Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko äkkikuoleman siis kuolisit sairaskohtaukseen?

Vierailija
15.06.2025 |

Itse haluaisin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tämän ikäisenä halua ainakaan kuolla. (40 v)

Vierailija
22/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meidän suvussa noin tapahtuukin. Eletään pitkäikäisiksi ja pää toimii loppuun asti veitsenterävänä ja sitten eräänä päinä vain kuolla kupsahdetaan. Sitä ennen ehkä kaksi vuotta voivotellaan, että onko kuolemana minut unohtanut, on jo nähty kaikki ja kokeiltu kaikkea, sais tulla jo. 

Itse tykkään tuollaisesta tavasta kuolla verrattuna johonkin hitaaseen näivettävään ja ehkä kivuliaaseenkin kuolemaan kipulääkkeiden orjana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voimakas kipu jossain kohtauksessa, ei kiva. Sotten ommettomuus, kauhua ja kipua.

Sitten taas olen kuullut monen lähtevän sairasvuoteella hyvin rauhallisesti, levollisesti vain lähtevän, jopa iloisena, ilman tuskaa. Sillein mieluummin.

Vierailija
24/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elän 60 vuotiaaksi, aijon juoda lasin punaviiniä päivässä ja ehkä poltan pikkusikarin.

Vierailija
25/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuudesta pitää nauttia ja ottaa kaikki ilo irti, vielä kun voi. Jos haluaa kuolla niin ryypiskelee päivät pitkät. Kyllä ne sisuskalut sanoo poks jossain kohtaa.

Vierailija
26/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ideaaleinhan olisi mennä illalla nukkumaan eikä koskaan herää.

Vierailija
27/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi. Ei se nopea loppu ole kuitenkaan

Kyllä se oli nopea sekä äidillä, että isällä. Äidillä muutama sekunti. Isä käveli 10m, sänkyyn asti pääsi itse.

Vierailija
28/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Olen nyt seurannut muistisairaan mutsini elämää hoitokodissa vajaan vuoden. Ja todellakin aijon itse kuolla ennenkun joudun mihinkään hoitokotiin. 

Helppo se on sanoa ja uhota. Tosipaikan tullen tuskin riistää itseltäsi henkeä jos sairastut vaikka muistisairauteen. Ihminen one elämässä kiinni niin kauan kuin elämä hänet jättää. 

Vierailija
29/29 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että sinnitelkää vielä 5 vuotta niin sitten keksitään ikuinen elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme