Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on mahdollisuus käydä työpaikkalääkärissä niin eikö silloin saa mennä terveyskeskukseen?

Vierailija
11.03.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattoman huono palvelu Helsingin kaupungilla.

Vierailija
2/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kestää tunnnin suuntaansa mennä työpaikkalääkärille ja terveysasema ihan vieressä. Jos on kauheessa oksennustaudissa niin ei sitä jaksaisi lähteä niin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain oman työterveyshuollon lääkärin/terveydenhoitajan todistus kelpasi, päivystyskin samassa firmassa.

Tosin oksutaudissa kolmeen päivään riitti soitto terkkarille, samoin kuin muissa flunssissa.

Vierailija
4/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaspoissaolojen sauranta toimii noin nähkääs paremmin (ei voi napsia sairaslomaa sieltä sun täältä). t: työnantaja

Vierailija
5/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa saa ihan itse valita meneekö työterveyshuoltoon vaiko terveyskeskukseen sairauttaan tai terveyttään hoitamaan. Periaatteellisella tasolla työterveyshuollon piirissä oleminen ei sulje pois oikeutta käyttää kunnallista terveydenhuoltoa.

Jos kuitenkin haluaa työnantajan maksavan palkkaa sairausloman ajalta - ja mikäli työnantaja haluaa että sairauslomatodistuksen allekirjoittaa työterveyslääkäri, niin sitten pitää mennä sinne. Työnantajalla on oikeus omalla kustannuksellaan saada sairauslomatodistus työntekiköille osoittamaltaan lääkäriltä.

Vierailija
6/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kunnalliset terveyspalvelut kuulu kaikille?

Vierailija
7/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina omalla terveysasemalla lääkärissä. En rupea matkustamaan kuumeessa tuntia työpaikkalääkärille, kun terveysasema on ihan vieressä.

Vierailija
8/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa itse päättää, missä lääkärissä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi