vierailija
10/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen mielestään vauvalle annetaan ihan turhaan korviketta. Oli myös todella myrtsin näköinen, kun miehen sisko syötti tuttipullosta. Ap

Vierailija
11/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että niitä utareita pitää esitellä. Itse imetin vuoden, missä lystäsin, eikä kukaan taatusti nähnyt tissistä vilaustakaan. Harsotkin on kuulkaas keksitty.

Kaikki vauvat eivät ime niin että imetys onnistuisi vilauttelematta saatika sitten syömisen aloittaminen, jotkut myös kiskovat harson ja muut viritykset pois.

Ei todellakaan kenenkää ntarvitse imettää julkisesti, eikä edes anopin edessä jos ei itse halua. kaikki eivät halua enkä ymmärrä mitä pahaa siinä on. Ap taitaa olla aikamoinen idiootti, ei imetys mene pilalle muutamasta pulloruokintakerrasta, minun kuopuksellani ei edes viikon pulloruokinnasta ja kuukauden kestäneestä nenämahaletkuruokinnasta.

Vierailija
12/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli jo survaissut tuttipullon vauvan suuhun. Kuvottava näky - täytyy myöntää. Onneksi anoppikin kauhisteli asiaa.

Lässyn lässyn... Taidat itse olla kuvottavampi näky. Ja mitä se sulle kuuluu mitä muut vauvojensa kanssa tekee. Pidä huoli vaan omasta vauvastasi, jos onnistuu... Et vaikuta kovin välkyltä :-(

Vierailija
13/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teilläki aihe väitellä... jokaisen oma asia. ei lapsi pilalle mene vaikka pullosta maitoa saa.

Vierailija
14/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle tiedoksi että ei ole hyvien tapojen mukaista puhua kenestäkään tuohon sävyyn.

Vierailija
15/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissani tehdään.

Ap

Vierailija
16/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kodissani tehdään.

Ap

No toivottavasti tajuaa olla tulematta enään kylään, kun on eäntänä tuollainen käärme. Luulisi miehesi häpeävän sinua (ainakin salaa...). Mies parka!

Vierailija
17/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et ole niin lopeta jo, sun provosi ei ole edes hauskaa, pelkästään säälittävää ja sairasta

Vierailija
18/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun olivat kerta sinun kodissasi, niin olisi pitänyt tehdä niinkuin sinä haluat? Voin vaan kuvitella miten ärsyttävä kyyläävä idiootti olet, kyttäät kaikkien tekemisiä ja kuvittelet itse olevasi jotenkin erinomainen kaikessa. Kaikki sympatiat on kyllä tuon miehen siskon puolella, sääliksi käy kun joutuu sinunlaistasi ääliötä kestämään pakosta.

Vierailija
19/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paheksuhan nyt minua myös 7 lasta ja joka ainoa korvikkeella kasvanut ei yksikään ole kertaakaan imetettyä maitoa saanut. Ei edes omaa lypsämääni vaan korviketta purkista. Onneksi ilmeisesti en ole köynyt teillä kylässä ja tuskin edes haluaisin tulla. Jokaisen oma valinta mitä tekee imettääkö vai ei.

Vierailija
20/42 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos todella ensin sanoit, että outoa, ettei miehesi sisko voi imettää kaikkien nähden, oli ihan ymmärrettävää, että miehesi sisko antoi takaisin samalla mitalla.

Sinähän olit inhottava ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi