Pessi Akseli ja Illusia Elina kaksosille nimiksi?
Akselista tykätään muuten vaan, ja se sivuaa mieheni nimeä sopivasti (Aleksi). Oma toinen nimeni on Elina. Mitä mieltä nimistä? Perheemme isommat lapset ovat Taika Aava Aurelia ja Mio Kaspian.
Kommentit (17)
Ellei sitten ole kotoisin joltain hyvin, hyvin, hyvin pieneltä paikkakunnalta Pohjanmaalta, jossa ei olla niin tarkkoja siitä, kenen kanssa styylaa...
Vierailija:
Ellei sitten ole kotoisin joltain hyvin, hyvin, hyvin pieneltä paikkakunnalta Pohjanmaalta, jossa ei olla niin tarkkoja siitä, kenen kanssa styylaa...
Vierailija:
Pessiä ja Illusiaahan täällä kysyttiin
on molemmat nimet mukana. Minusta se on tosi huono idea, vaikka molemmat nimet sinällään ovat ihan kivoja. Eivät vaan sovi sisaruksille.
17
Ei meidän naapurit, tuttavat, lasten tarhakaverit, yms tosiaankaan tiedä mitkä lasten kokonimet on. Kutsumanimet ne vaan tietää. Siksi mun mielestä on ihan sama vaikka Pessin systerin toinen nimi oliskin Illuusia.
Vierailija:
on molemmat nimet mukana. Minusta se on tosi huono idea, vaikka molemmat nimet sinällään ovat ihan kivoja. Eivät vaan sovi sisaruksille.17
Peetu Aleksis
Petrus Aleksis
Nuutti Aleksis
Iines Illusia
Iris Illusia
Iines Elina
Iris Elina Illusia
T: Ap
tai Iiris Illuusia, sekamuoto on ruma.
Petrus olisi kiva, mutta Aleksis sopii paremmin Peetun perään (Pessi olisi ollut paras).
En antaisi äidin nimeä toiseksi nimeksi kun ei muillakaan lapsilla ole.
Taikan ja Mion siskolle sopisi Isla tai Inari.
Mutta itse aiheeseen. Minä en kyllä olisi luopunut noista Pessi ja Illusia nimistä. Kauniita ovat. Näistä uusista vaihtoehdoista pojalle ainakin Petrus on paras vaihtoehto.
Pessistä ei tiedä onko tyttö vai poika ja Illusia on todella outo ihmisen nimeksi, saako edes laittaakaan.
Sitäpaitsi, kantsii lukea koko pino loppuun ennen kun nolaa itsensä kommentoimalla!
Vierailija:
Pessistä ei tiedä onko tyttö vai poika ja Illusia on todella outo ihmisen nimeksi, saako edes laittaakaan.
Ja joka nimestä nyt saa jotain väännettyä, jos yrittää.
jos sisaruksilla on rakastavaisten nimet, vielä oikein tuplasti.
Vierailija:
jos sisaruksilla on rakastavaisten nimet, vielä oikein tuplasti.
Kutsumaniminä siis ekat nimet kummallakin. Tytölle yksi vaihtoehto vielä olisi Iines Illusia. Kommentteja, tai parempia ehdotuksia? Liian yleiset nimet eivät kiinnosta.
T: Ap