Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta

Vierailija
16.06.2025 |

Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4

Kommentit (2308)

Vierailija
1341/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajana on toimittaja joka on tunnettu provokatiivisista kirjoituksistaan. Eiköhän tälläkin saatu muutama klikkimainos myytyä.

No ketjun pituuden perusteella hänen provokatiivisuus tehoaa. 

Vierailija
1342/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajana on toimittaja joka on tunnettu provokatiivisista kirjoituksistaan. Eiköhän tälläkin saatu muutama klikkimainos myytyä.

Oman elämänsä Saara Särmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja häntä palstamiehet rakastaa!! Tässäkin ketjussa usein mainittu, miesten taholta.

Vierailija
1344/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ovat todistaneet kerta toisensa jälkeen että he kaikki vihaavat miehiä.

Mikä minä olen asiaa kiistämään"

Vain sinun mielessäsi. 

Palstalla ja valtakunnan medioissa

Vierailija
1345/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos en halua olla kelkan kyydissä koska suomi on surkea maa ja tämä maa on mennyt koko 2000 luvun ajan surkeampaan suuntaan? Minä ainakin olen vapaaehtoisesti "syjäytynyt" tai oikeastaan erakko ennemmin. Töissä käyn ja säästän sekä sijoitan palkastani suurimman osan jotta pääsisin pois työelämästä nopeammin tai mahdollisesti pääsisin suomesta pois. 

M34

No sinä et kuulukkaan siihen porukkaan, josta tässä puhutaan. Toimittaja pohtii asiaa niiden kannalta, jotka parisuhteen haluaisivat, mutta eivät onnistu sitä saamaan.

Vierailija
1346/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja käsittelee miiehiä yhtenä joukkiona, jonka elementit koostuvat kirjoittajan omasta aatemaailmasta selittelee lopussa mitä selittelee. Lähteenä ovat Etelä-Korean ja Kanadan tutkimuset eli eri kulttuurien kokemuksiin perustuvat tutkimukset. Miksi juttu on kirjoitettu? Miksi toimittaja ei tutkinut oman maansa tutkimustuloksia? Miksi toimittaja lisää epäluuloa miehiä kohtaan? Moniko mies on oikeasti rasisti ja misogynisti? Jutun perusteella suurin osa.

Juttu on kirjoitettu, koska nuori nainen halusi sen kirjoittaa. Viittaaminen oman maan tutkimustuloksiin ei kuulosta niin hienolta kuin viittaaminen ulkomaiden tutkimustuloksiin. Toimit

Tai sitten naiset ovat osoittaneet vihaavansa seksismiä, vähättelyä ja väkivallan kohteeksi joutumista. Tulipa tämä kohtelu kummalta sukupuolelta tahansa. Opiskelin miehiselle alalle, työkaverini ovat suurimmaksi osaksi miehiä, samoin ystäväni. Ehkä olen onnekas, sillä minua miehet ovat auttaneet, kannustaneet ja antaneet rakentavaa palautetta hyvässä hengessä. Oman kokemukseni mukaan hyviä miehiä on huimasti enemmän kuin huonoja. 

Misogynia on kuitenkin todellista, aivan yhtä todellista kuin joidenkin naisten tapa käskyttää, alistaa ja puhua halveksivasti puolisostaan. Kumpikin ilmiö on vastenmielinen. Tällaisten kolumnien asenteellisuus kertoo vain klikkiotsikoitten tarpeesta ja myynnin lisäämisestä. 

Vierailija
1347/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain sinun mielessäsi. 

Sulla on laaja ja vilkas mielukuvitus. Saat kuvitella ihan mitä haluat. Mutta et voi väittää tietäväsi, miten muut ajattelevat tai mitä mieltä ovat. Vaikka niin luuletkin. 

Vaikka kuinka Valerien tekstejä rakastat, hän ei edusta yleisesti ihmisten näkemyksiä.  

Vierailija
1348/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja häntä palstamiehet rakastaa!! Tässäkin ketjussa usein mainittu, miesten taholta.

Miksi emme rakastaisi. Hän kertoo totuutta mitä naiset ajattelevat miehistä.

Mieshän ei ole edes eläimen tasolla silmissänne

Ei kun sinä niihin uskot. Olet ainoa, joka niitä ylistää.

Vierailija
1349/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos en halua olla kelkan kyydissä koska suomi on surkea maa ja tämä maa on mennyt koko 2000 luvun ajan surkeampaan suuntaan? Minä ainakin olen vapaaehtoisesti "syjäytynyt" tai oikeastaan erakko ennemmin. Töissä käyn ja säästän sekä sijoitan palkastani suurimman osan jotta pääsisin pois työelämästä nopeammin tai mahdollisesti pääsisin suomesta pois. 

M34

No sinä et kuulukkaan siihen porukkaan, josta tässä puhutaan. Toimittaja pohtii asiaa niiden kannalta, jotka parisuhteen haluaisivat, mutta eivät onnistu sitä saamaan.

Joita on häviävän vähän, saman verran kuin naisia.

Silti hän päättää miesvihassaan kirjoittaa miesten epidemiasta.

Voimme vain arvailla syytä sille.

Vierailija
1350/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain sinun mielessäsi. 

Sulla on laaja ja vilkas mielukuvitus. Saat kuvitella ihan mitä haluat. Mutta et voi väittää tietäväsi, miten muut ajattelevat tai mitä mieltä ovat. Vaikka niin luuletkin. 

Vaikka kuinka Valerien tekstejä rakastat, hän ei edusta yleisesti ihmisten näkemyksiä.  

Edustaa toki ja tuokin Ida edustaa teitä kaikkia.

Kukaan ei niitä nimittäin kiistä. Ette ole barrikadeilla sanomassa "tuo ei pidä paikkaansa"

Hymyilette äänettömänä nyökytellen.

Vierailija
1351/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koklatkaa vaik Leimalipastoo uhrautumisen sijasta..

Vierailija
1352/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kymmeniä miesvihaketjuja

Tämä on anonyymi palsta, joka houkuttelee trolleja ja ihmisiä, jotka rakastavat kärjistämistä. En tekisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä palstalla esiintyvien mielipiteiden takia. 

Vierailija
1353/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on anonyymi palsta, joka houkuttelee trolleja ja ihmisiä, jotka rakastavat kärjistämistä. En tekisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä palstalla esiintyvien mielipiteiden takia. 

Suomen suosituin keskustelupalsta joka on täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen mielenmaisemaan.

Törkeimmät miehiä haukkuvat viestit saavat tuhansia tykkäyksiä, muutaman alanuolen ja 0 vastalausetta.

Siitä voi jo tehdä johtopäätöksiä kun se ei ole mikään yksittäistapaus vaan jatkuva trendi

Vierailija
1354/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää mistä kelkasta miehet ovat pudonneet? 

Vierailija
1355/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homot saa nekkumiehiä yhtälailla, joten ei hätää, jos seksuaalista suuntautumistaan vaan haluaa vaihtaa. Syntyvyys ei tosin näin  parane, vaikka peen hajussa kasvaakin hyvin.(Kirjoitusvirheet on moden hämäämiseksi). 

Vierailija
1356/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen suosituin keskustelupalsta joka on täydellinen läpileikkaus suomalaisen naisen mielenmaisemaan.

Törkeimmät miehiä haukkuvat viestit saavat tuhansia tykkäyksiä, muutaman alanuolen ja 0 vastalausetta.

Siitä voi jo tehdä johtopäätöksiä kun se ei ole mikään yksittäistapaus vaan jatkuva trendi

Oletko tosissasi? Tänne voi joku ahkera perustaa ketjun, vastata itselleen ja hukuttaa fiksut viestit spämmin alle. Ja kun näitä valopäitä on useita, tuloksena on juuri havaitsemasi harha. Aina on olemassa ihmisiä, jotka nauttivat kaaoksesta  ja hämmennyksestä. Sitä eivät aina tee edes trollit, eräs tuttu myönsi kirjoittavansa netissä asioita, joista on oikeasti täysin eri mieltä. Koska se on hauskaa. Esimerkiksi julkimoiden haukkuminen, rasistin leikkiminen tai miesten leimaaminen milloin milläkin pilkkakirveellä. Tämä hupi kertoo vain jonkun sortin larppaamisesta, mutta ihmisen oikea mielipide on sen takana. 

Vierailija
1357/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Sun kommentit vain kertovat itse naisvihasta kun etsit väkisin asioita mistä syyttää naisia. Että ole vain hiljaa.

Vierailija
1358/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Sun kommentit vain kertovat itse naisvihasta kun etsit väkisin asioita mistä syyttää naisia. Että ole vain hiljaa.

Olen kohtalaisen varma että "artikkelin" kirjoittaja on nainen.

Vierailija
1359/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketun epidemia se 13% on!

Vierailija
1360/2308 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme me miehet ole mistään kelkasta pudonneet.  Kyseessä on vain osa agendaa,  sukupuolten välinen sota.

Tai sitten vain haluatte oikeuttaa laiskuutenne.