Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Kreikassa, voi jestas mikä shithole!

Vierailija
15.06.2025 |

Ihan kuin roskakorissa olis.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset eivät välitä kissoistaan ja koiristaan mitään. Ovat todella brutaaleja ja jul.ia ihmisiä eläimiä kohtaan.

Vierailija
62/76 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran 35 vuotta takaperin ja päätin etten tule tänne enää koskaan. Matkailen aika paljon, mutta päätös on pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina käynyt Kossilla, Kreetalla ja Lefkadassa. Kaikki hienoja paikkoja. Menen varmasti uudestaan heti kun mahdollisuus koittaa. Rento ja hyvä meininki. No kulkukissat välillä on aika ärsyttäviä.

Säälittäviä lähinnä.

Vierailija
64/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisia saaret täynnä vuokraa huoneita pitää baareja .  Ette te mitään huomaa myös siirtolaisia. 

Vierailija
65/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalaiset eivät välitä kissoistaan ja koiristaan mitään. Ovat todella brutaaleja ja jul.ia ihmisiä eläimiä kohtaan.

Espanjassa vielä pahempaa.

Mutta tosiaan etelässä ollaan eläimiä kohtaan välinpitämättömämpiä.

Vierailija
66/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset siellä ryöstelee tukirahoja !  

Vierailija
67/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jos juoksee kulkukoirat pitkin Mannerheimintietä niin se on Yök yök.

Kreikassa taas Oih Upeaa...

Vierailija
68/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaiset siellä ryöstelee tukirahoja !  

Mitä tukia? Lainaohjelmat päättyivät 2018. Kreikka on nykyään talouskasvussa Euroopan kärkimaita ja on maksanut Suomelle velkaansa takaisin sovitun ohjelman mukaan.

Vierailija
69/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Skiathoksella ennen MammaMian filmausta, oli upee paikka, lieköhän enää?

Vierailija
70/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka on upea. Samoin Turkki.

Joku Thaimaa voi sisältää puolestaan paikkoja, jotka voivat ollakin shitholeja. 

Thaimaanhaukkumisesi mitätöi kaiken mitä sanoit sitä ennen senkin toope ajantuhlaaja

Vierailija
71/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi käydäkin jos opettelisivat tekemään enemmän kuin 5 eri ruokaa. Maailman tylsin keittö.

Parasta ja terveellistä Välimeren ruokaa!

Italiassa juu, kreikassa pelkkää mussakaa ja mössöjä tulee kahdessa päivässä korvista.

Niin mitenköhän toi nyt on... Italiassa matkailija helposti ottaa niitä pastoja ja pizzoja, Kreikassa on paljon kasvisvoittoisempi keittiö. 

Molemmissa maissa paljon matkanneena lautaselle useimmiten päätynyt tuoretta kala, meren antimet, vihannekset, juustoja ja satunnaisesti pastaa tai perunaa. Älyttömän hyvät keittiöt molemmissa maissa.

Vierailija
72/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Kreikkaa olet?

Lähellä niitä Navaroen tykkejä.

Rhodos on tylsä. Omat suosikkini on olleet Korfu ja Kreetan itäosa, Retystä itään. 

Vierailija
73/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi käydäkin jos opettelisivat tekemään enemmän kuin 5 eri ruokaa. Maailman tylsin keittö.

Italiassa juu, kreikassa pelkkää mussakaa ja mössöjä tulee kahdessa päivässä korvista.

Olisit mennyt syömään niihin ravintoloihin joissa paikallisetkin käyvät, niin ei tarvitsisi täällä leimata ettei ruokaa ole mitä syödä. Kun turisti menee turistiravintolaan niin totta helvetissä tarjonta on suppeampaa, vaikkakin silti paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
74/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt tosi paljon, olen käynyt useammassa paikassa. Se on vähän karu, mutta mulle sopii hyvin. Meri ja vuoret. Ihan normaaleja ihmisiä (vrt. Turkki siinä vieressä).

Vierailija
75/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitenköhän toi nyt on... Italiassa matkailija helposti ottaa niitä pastoja ja pizzoja, Kreikassa on paljon kasvisvoittoisempi keittiö. 

Molemmissa maissa paljon matkanneena lautaselle useimmiten päätynyt tuoretta kala, meren antimet, vihannekset, juustoja ja satunnaisesti pastaa tai perunaa. Älyttömän hyvät keittiöt molemmissa maissa.

Sulle on varmaan huikea elämys käydä ulkomailla ja syödä vielä paikallisia ruokia.

Ootko siellä ihan että OMG miten huikeeta! Mä olen Ulkomailla!!!

Vierailija
76/76 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä tosiaan joku käynyt ulkomailla?

Aika mahtavaa varmaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän