Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton ulkoinen peräpukama

Vierailija
15.06.2025 |

Mites muut toimii jos peräpukama (ulkoinen), jonka ainut oire on turvotus? Voiteet ei tunnu auttavan ja julkisella ei tehdä mitään... Eli nyt on sitten pukama joka vain turpoaa eikä yleensä vuoda verta, mutta koska tiedän sen olevan niin tulee ehkä turhaan varmisteltua

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja toivottavasti homma skulaa. Vielä sellainen juttu, että jos käytät kuminauhaa, niin sitä voi joutua kiristämään kerran tai pari, riippuen miten tiukasti saat sen ekalla kerralla kiinni. Itse käytin tuota prym-merkkistä, missä on kangaspäällyste, jossa hyvä kitka. Yksinkertainen alkusolmu vaan, että pystyi kiristämään

Pukamavapaita vuosia!

Vierailija
62/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kokeilin kerta työkalu löyty. Ei ainakaan omalla kohdalla sattunu siten yhtään. Ehkä toi tosiaan ei omaa hermoja tai muita liiemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tajunnu et niistä pitäis päästä eroon, jos ovat oireettomia. Mulla on pukamia, en es tiiä monta pukamaa ja onko välillä lähtenyt ja taas joku tullut, kun en oo syynännyt koskaan tarkemmin eikä kiinnostakaan kun eivät oireile mitenkään. En oo lääkäriin mennyt niiden takia. 

Vierailija
64/64 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tajunnu et niistä pitäis päästä eroon, jos ovat oireettomia. Mulla on pukamia, en es tiiä monta pukamaa ja onko välillä lähtenyt ja taas joku tullut, kun en oo syynännyt koskaan tarkemmin eikä kiinnostakaan kun eivät oireile mitenkään. En oo lääkäriin mennyt niiden takia. 

Oireeton ei tarkoita ettei se ärsyttäis/haittaisi. Se ei itsessään oireile kuin turpoamalla, mutta turvotus häiritsee.

Ja joo, nyt on kokeiltu ja oli ihan kivutonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme