Kukaan ei halua ostaa myymääni asuntoa kuin 10 % alle pyynnin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Laita hintapyynnöksi 10% enemmän kuin millä suostuisit myymään. Problem solved.
Sitten kukaan ei tule katsoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet varmaan maksanut ylihintaa.
Todellinen hinta on se mitä suostutaan maksamaan. Ei sinun määrittelemäsi fiilishinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajahan siinä tarvitaan eikä kattelijoita?
Voisitko pistää vuokralle ja odotella parempia aikoja, kun ihmisillä on taas rahaa?
Kiitä kapitalismia ja porvarihallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen hinta on se mitä suostutaan maksamaan. Ei sinun määrittelemäsi fiilishinta.
Anyway, en voi myydä
Pyydä 50% enemmän kuin nyt ja odota että joku tekee 30% pyyntiäsi alhaisemman tarjouksen. Hyväksyt tarjouksen joka on 5% korkeampi kuin nykyinen pyynti.
Suomalaiset ovat lammaksia jotka ovat kykenemättömiä arvioimaan realistista hintaa millekään.
Niille saa myytyä mitä tahansa ihan mihin hintaan hyvänsä kunhan uskovat saaneensa tuntuvan alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä 50% enemmän kuin nyt ja odota että joku tekee 30% pyyntiäsi alhaisemman tarjouksen. Hyväksyt tarjouksen joka on 5% korkeampi kuin nykyinen pyynti.
Suomalaiset ovat lammaksia jotka ovat kykenemättömiä arvioimaan realistista hintaa millekään.
Niille saa myytyä mitä tahansa ihan mihin hintaan hyvänsä kunhan uskovat saaneensa tuntuvan alennuksen.
👍 Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitko pistää vuokralle ja odotella parempia aikoja, kun ihmisillä on taas rahaa?
Porvarihallituksen vika että AP luulee että kämpän arvo ei tipu vaikka AP on asunut siinä?
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa välittäjälle että se supattaa pokan korvaan "luottamuksellisena" tietona sen että tämä on pakkomyynnin edessä joten nyt kannattaa tarjota härskisti 30% pyyntiä vähemmän.
Oletko hinnoitellut itse ja myytkö itse? Paljonko tuo 10% on rahassa?
Vierailija kirjoitti:
Öö kerrataanpas tätä analogiaa. Eli kapitalismi on paha ja köyhdyttää ihmiset. Sinun tarvitsee vain odottaa että sosialisti pääsee valtaan ja jakaa rahat tasan ja sitten kaikilla on vara ostaa kaikkea. Hehe, okei.
Vierailija kirjoitti:
LAMPAITA, EI LAMMAKSIA
Vierailija kirjoitti:
Oletko hinnoitellut itse ja myytkö itse? Paljonko tuo 10% on rahassa?
En myy itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajahan siinä tarvitaan eikä kattelijoita?
Harva ostaa käymättä katsomassa
Varmaan pitää lisätä jotain wau-elementtiä.
Mitä ihmiset nykyään haluaa? Kaiken kulmikkaana, lähtien hanoista?
Ap