Mies on täysin äitinsä tossun alla, tulen hulluksi
Ei uskalla missään asiassa sanoa hänelle vastaan tai kieltäytyä pyysi anoppi melkein mitä tahansa.
Anoppi on lisäksi todella tunkeilevi ja arvostelee minua usein päin naamaa. Sisustuksesta lastenkasvatukseen. Mikään ei ole hyvä.
Voisiko asiaan vaikuttaa, että anoppi kasvattanut miehen käytännössä yksin? Mies jotenkin tuntuu kävelevän munankuorilla naisten seurassa.
Kommentit (8)
Oletko pikkuisen myöhässä tämän asian kanssa jos teillä on lapsiakin jo?
Raamatussa sanotaan, että mies jättää äitinsä avioituessaan. Jos olet avioitunut mammanpojan kanssa niin oma vika.
Ota opiksi äläkä tee samaa virhettä uudestaan.
No ei kyllä johdu. Oma mieheni on isätön ja ihan omilla jaloillaan seisova aikuinen mies, jolla on tervesuhtautuminen äitiinsä ja naisiin ylipäätänsä. Äitinsä on myös mukava. Eiköhän tuossa ole ihan vaan persoonista kyse.
Itsehän tuollaista en katselisi hetkeäkään.
Minulla oli ihan sama, anoppi tunkelevainen ja suorastaan ilkeä. Mies hyppii hänen komennossaan. Ainoa jonkunlainen ratkaisu oli ottaa itse anoppiin etäisyyttä ja antaa miehen rampata siellä yksin ja lasten kanssa.
Ja huomasit asian vasta kun teillä on jo lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan sama, anoppi tunkelevainen ja suorastaan ilkeä. Mies hyppii hänen komennossaan. Ainoa jonkunlainen ratkaisu oli ottaa itse anoppiin etäisyyttä ja antaa miehen rampata siellä yksin ja lasten kanssa.
Mahtava ratkaisu. Nyt voivat aina leikkiä jotain insestistä uusperhettä, kun ei ole lasten oikea äiti paikalla pilaamassa näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Ja huomasit asian vasta kun teillä on jo lapsia?
Rakkauden huumassa, kuherrusvaiheessa, mieskin ehkä hellittää äidistään sen verran, ettei äiti-poika-suhteen kiinteys paljastu.
Onneksi suurin osa miehistä on ihan kivoja