Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Kokonaisuudessaan typerä juttu, jossa vahvistetaan molempien sukupuolien stereotypioita ja lyödään kummankin sukupuolen edustajat yhteen muottiin. Samalla vahvistetaan sukupuoltenvälistä vastakkainasettelua. Ihmisiä ja asenteita on onneksi erilaisia, ja elämää eletään erilaisilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelissa on myös linkkejä muihin artikkeleihin, joissa miehet äänessä, lue pois. Toisekseen mikään ei estä miehiä kirjoittamasta, senkus kirjoittelee mutta miksei niitä näy? Ehkei miehiä kiinnosta sitten kirjoittaa. Ja kuka paremmin kirjoittamaan naisten näkökulmasta, naisten asioista kuin nainen. Jos olet lukenut siis artikkelia niin aika lailla se on juuri siitä lähtökohdasta ja sitten yleisesti siitä, miten maailma on muuttunut entisajoista ja mitä tutkimuksia tehty maailmalla. Kaikki pohjautuu kuitenkin näihin, missä ne miehet ovat itse kyselyihin ja muuhun vastanneet.
Miksei niitä näy?
Kun Osmo Kontula kirjoittelee väestöntutkimuslaitoksen nimissä faktoja naisista, ne haudataan todella syvälle. Miksi naiset eivät julkaise mitään negatiivista naisista?
Olisikohan osa ongelmaa se, että miehet odottavat naisten ratkaisevan heidän ongelmansa?
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta me naiset emme ole kaikkivoipia. Emme voi heilauttaa taikasauvaa ja poistaa kaikkia vaikeuksia miesten tieltä.
Miltä kuulostaisi, jos miehet ja naiset yrittäisivät yhdessä rakentaa yhteiskunnan, jossa kaikilla olisi hyvä elämä?
Tuota... ei odota. Taas yksi miesvihaväite joka pitää jostain syystä kumota.
Sanoisin, että yksinäiset miehet pitkälti leimaavat itse itsensä reppanoiksi vaatimalla, että naisten tulisi pelastaa heidät ja tuoda heidän elämälleen tarkoitus.
Näiden miesten samaan aikaan tuntema viha ja halveksunta naisia kohtaan aiheuttaa puolestaan naisissa aggressiota.
Mitä miehet voisivat tehdä auttaakseen toisia miehiä?
--
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisikohan osa ongelmaa se, että miehet odottavat naisten ratkaisevan heidän ongelmansa? "
Oletko sinä se, joka edellä kirjoitti sen suuntaisesti, että miten kolumnissa taas naiset joutuivat ratkaisemaan miesten ongelmat?
Ihmettelen todellakin mistä ihmeestä olet päätynyt tuollaiseen päätelmään, että miehet odottavat naisten ratkaisevan heidän ongelmansa? En ole kuuna kullan valkeana nähnyt miestä, joka puhuisi mielellään ongelmistaan saati odottaisi naisten niitä ratkaisevan. Ei. Sellaista ilmiötä ei vain ole olemassa.
Kukaan muukaan ihminen ei sellaista odota. Se on itse asiassa erittäin ylimielistä, röyhkeää ja aliarvioivaa kuvitella ratkaisevansa muiden ongelmia - vaikka joku sitä sattuisi pyytämäänkin. Ainoa poikkeus tähän on lääkäri, joka määrää lääkkeet vaikkapa VTI:n tai muun vastaavan yksinkertaisen jutun hoitoon.
Mitä miehet aikovat tehdä näille ongelmille?
Mille ongelmille?
Sille että on miehiä jotka jäävät ilman naista vaikka ne haluais naisen?
Ei sille tarvitse tehdä mitään. Ei naisen "saaminen" ole ihmisoikeus.
Meinaako naiset muuttua jotta saisivat miehen? Ai eivät? Miksi ei? No niinpä...
Olisiko oikea otikko kuitenkin: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Naiset ei ota niitä kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos arvostelee asiaa / aihetta, arvostellaan naisten tapaa toimia. Ei yksilöä."
Mutta miksi se koko asia sinua hetkauttaa suuntaan ja toiseen jos et edes naista haluaisi?
"Silti spermaviemärit alkavat naukumaan kuinka kanssakeskustelija on incel"
Ja miksi se herättää sinussa noin paljon tunteita että pitää käyttää noin alatyylisiä nimityksiä jos et edes haluaisi naista?
Tämä 'mies' on 'perustellut", että hän voi täällä jatkuvasti nimitellä naisia, mitä törkeimmillä tavoilla, koska joku, jossain toisaalla, joskus ammoin on nimitellyt jotain miestä siaksi. Se oikeuttaa häneltä kaikki nuo törkeät nimitykset, koska sukupuoli!!! Toisin päin se ei tietenkään hänestä ole sallittua.
Mukava olla puheenaiheena, taas kerran, mutta ketju ei ole minusta.
Jos harmittaa miten puhun naisista niin puuttukaa siihen miten naiset puhuvat miehistä. Siihen asti
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ratkaista ne ihan itse, kuten ovat tehneet tuhansien vuosien ajan.
Miehen nostaa ojasta vain se mies itse.
Ja muut miehet eivät viitsi ojentaa kättään ja vetää, että toinen pääsisi helpommin ylös?
Kaikkia ei saada pois ojasta, näin se vain on. On niitä syrjäytyneitä, yksinäisiä naisiakin. Ehkäpä nuo kaksi laaturyhmää löytävät toisensa? Ainakin niitä on about yhtä paljon.
Se nyt vaan on ihan historiallisesti ollut niin, että kaikilla miehillä ei ole kumppania. Osalla miehistä taas saattanut olla useampikin, kun naisia kuolee synnytyksessä yms.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko oikea otikko kuitenkin: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Naiset ei ota niitä kelkkaan.
Mun kelkkaan ei yksikään konservatiivi äijä tuu ainakaan, muilla voi olla mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ratkaista ne ihan itse, kuten ovat tehneet tuhansien vuosien ajan.
Miehen nostaa ojasta vain se mies itse.
No siitähän juuri on keskusteltu monta sivua, kun ei nosta.
Kaikkia ei saa nostettua. Ovatko kaikki naiset menestyviä huipumalleja? Miksi ei ole? Miksi ette nosta toisianne pois palkkakuopasta?
Tietää että menee miesvihan puolelle kun viesti alkaa "tälläkin palstalla miehet"
Annan nopeasti neljä vaihtoehtoa
1. nainen trollaa
2. veeti ulilaudalta trollaa
3. itänaapuri lietsoo eripuraa
4. siinä on joku syrjäytynyt mies joka todella on jotenkin päätynyt suomen suurimmalle miesvihapalstalle hakemaan apua ongelmiinsa, kuvitellen että spermaviemäreistä olisi jotain apua hänelle
Miksi luulet että kohta 4 on se case kun tällä palstalla "miehet valittavat ihan jatkuvasti naisenpuutettaan"
Teetkö muuten yhteiskunnallisia johtopäätöksiä tämän anonyymin palstan perusteella?
Tekevätkö miehet naisista jotka haaveilevat laittavansa poikavauvat tehosekoittimeen?
Ainakin lukemieni ketjujen perusteella 80% miesten suusta tulevat kommentit ja aloitukset ovat naisvihaa täynnä tai muuten todella sairaita ja pervoja. Kyllä se kertoo yhteiskunnasta mitä ihmiset anonyymina ajattelee ja toteuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä miehet aikovat tehdä näille ongelmille?"
Mistä se ajatus tulee, että sinä näet ongelmia, joiden koet vaativan ratkaisua? Vieläpä jonkinlaisen kollektiivisen miesyhteisön?
Itse lähden siitä, että jos joku tahtoo minun ratkaisevan ongelmansa, hän pyytää siihen apua. Minun näkökulmastani on todella eksoottinen ajatus, että joku ihan oikeasti ajattelee, että on olemassa jonkinlaiset ongelmanratkaisutalkoot, joihin pitäisi osallistua.
En vain ymmärrä, eivät naiset noin yleisesti ajattele. En ole koskaan tavannut naista, joka ajattelisi noin, ystäväpiiriini ei kuulu sellaisia.
Olen hämmästynyt, en siis kritisoi sinua, se on siis sinun luonnollinen ajatustapasi, kun taas itse ajattelen luonnostaan täysin toisella tavalla. Eli että kenenkään ongelmat eivät kuulu minulle, eivät silloinkaan, jos hän vaikka löisi nenään minua.
He eivät odota että miehet tekisivät mitään, siis oikeasti.
He vain haluavat syyllistää miehiä siitä etteivät miehet tee tarpeeksi.
Miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Tietää että menee miesvihan puolelle kun viesti alkaa "tälläkin palstalla miehet"
1. nainen trollaa
4. siinä on joku syrjäytynyt mies joka todella on jotenkin päätynyt suomen suurimmalle miesvihapalstalle hakemaan apua ongelmiinsa, kuvitellen että spermaviemäreistä olisi jotain apua hänelle
Miksi luulet että kohta 4 on se case kun tällä palstalla "miehet valittavat ihan jatkuvasti naisenpuutettaan"
Teetkö muuten yhteiskunnallisia johtopäätöksiä tämän anonyymin palstan perusteella?
Tekevätkö miehet naisista jotka haaveilevat laittavansa poikavauvat tehosekoittimeen?
Ainakin lukemieni ketjujen perusteella 80% miesten suusta tulevat kommentit ja aloitukset ovat naisvihaa täynnä tai muuten todella sairaita ja pervoja. Kyl
Mistä tiedät, että ovat edes miehiä, kun anonyymina kirjoitellaan?
Vierailija kirjoitti:
1. nainen trollaa
Ainakin lukemieni ketjujen perusteella 80% miesten suusta tulevat kommentit ja aloitukset ovat naisvihaa täynnä tai muuten todella sairaita ja pervoja. Kyl
Mielenkiintoinen kupla
Mistä tiesitkään toisten sukupuolen?
Miksi olet tuollaisissa ketjuissa?
Näetko omassa käytöksessäsi miesvihaa?
Mitä menetelmää käytit tuon 80% (estimaatin?) aikaansaamiseksi?
Ei kaikista tiedäkään, onhan niitä sairaita naisiakin, mutta vähemmän kyseisissä kommenteissa. Kyllä naisena tunnistan melko hyvin miesten tyylin kirjoittaa ihan sanavalinnoista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä miehet aikovat tehdä näille ongelmille?"
Mistä se ajatus tulee, että sinä näet ongelmia, joiden koet vaativan ratkaisua? Vieläpä jonkinlaisen kollektiivisen miesyhteisön?
Itse lähden siitä, että jos joku tahtoo minun ratkaisevan ongelmansa, hän pyytää siihen apua. Minun näkökulmastani on todella eksoottinen ajatus, että joku ihan oikeasti ajattelee, että on olemassa jonkinlaiset ongelmanratkaisutalkoot, joihin pitäisi osallistua.
En vain ymmärrä, eivät naiset noin yleisesti ajattele. En ole koskaan tavannut naista, joka ajattelisi noin, ystäväpiiriini ei kuulu sellaisia.
Olen hämmästynyt, en siis kritisoi sinua, se on siis sinun luonnollinen ajatustapasi, kun taas itse ajattelen luonnostaan täysin toisella tavalla. Eli että kenenkään ongelmat eivät kuulu minulle, eivät silloinkaan, jos hän vaikka löisi nenään minua.
Huhhuh. Kuinka irtaantunut yhteiskunnasta olet ja koet ettei sinun tekemisillä ole vaikutusta saati välinpitämättömyydelläsi. Juuri kaltaisesi asenne "ei ole minun ongelma" on syy miksi niitä ongelmia kehittyy, ihan kollektiivisesti. Suljetaanko kaikki yhteiskunnan toimielimet ja toiminnat, jokainen pärjää omillaan? Mistään ei puhuta ja muutoksia asenteisiin ei tule.
Miehet ITSE ovat näitä ongelmia nostaneet esille.
Mielenkiintoista.
Äsken miehiä syytettiin siitä etteivät he nosta asioita esille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista tiedäkään, onhan niitä sairaita naisiakin, mutta vähemmän kyseisissä kommenteissa. Kyllä naisena tunnistan melko hyvin miesten tyylin kirjoittaa ihan sanavalinnoista jne.
Ihanaa pöyhkeyttä. Kyllä naisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti olen pysynyt kelkassa. On hyvät koulutus ja siten hyvät tulot ja hyvä asema. Ei se ole enää pelkästään tämä puoli. Nyt tämän lisäksi tulee olla pitkä ja komea. Naiset ottavat vain siitä top 10 joukosta tai ei sitten ollenkaan .
Moi lentäjämallilaatikkoleukarasvaprosenttihiusraja-tyyppi! Aiotko palstailla juhannuksen vai onko menosuunnitelmia?
Ohiksena...
Huvittavaa kun spermaviemäri yrittää häpäistä toista palstailusta kun itse palstailee niin paljon että "tunnistaa" kanssakeskustelijat ja on antanut niille lempinimiä.
Tässä on yksi esimerkki tunnistettavasta miehen kommentista.
Niin on. Ja tämä kommentoija kannattaa jättää mölisemään yksikseen. Ei mitään uutta auringon alla, pelkkää jankutusta, asioiden vääristelyä ja solvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varmaan menisin tällä palstalla naisesta, kunhan vain viljelisin ''incel'' ja ''naisviha'' termejä joka toisessa virkkeessä.
(valkoinen hetero) mies on ainoa ryhmä jota saa edelleen vihata täysin avoimesti