Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mistä olette kateellisia - vertaistukea

Vierailija
15.06.2025 |

Eli kuten otsikossa sanotaan! Muiden jutut saattais lieventää omia olotiloja.

Oma:

Mä välillä putoan omiin kuoppiini, häpeän itteeni ja pidän itteeni super-epäonnistuneena. Eniten ehkä siksi, etten aikoinaan tiennyt mille alalle haluan, joten opintojen aloitus alkoi verrattain myöhään ja sitten itse opinnotkin venyivät melkoisesti, kun unohduin työelämään ja työskentelyn ohella lopputyön tekeminen ei vaan millään onnistunut. Kateellisuutta sitten herättää kaikki muut, joilla opinnot menneet yhdessä putkessa ilman viiveitä. Varsinkin kun moni minustakin on olettanut niin, että suoraan lukiosta olen aloittanut ja nuorena valmistunut, niin hävettää asian todellinen laita kertoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen siitä että jollakin on paljon rahaa. Mä haluaisin vain rahaa. Se ratkaisisi 80 prosenttia akuuteista ongelmistani. Mulla kaikki on mennyt vituiksi työelämässä sairauden takia.

Vierailija
22/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuudesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Oon koko ikäni ollut hoikka ja syönyt mitä vaan, nyt on kiloja alkanut tulla ja kaikki pitäis muuttaa. En kestä. Jotkut jaksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, joiden vanhemmat ja sukulaiset auttavat paljon lastenhoidossa. 

Omat vanhempani hoitavat lapsiani pari kertaa vuodessa muutaman tunnin, jolloin päästään miehen kanssa esim. kauppaan kahdestaan tai jopa syömään. Koskaan eivät ole ottaneet lapsia esim yökylään ilman meitä vanhempia. 

En ole kateellisuuteen taipuvainen ihminen, mutta kun näen uimahallissa tai jossain hoplopeissa isovanhempia lapsenlapsineen ja he selvästi molemmat nauttivat yhteisestä ajasta, tunnen kateuden piston sydämessäni.

Vierailija
24/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille joilla on läheiset välit sisaruksiin. 

Vierailija
25/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin heitä jotka ovat terveitä, normaaleja ja heiltä löytyy ihmisiä elämässään. 

Vierailija
26/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellämianitut iho-ongelmat kuulostavat pahalta. Stressi siis vaikuttaa. Miten on allergioiden laita? Kannattaisiko kokeilla mahdollisimman neutraaleja tuotteita ja ilman hajusteita?

anteeksi nyt mutta miten hölmö on ihminen, joka pitää toista niin tyhmänä, ettei olisi kokeillut +mahdollisimman neutraaleja tuotteita ha ilman hajusteita+ jo heti ensimmäisenä ratkaisuna vuosia sitten?

Vierailija
27/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kaveriporukoita. Ja tiiviitä sukulaissuhteita. Olen muuttanut kerran maata ja useamman kerran paikkakuntaa ennenkuin asettauduin asumaan pitkäaikaisesti yhdelle paikkakunnalle. Oma suku kaukana ja miehen sukua ei kiinnosta. On ollut hirveän vaikea löytää perheystäviä aikuisena. Onneksi sentään lapsilla on kavereita.

Yllättävän kalliiksi tulee kun joutuu aina maksamaan lastenhoidosta. Kukaan koskaan ei ole hoitanut meidän lapsia ilman korvausta. Kateeksi käy kellä aktiiviset mummit ja kummit. Ei saada mökkikutsuja, ei ole ilmaista suvun mökkiä. Ei ketään keltä halvalla asuntovaunua tai majapaikkaa reissun aikana. 

Ollaan niin säälittäviä että mennään kelle tahansa kylään kuka vaan kutsuu.

Vierailija
28/34 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin kaveriporukoita. Ja tiiviitä sukulaissuhteita. Olen muuttanut kerran maata ja useamman kerran paikkakuntaa ennenkuin asettauduin asumaan pitkäaikaisesti yhdelle paikkakunnalle. Oma suku kaukana ja miehen sukua ei kiinnosta. On ollut hirveän vaikea löytää perheystäviä aikuisena. Onneksi sentään lapsilla on kavereita.

Yllättävän kalliiksi tulee kun joutuu aina maksamaan lastenhoidosta. Kukaan koskaan ei ole hoitanut meidän lapsia ilman korvausta. Kateeksi käy kellä aktiiviset mummit ja kummit. Ei saada mökkikutsuja, ei ole ilmaista suvun mökkiä. Ei ketään keltä halvalla asuntovaunua tai majapaikkaa reissun aikana. 

Ollaan niin säälittäviä että mennään kelle tahansa kylään kuka vaan kutsuu.

Kuinka niin ootte säälittäviä, kun meette kelle tahansa? 

Vierailija
29/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
30/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kateellinen siitä että jollakin on paljon rahaa. Mä haluaisin vain rahaa. Se ratkaisisi 80 prosenttia akuuteista ongelmistani. Mulla kaikki on mennyt vituiksi työelämässä sairauden takia.

Minä sain rahaa kun äitini kuoli, siitä lähtien on kateellisia kiusanhenkiä elämässäni riittänyt. Ei kivaa, mulla taas ei ole perhettä. No kait mäkin olidin kade jos naapuri voittais lotossa.

Vierailija
31/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla kauhean kateellinen koska tuskin haluaisi muiden asioita tai just sen miestä. Mutta joskus tuntuu että muilla on rennompaa rahan suhteen, kiva koti ja parisuhde. Matkoja.

Vierailija
32/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiin kateellinen kissalleni.

Voisinpa olla kissa....

Vierailija
33/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vaimokkeel on hiton isot mehukkaat torpedotissit ja omalla ämmällä on vaan sellaset roikkuvat nysät. Helkutti ko kyrpii joka päev.

Vierailija
34/34 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ihmisille jotka eivät murehdi ja huolehdi asioista liikaa. Ja tervejalkaisille jotka pystyvät juoksemaan ja kävelemään normaalisti. Itse en kävele ilman kipuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän