Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Kreikassa, voi jestas mikä shithole!

Vierailija
15.06.2025 |

Ihan kuin roskakorissa olis.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa ja tietämätöntä tekstiä Kreikasta. Missähän Ateenan takapihoilla aloittaja matkailee? Minä olen useilla matkoillani nähnyt vain puhdasta, kaunista ja ystävällistä Kreikkaa. Halpaa siellä ei ole. 

Vierailija
42/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet Ateenassa. Mene niille saarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellinen aloitus koska ei vastaa mihin matkusti. 

Vierailija
44/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi käydäkin jos opettelisivat tekemään enemmän kuin 5 eri ruokaa. Maailman tylsin keittö.

Eli sulla ei ole mitään hajua kreikkalaisesta keittiöstä. 

Vierailija
45/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi käydäkin jos opettelisivat tekemään enemmän kuin 5 eri ruokaa. Maailman tylsin keittö.

Parasta ja terveellistä Välimeren ruokaa!

Italiassa juu, kreikassa pelkkää mussakaa ja mössöjä tulee kahdessa päivässä korvista.

Niin mitenköhän toi nyt on... Italiassa matkailija helposti ottaa niitä pastoja ja pizzoja, Kreikassa on paljon kasvisvoittoisempi keittiö. 

Vierailija
46/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka on upea. Samoin Turkki.

Joku Thaimaa voi sisältää puolestaan paikkoja, jotka voivat ollakin shitholeja. 

Thaimaa= rotanloukko vailla vertaa

Vierailija
47/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole mitään hajua kreikkalaisesta keittiöstä. 

stifado, mussaka ja kolme eri mössöä. Siinä 5. Ihan tarpeeksi hajua matkatakseni mieluummin Italiaan.

Vierailija
48/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina käynyt Kossilla, Kreetalla ja Lefkadassa. Kaikki hienoja paikkoja. Menen varmasti uudestaan heti kun mahdollisuus koittaa. Rento ja hyvä meininki. No kulkukissat välillä on aika ärsyttäviä.

Sinä se ärsyttävä olet.

Ei ole kissan syy, jos kreikkalaiset ei osaa eläimistään huolehtia.

Vierailija
49/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa syö pariskunta edelleen pitkän kaavan mukaan halvemmalla loppulaskulla kuin Suomessa lyhyellä kaavalla. Faktaa.

Vierailija
50/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massaturismilla Kreikka elää.

Ja EU:lta lypsämillään miljardeilla.

Vierailija
51/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa Kreikan saaria ja varmaan mantereellakin paikoin paikka tarjoaa jälkiruuan päälle ilmaiset drinksut kiitokseksi aterioinnista. Suomessa näin ei tapahdu koskaan. Itseäni ainakin lämmittää tuo Kreikan tapa, koska jo itse ateriasta tilattuine juomineen omistajat ovat tienanneet itselleen isot setelitukut.

Vierailija
52/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis Netanjehun ja Netanjehun akan kanssa samassa paikassa. Otan osaa.

Vierailija
53/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikka on upea. Samoin Turkki.

Joku Thaimaa voi sisältää puolestaan paikkoja, jotka voivat ollakin shitholeja. 

Thaimaa= rotanloukko vailla vertaa

Tsunami: "Annoin pikkusormen ja se vei koko käden..."

Vierailija
54/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis Netanjehun ja Netanjehun akan kanssa samassa paikassa. Otan osaa.

"Samassa paikassa", jos on samassa valtiossa? 

Vierailija
55/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikassa syö pariskunta edelleen pitkän kaavan mukaan halvemmalla loppulaskulla kuin Suomessa lyhyellä kaavalla. Faktaa.

Suurimman osan tuossa tekee alkoholi. Taannoin olin Suomessa kreikkalaisessa ravintolassa ja puolen litran pullo retsinaa oliko 29 vai 30€, sama pullo Rodoksella seitsemisen euroa ravintolassa, kaupassa alle kolme. Riippuu paljon tietty mitä syö, ja missä. 

Vierailija
56/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama likaisin paikka missä olen ollut Rodos (11 maata käytynä) kaduilla roskia ja koirankakkaa, neljän tähden hotellihuone pikkumuurahaisia täynnä, toinen lähes yhtä kehno ollut Kroatia. Turkissa ja Bulgariassakin on tasokkaampaa.

Vierailija
57/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osassa Kreikan saaria ja varmaan mantereellakin paikoin paikka tarjoaa jälkiruuan päälle ilmaiset drinksut kiitokseksi aterioinnista. Suomessa näin ei tapahdu koskaan. Itseäni ainakin lämmittää tuo Kreikan tapa, koska jo itse ateriasta tilattuine juomineen omistajat ovat tienanneet itselleen isot setelitukut.

Mitäpä luulet että tapahtuis jos Suomessa joku kuppila tarjoais ilmaishömpsyjä, aika äkkiä olis joku vasalli lyömässä lappua luukulle. 

Vierailija
58/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka paikassa on niitä roskakorimestoja ja massaturistipaikkoja, mutta yleensä on myös muuta. Itse menen uuteen maahan (olen käynyt vain seitsemässä maassa) sillä ajatuksella että maassa maan tavalla. Jos haluaisin olosuhteiden olevan täysin samanlaiset kuin kotona ollessani, pysyisin kotona. Jokainen paikka on omanlaisensa ja itse ainakin olen löytänyt kauneutta sekä paikalliselämää sellaisistakin maista, joita usein turistilaumoja kauhistellen kuvaillaan. Täytyy vain mennä pois sieltä turismin keskiöstä.  Tietysti on myös niin, että kaikesta ei voi pitää, mutta outoa kyllä.

Kreikassa en ole käynyt, se on kohta vuorossa. Tällä kertaa menen eräälle saarelle, mutta kyseisessä maassa on useampi kohde, jonka haluaisin nähdä. 

Vierailija
59/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka on ihana

Edellisestä käynnistä on kolme vuotta, ja nyt tekisi hirveästi mieli Kreetalle tai Santorinille. Ei vaan ole reissukaveria, eikä yksin tee mieli mennä.

Vierailija
60/60 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava maa. Rikas kulttuuri ja kivoja rantakohteita.

Jätteiden kierrätys tosin olematonta. Kaikki heitetään auton ikkunasta kadulle. Muoviroskaa joka paikka täynnä.