Olen hoikka, mutta mulla on paksut sellureidet
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Salillakin näkee treenattuja naisia, joilta kuitenkin erottuu trikoiden läpi selluliittikuoppia. Hoikkia siis ovat ja huomaa, että käyneet pitkään. Eli se nyt vaan kuuluu naisen elimistöön jotenkin.
Ei kaikkien, mulla ei ole selluliittiä käytännössä lainkaan. Ja en ole nykyisin mitenkään superkunnossa, vaikka arkiliikuntaa harrastankin. Ihotyyppi on paksu ja selluliittia ei vain tule, ei ollut silloinkaan, kun olin 5-6kg painavampi (pudotin ne pois noin neljä vuotta sitten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä perintö paksut reidet
Pienempi paha se reisi kuin se että kaikki valuu vatsaan
Kaksi pahaa , vaikea ottaa kantaa. Vatsan voi kuitenkin aihduttamalla saada pois, reisiä ei millään konsteilla.
Jos ajattelee terveyden kannalta, niin vain toinen on paha. Ja miksipä ei ajattelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä silloin ole hoikka.
Painoindeksi on jotain 19, niin pitäisi olla..
Ap
Jos sulla kerran on selluloidi-sorkat, et voi olla normaalipainoinen : )
Vierailija kirjoitti:
Reidet on terveellisin paikka varastoida rasvaa. Googlaa. Mä oon myös ollut aina hoikka, mutta reidet hankaavat yhteen. Rasva varastoituu yläreisiin.
Totta, reidet ja lanteet ovat terveellinen paikka kerätä rasvaa. Eikä se selluliitti ole mitenkään vaarallista, se nyt vain sattuu olemaan yksi asia, jonka määrää geenit säätelevät vahvasti. Onneksi en ole nähnyt aikoihin selluliitinpoistovempeleitä, joita oli ainakin kasarilla. Humpuukia kaikki.
Tasan ei mene nallekarkit. Mä olen lihava, siis oikeasti lihava: 85/162. Mutta mun jalat on kuin tanssijalla. Kerään kaiken läskin keskivartaloon. Jalat näyttää siltä, että kuuluis jollekin toiselle 😁
Ja sitten ihmiset luulee, että selluliitti häviää liikunnalla ja lihaskuntoharjoittelulla. Ja paskat! Eikä ruokavaliollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei mene nallekarkit. Mä olen lihava, siis oikeasti lihava: 85/162. Mutta mun jalat on kuin tanssijalla. Kerään kaiken läskin keskivartaloon. Jalat näyttää siltä, että kuuluis jollekin toiselle 😁
Sama😄, jalat on parasta mitä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Yläkroppa laiha ja hoikka ja kaikki rasva menee reisiin. Epäilen että johtuu endometrioosista ja että estrogeeni kerryttää juuri rasvat sinne.
Parempi se on siellä kuin vatsaontelossa. Ennemmin vaikka tukkijalat kuin metabolinen oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin sinut lähäriin ja ristisi jalkasi alaselkäni ja perseeni ympäri ja puristaisit lujaa. Ei selluliitit haittaisi.
Puristaisin niin lujaa, ettei sulla henki kulkisi.
Ap
Yhdessä Bond-leffassa nainen puristi ukolta niskat poikki reisiensä välissä 😎.
Sulla on todennäköisesti perinnöllinen lipödeema. Sitä on noin 10 prosentilla naisista. Googlaa ja tutki, englanniksi lipodema tai lipedema. Hoitokeinoja on vähän ja Suomessa ei sitäkään. Ruokavalio ja omalle kropalle sopiva liikunta voivat toki auttaa, mutta kyse on valitettavasti elinikäisestä vaivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin sinut lähäriin ja ristisi jalkasi alaselkäni ja perseeni ympäri ja puristaisit lujaa. Ei selluliitit haittaisi.
Ap
Golden Eye ja Xenia Onatopp. Hankkikaa siskot perässä yhtä vahvat reisilihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luulen että mä pystyisin samaan. Harmi että ei ole pitkiin aikoihin ollut vapaaehtoisia testaamaan.
Ap
Minulla myös selluliittireidet ja hoikka yläkroppa. Nyt vanhemmiten tosin yläkroppakin läskiytyy, niin tasottuu epäsuhta.
Mulla kertyy rasva reisiin, peppuun ja nikkoihin. Kylppärin peilistä jos kattoo varsinkin polvet ja reidet täynnä sellua. Minun BMi on melkein alipaino, olen pitkä ja tosi hoikka. Olen myös urheilija, harrastan raskasta pyöräilyä päivittäin (mäkiä yms). Silti sellu pysyy tiukasti juuri noissa reisissä ja polvissa. Yläkroppa on siro ja laiha, vyötäröllä ei mitään ylimääräistä. Aika kummallista. Selluliitti ei taidakaan olla vaan lihavien vaiva. Ehkä se on sitten normaalia naisilla.
Mulla bmi 19,0 mut leuan rakenne sellainen et helposti tulee kaksoisleukaefekti. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on todennäköisesti perinnöllinen lipödeema. Sitä on noin 10 prosentilla naisista. Googlaa ja tutki, englanniksi lipodema tai lipedema. Hoitokeinoja on vähän ja Suomessa ei sitäkään. Ruokavalio ja omalle kropalle sopiva liikunta voivat toki auttaa, mutta kyse on valitettavasti elinikäisestä vaivasta.
No tuskinpa vain on lipödeema. Ruokavalio ja sopiva liikunta eivät auta lipödeemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Golden Eye ja Xenia Onatopp. Hankkikaa siskot perässä yhtä vahvat reisilihakset.
Bondeissa oli myös se yksi isorintainen kaasuputken hoitaja, joka puristi miesparan pään ryntäisiinsä. Bond-tyttöjen alphaemäntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salillakin näkee treenattuja naisia, joilta kuitenkin erottuu trikoiden läpi selluliittikuoppia. Hoikkia siis ovat ja huomaa, että käyneet pitkään. Eli se nyt vaan kuuluu naisen elimistöön jotenkin.
Ei kaikkien, mulla ei ole selluliittiä käytännössä lainkaan. Ja en ole nykyisin mitenkään superkunnossa, vaikka arkiliikuntaa harrastankin. Ihotyyppi on paksu ja selluliittia ei vain tule, ei ollut silloinkaan, kun olin 5-6kg painavampi (pudotin ne pois noin neljä vuotta sitten).
Onnellinen. Aidosti kadehdin teitä selluliittitomia. Itse olen aina ollut selluliittiperse ja -reisi, ainoastaan silloin kun laihdutin itseni lähes olemattomaksi, myös selluliitti suureksi osaksi katosi. Mutta en voi pitää itseäni luurankona koko ikääni.
Reidet on terveellisin paikka varastoida rasvaa. Googlaa. Mä oon myös ollut aina hoikka, mutta reidet hankaavat yhteen. Rasva varastoituu yläreisiin.