Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi nuorelle parille yhteiseen asuntoon, kun astioita ei saa ostaa, koska eivät halua niitä. Mitä antaisin?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vinkit tervetulleita, nuorilla ikää noin 25vuotta.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan oikeasti. 

Kenenkään nuorenparin kotiin ei osteta mitään tavaraa. Heille voi antaa lahjakortin vaikka ruokakauppaan tai johonkin isoon ketjuliikkeeseen jos ei halua antaa käteistä rahaa (aina paras lahja).

Joka suvussa on joku täti joka rrrrrrrakastaa Pentikiä, Finlaysonia ja Marimekkoa ja tyrkyttää niitä kaikille. Hyvä ihminen, lopeta. Hankkimasi lahjat myydään torissa.

Finlayson, kaikki tarvitsevat esim lakanoita, verhoja,  parempia niillä kuin jossain halpismerkissä

Itse olen minimalisti enkä tarvitse kuin yhdet petivaatteet per henkilö. Smat menee pyykkikoneen ja kuivurin kautta takaisin käyttöön, samoin pyyhkeet. Uudet ostetaan, kun vanhat kulahtaa. Ihan älytöntä säilyttää kaapissa jotain petivaatteita ja pyyhkeitä vaan sen takia, että ne on jonkun silmää hivelleet jossain vaiheessa.

Sama astiat, haluan itseäni miellyttävät astiat ein montaa eri sarjaa vaan sen takia, että jouluna muka pitäisi olla erilainen kattaus. Se saa muullakin kuin lautasilla aikaiseksi.

Vierailija
62/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin nuoren parin luona ensimmäistä kertaa vieraillessani lahjakortin sisustustavaraliikkeeseen jossa tiesin olevan sen tyyppistä tavaraa mistä he pitävät. En ikinä vie kenellekään lahjaksi mitään sisustustavaroita tai astioita jos niitä ei nimenomaan pyydetä ja nimetä enkä itsekään halua niitä minulle tuotavan koska jokaisella on omat tarpeensa ja makunsa näiden asioiden suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on minulle huonoin lahja. Jäävät todella monesti käyttämättä. Ja inhoan sitä pakko-ostamisen tunnetta, mikä tulee, kun haahuilee pitkin kauppaa eikä keksi mitään, mitä tarvitsisi. 

Minä ilahtuisin kukista. Ne ovat tuote, jota todella harvoin ostan itse, mutta joita haluaisin usein kotona olevan.

Täällä ehdotetulla S-ryhmän lahjakortilla voi ostaa ihan vaikka ruokaa tai jotain päivittäistavaroita.

Vierailija
64/64 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää ja suolaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän