Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lastenne katsoa WINX-ohjelmaa?

Vierailija
25.03.2007 |

Miksi " lasten" ohjelmassa käsitellään noita-aihetta?

Menee yli kaiken ymmärryksen!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en. Nehän on satuja.

T: 36-vuotias 3 lapsen äiti, joka on oikeasti uuspakana ja noita (kyllä, harjoitan magiaa ja ei, sillä ei ole mitään tekemistä kristinuskon saatana -hahmon kanssa)

Vierailija
22/26 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olin ala-asteikäinen, äiti ei antanut katsoa.
Luultavasti sen väkivaltaisuuden vuoksi ja sitten pukeutuminen, mikä edelleen vähän häiritsee itseäkin on keijujen pukeutuminen.
Keijujen asut kieltämättä olivat aika lutkamaisia suoraan sanottuna. Minihameet, korkokengät ja napapaidat. Sillä yhdellä keijulla yläosa oli enemmän bikinien yläosan mallinen....
Kiva sarja se omasta mielestä oli, mutta kieltämättä voi antaa lapsille vähän väärän kuvan pukeutumisesta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 20-vuotias nykyään ja Winx Clubia katsoin ala-asteella, enkä ikinä haaveillut minihameista, en edes teini-iässäkään! En alkanut meikkaamaankaan voimakkaasti. Enemmän niissä Winxeissä kiehtoi fantasia kuin keijujen vähäpukeisuus.

Mun mielestä se pahin esimerkki tulee niistä MTV:n tv-sarjoista, joissa naiset huutelee vitun huoraa, pukeutuvat paljastavasti ja ryyppäävät. Tämmösiä ne nykyajan yläastelaiset tytötkin on.

Vierailija
24/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli nuorempana kova Winx Club-fani - nyt 15-vuotiaana hän fanittaa rap-artisteja eikä Winx Club kiinnosta yhtään.

Kumpi ompi pahempi?

Vierailija
25/26 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lapseni katsoa kausia 5-8 kun taas kausissa 1-4 on synkempi meno ja kyseessä on 6-vuotias tyttö. Minun mielestäni noita aihetta ei käsitellä sen vakavammin, koska koko ohjelmassa annetaan kuva, että noidat ovat pahoja ja taas, että keijut ovat hyviä, mutta kyllä jotkut verhoista ja noidista ovat paljon nuorille lapsille tai sekoititko w.i.t.c.h.-ohjelman? Mielestäni w.i.t.c.h. Ohjelmassa ei käsitellä noitia niin paljon.

Vierailija
26/26 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan lapseni katsoa kausia 5-8 kun taas kausissa 1-4 on synkempi meno ja kyseessä on 6-vuotias tyttö. Minun mielestäni noita aihetta ei käsitellä sen vakavammin, koska koko ohjelmassa annetaan kuva, että noidat ovat pahoja ja taas, että keijut ovat hyviä, mutta kyllä jotkut verhoista ja noidista ovat paljon nuorille lapsille tai sekoititko w.i.t.c.h.-ohjelman? Mielestäni w.i.t.c.h. Ohjelmassa ei käsitellä noitia niin paljon.

W.i.t.c.h. oli omasta mielestäni monipuolinen hahmojen suhteen ja hahmojen vartalot vaihteli normaalipainoisista siroihin vartloihin. En tosin ihan huolissani olisi näistä hahmojen kehoista, samalla lailla konservatiivista Disneytakin on kritisoitu kuinka laihoja prinsessat ovat. Ei minua ainakaan asia ole hetkauttanut, eikä tullut mieleen miten saisin itselleni ampiaisvartalon jos alkaisin laihduttamaan ja treenaamaan.  Sellaiset murheet tulee suurella todennäköisyydella oikeasta maailmasta, somen kiiltokuvaelämää elävistä tai photoshopattujen naisten naamoista kuin fiktiivisistä hahmoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän