Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellisen itsekäs mies?

Vierailija
25.03.2007 |

Ostimme eilen yhden suklaalevyn. Mies söi oman puolensa ja vähän ylikin. Jätin oman suklaani olohuoneeseen. Äskettäin huomasin, että mies on pokkana syönyt lähes kaikki minun suklaani. Ei tajua edes tehneensä väärin vaan alkaa huutamaan minulle, kun " pienistä asioista" valitan. Minusta tuollainen käyttäytyminen kuvastaa ihmisen itsekkyyttä. Voisi opetella ajattelemaan muuta kuin omaa suutansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ens kerralla nimilappu päälle " tuijan suklaat, ei saa syödä"

Vierailija
2/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö toisen suklaat salaa, niin silloin ei isoissakaan asioissa ajattele toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mun miehet mitä mulla on elämän varrella ollut ovat ymmärtäneet himoni makeaan, eikä kenelläkään ole koskaan tullut mieleen suuttua. Tai sitten jos ovat suuttuneet niin sillä tavalla leikillään :)

taidat olla aika valittaja-tyyppi..

Vierailija
4/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käytöstapojen säilyä kovimmassakin makeanhimossa ja kunnioittaa toisen SUKLAATA.

Vierailija
5/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun sitä kauheasti ole tehnyt edes mieli jos olet sinne pöydälle jättänyt, mihesi taas on tehnyt mieli, joten on syönyt....ihan oikeasti, käy ostamassa toinen levy, älä tänne kirjoittele, ei tuo ole oikea ongelma tai sitten sulla on ongelma itsesi kanssa.

Vierailija
6/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ois noin tehnyt! Vaan eipä enää uskalla... :D

Vierailija
7/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä pikku-tyrannit vaan selittelee tekosiansa sillä, että teki niiiiin kovasti mieli karkkia, että oli ihan pakko varastaa sitä. Meille kotona opetettiin kunnioittamaan toisten ihmisten omaisuutta, toiveita, tahtoa ja mielipiteitä. Toisen kunnioittaminen näkyy kaikessa käytöksessä.

Vierailija
8/8 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toisen omaisuutta pitää kunnioittaa. Mutta, miksi jättää " oma puolikas" suklaalevystä ihan kuin tarjolle? Kyllähän sen tietää, että suklaata helposti menee koko levy. Ois laittanu tiukkaan jemmaan sitten, armaan levynsä.