Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?

Vierailija
14.06.2025 |

Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?

Kommentit (384)

Vierailija
341/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-naisena olen kiinnostunut hieman naismaisista sähköautojen omistajista. Erityisesti Tesla-kuskit viehättää minua. He käyttävät kalliita hajuvesia, ovat hyvin pukeutuneita, siistejä ja autotallit ei ole täynnä barbaarimiehiin liittyviä likaisia työkaluja, vaan siellä on vitriinissä valkoiset ajokäsineet ja Vercasen Bright Crystal-hajuvesipullo.

Tuollaiset mieskarkit on vaan yleensä jo parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Ei läheskään kaikki sähköauton omistajat ole h*omoja mutta kuskit on 100% sti.

Vierailija
342/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vanhat, huolella kunnostetut autot kiinnostaa. Naapurilla on vanha amerikanrauta, jonka hän on kunnostanut itse. Auto on kuin koru, kyllä sitä katselee mielellään. Vielä kun joskus pääsisi kyytiin, ai että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton omistaminen ei vaikuta.

Vierailija
344/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä joka luuhaa tallissa illat pitkät eikä samasta syystä naista joka touhuaa hewoisten kanssa !

Vierailija
345/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa miestä joka luuhaa tallissa illat pitkät eikä samasta syystä naista joka touhuaa hewoisten kanssa !

Miksi ei? Haluatko valvoa jatkuvasti mitä puolisosi tekee? Oletko muutenkin sairaalloisen mustasukkainen?

Vierailija
346/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain ottako miestä joka on aitotallissa jatkuvasti. Jos luulette että mies muuttuu kun häntä yritätte muuttaa, niin ei käy. Trust me. 

Ai, mulle se oli yksi ehto, että todellakin viihtyy rakentamassa autoja ja harrastaa niitä.

Vierailija
347/384 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee se harhaluulo, että naiset ne on kiinnostuneita miehen autosta? 

Tässäpä sinulle analyysi useamman vuoden kesäautoilusta poikkeavalla autolla:

Jos katseen kääntyminen on yhtäkuin kiinnostus, niin kyllä suuri osa naisista on kiinnostuneita erikoisista autoista. Kesäisin oma vanhempi kaksipaikkainen avoauto kääntää erittäin paljon päitä, ja erityisesti parkissa ollessaan katto alhaalla moni nainen jää katselemaan ohikulkiessaan autoa kun itse olen sivummalla huomaamassa reaktioita (tällöin ihmiset kehtaavat tuijottaa pidempään ja ottaa välillä kuvia, toisin kuin silloin jos istuu kyydissä). Luulen sen johtuvan pitkälti auton punaisesta nahkasisustuksesta. Huvittavasti myös nuoremmilla naisilla on joku ihmeellinen sisäänrakennettu vaisto katsoa kun kuulevat erikoisemman moottorin äänen lähestyvän takaa kadulla, ei ole ensimmäinen kerta kun 2-5 henkisen tyttöporukan päät kääntyvät synkroonissa samanaikaisesti katsomaan heti kun moottorin ääni ensimmäisen kerran kuuluu.

Kuitenkin, vähiten erikoisesta autosta kiinnostuneita ovat 20-30v ikävuosien välissä olevat naiset. Tuntuukin että jotenkin ehkä heillä on joku käytännöllisyysvaihe elämässään ja ehkä se farmivolvo ynnä muut lapsen hankinnassa ja elättämisessä tärkeät käytännölliset asiat ovat sijalla yksi :D

Alle, ja yli tuon iän, niin tuijotus on välillä hävytöntä tasoa! :)

Vierailija
348/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katseen kääntyminen on yhtäkuin kiinnostus, niin kyllä suuri osa naisista on kiinnostuneita erikoisista autoista. Kesäisin oma vanhempi kaksipaikkainen avoauto kääntää erittäin paljon päitä, ja erityisesti parkissa ollessaan katto alhaalla moni nainen jää katselemaan ohikulkiessaan autoa kun itse olen sivummalla huomaamassa reaktioita (tällöin ihmiset kehtaavat tuijottaa pidempään ja ottaa välillä kuvia, toisin kuin silloin jos istuu kyydissä). Luulen sen johtuvan pitkälti auton punaisesta nahkasisustuksesta. Huvittavasti myös nuoremmilla naisilla on joku ihmeellinen sisäänrakennettu vaisto katsoa kun kuulevat erikoisemman moottorin äänen lähestyvän takaa kadulla, ei ole ensimmäinen kerta kun 2-5 henk

Audit ja BMW:t eivät kiinnosta, mutta oikeasti erikoisemmat tuntuvat kiinnostavan myös suurta osaa naisia.

Vierailija
349/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron heti kun kerrot, mikä käsilaukku naisella auttaa parinmuodostuksessa. 

Juuri näin. Täydellinen vertauskuva. Nainen katsoo autoa yhtä tarkkaan kuin mies sitä naisen käsilaukkua.

Ja aivan yhtä typerää kuvitella että tällaiset ulkoiset seikat vaikuttaa ainakaan oleellisesti. Parisuhteessa ollaan IHMISEN kanssa, ei auton tai käsilaukun kanssa. 

Kyllä naisesta jotain kertoo jos hänellä on muovipussi käsilaukkuna, tai pieni nahkainen käsilaukku verkkareiden kanssa. Samoin pörröinen käsilaukku voi olla ihan kiva juttu, jos se sopii naisen muuhun persoonaan. 

Joo mutta katsotko laukun merkkiä, hintaa, tiedätkö suunnittelijan? Kuten tässä on nyt pitkin matkaa yritetty vakuutella, että nainen kiinnostuu kalliista autoista. 

... Hah! Koko ajatus on niin absurdi. Autot on niin miesten juttu. Pienestä lapsesta asti. Olen ostanut elämäni aikana liikkeestä ehkä 10 autoa, en ole koskaan nähnyt nais-automyyjää, enkä myöskään huollon puolella ainuttakaan naista. 

Joku nainen voi toki hypätä kyytiin siksi että "auto on hieno mitä väliä millainen se mies on" mutta kyllä ne naiset on oikeasti tosi, tosi harvassa. Etenkin kun tullaan aikuisiksi.

Vierailija
350/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset muuten puhuvat itsensä hiemn pussiin tässä.

Auton ei tarvitse olla "hieno" - mutta sen pitää olla uudehko ja siisti. Ja se ei saa haukata liian suurta osaa miehen tuloista.

Jotta mies pystyy ostamaan uudehkon ja siistin auton ilman, että se haukkaa olennaista osaa tuloista, niin ei mies nyt ihan köyhä saa olla. Eli tässäkin on se naisten klassinen ajattelutapa "pituudella ei ole merkitystä eikä miehen tarvitse olla 220cm, kunhan nyt on vähintään keskipituinen".

Newsflash. Täällä varmaan puhuu eri naisia. Ei ole joku yhtenäinen kollektiivinen mielipide joka on kaikilla naisilla tasan sama. 

Mun mielestä tuossa ei edes ole ristiriitaa, että auton ei tarvitse olla "hieno" mutta pitää olla uudehko, siisti, eikä viedä omistajaansa perikatoon. Sellainen auto mulla itsellänikin on. Se ei ole joku premium merkki tai mitenkään näyttävä, maksoi uutena 36 000, ja se on nyt pari vuotta vanha. Se ei vie suurta osaa mun tuloista, maksan reilu 300 euroa kuukaudessa osaria.

Olen keskiluokkainen keski-ikäinen nainen. Minä olen naimisissa, ja puolison auto on piirun kalliimpi kuin omani vaikka meillä on samat tulot. En pidä ollenkaan liikaa vaadittuna jos nyt vaikka keski-ikäinen ajattelee, että auto voisi olla "ei hieno, mutta uudehko ja siisti". Suurimmalla osalla tämän ikäisiä se kuitenkin on niin. 

Vierailija
351/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset muuten puhuvat itsensä hiemn pussiin tässä.

Auton ei tarvitse olla "hieno" - mutta sen pitää olla uudehko ja siisti. Ja se ei saa haukata liian suurta osaa miehen tuloista.

Jotta mies pystyy ostamaan uudehkon ja siistin auton ilman, että se haukkaa olennaista osaa tuloista, niin ei mies nyt ihan köyhä saa olla. Eli tässäkin on se naisten klassinen ajattelutapa "pituudella ei ole merkitystä eikä miehen tarvitse olla 220cm, kunhan nyt on vähintään keskipituinen".

Ei tarvi myöskään olla erityisen rikas. Kyllä siistin auton saa ihan tavallisilla tuloilla. Ensimmäisen "siistin" autoni ostin liikkeestä jollain 100e kk lyhennyksellä. Työtön ei tietenkään saa, mutta kukaan ei varmaan oleta että työtön laittaisi vähät rahansa autoon, se olisi vaan tyhmää. (ellei auto ole liikkumiseen aivan välttämätön). 

Vierailija
352/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi autosta pitäisi olla kiinnostunut? Yrittääkö mies pistää minut korjaamaan sitä vai mistä on kyse?

Ainakin meillä vaimo kertoo kuinka ystävättäret ovat olleet kiinnostuneita autosta ja kommentoineet sitä. Lähes poikkeuksetta.

Naiset osaa kohteliaasti keskustella vaikka mistä. Jos auto on jotenkin erikoisen näköinen niin normaali ihminen kommentoi sitä jotenkin. 

Tässä on keskusteltu siitä, että saako mies sillä autollaan naisen. Mennään vähän eri tasolla, jutustellaanko niitä näitä autoon liittyen vai pokataanko sillä auton avulla oikeasti  yksi niistä vaimon ystävistä. 

Vierailija
353/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-naisena olen kiinnostunut hieman naismaisista sähköautojen omistajista. Erityisesti Tesla-kuskit viehättää minua. He käyttävät kalliita hajuvesia, ovat hyvin pukeutuneita, siistejä ja autotallit ei ole täynnä barbaarimiehiin liittyviä likaisia työkaluja, vaan siellä on vitriinissä valkoiset ajokäsineet ja Vercasen Bright Crystal-hajuvesipullo.

Tuollaiset mieskarkit on vaan yleensä jo parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Ei läheskään kaikki sähköauton omistajat ole h*omoja.

"läheskään". :D 

Sähköautoilijat on usein hyvätuloisia. Suurin osa sähköautoilijoista on keski-ikäisiä miehiä. Joo, ei "läheskään" kaikki miehet ole keski-ikään ja hyvätuloisuuteen ehdittyään yhtäkkiä homoja. Absurdi heittokin mutta niin tuttu kun sähköautoista puhutaan. Siihen tarvii pätäkkää, miksi se olisi "homoa". 

Vierailija
354/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi autosta pitäisi olla kiinnostunut? Yrittääkö mies pistää minut korjaamaan sitä vai mistä on kyse?

Ainakin meillä vaimo kertoo kuinka ystävättäret ovat olleet kiinnostuneita autosta ja kommentoineet sitä. Lähes poikkeuksetta.

Mistä alapeukut? Naiset käyttäytyvät väärin?

Siksi, että se ei vielä tarkoita mitään että hyvää-päivää-kirvesvartta kommentoidaan autoa. Se on kohteliasta small talkia. Samalla tavalla olisi kommentoitu, jos mies olisi heittänyt rouvansa pihaan vaikka skootterilla. Kyse on tässä keskustelussa ollut siitä, että mies saa pokattua naisen vain auton avulla. Ja se on älyvapaa ajatus. 

Vierailija
355/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkäpönttöauto, en ole koskaan nähnyt sellaista.

Vierailija
356/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katseen kääntyminen on yhtäkuin kiinnostus, niin kyllä suuri osa naisista on kiinnostuneita erikoisista autoista. Kesäisin oma vanhempi kaksipaikkainen avoauto kääntää erittäin paljon päitä, ja erityisesti parkissa ollessaan katto alhaalla moni nainen jää katselemaan ohikulkiessaan autoa kun itse olen sivummalla huomaamassa reaktioita (tällöin ihmiset kehtaavat tuijottaa pidempään ja ottaa välillä kuvia, toisin kuin silloin jos istuu kyydissä). Luulen sen johtuvan pitkälti auton punaisesta nahkasisustuksesta. Huvittavasti myös nuoremmilla naisilla on joku ihmeellinen sisäänrakennettu vaisto katsoa kun kuulevat erikoisemman moottorin äänen lähestyvän takaa kadulla, ei ole ensimmäinen kerta kun 2-5 henk

Myös mopopoikien pärryytys kääntää katseen koska se on iso ääni. Räjähdys kääntää katseen, kirskuvat jarrut, pellin ruttaantuminen etc. Sinun henkinen kehitys on jäänyt pärryyttävän mopopojan tasolle.

Vierailija
357/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kommentti johon vastasit, tarkoitti sitä harhaluuloa josta tässä on keskusteltu - että auto vaikuttaa parinvalinnassa - että mies saa naisen autonsa avulla.

Siis onko auton katsominen sama kuin että "tuo mies kiinnostaa"? Voi vaddu ihan oikeasti. Itsekin kirjoitat että moottorissa on erikoinen ääni, että päät kääntyy jo ihan sen vuoksi. Samalla tavoin ihmiset kääntyy katsomaan kun ambulanssi menee pillit päällä, ei siihen liity mitään fyysistä kiinnostusta. 

Minäkin (naimisissa oleva nainen) katson kyllä erikoisia autoja, mutta oikeasti nimenomaan niitä autoja, en edes huomaa onko kuljettajana mies tai nainen. Täytyy kai lopettaa jos se otetaan jonain soidinkutsuna. 

... minä tutustuin mieheen jolla ei ollut autoa näkyvissä missään. Myöhemmin kävi ilmi että hänellä oli perusooppeli ja siinäkin vähän vikaa. Nyt ollaan oltu yhdessä parikymmentä vuotta. Ja olen sellainen nainen, joka kyllä kääntyy katsomaan erikoisia autoja, autot kiinnostaa sen verran. Sillä ei kuitenkaan parinvalinnassa ollut mitään merkitystä, auto tai ei. 

Vierailija
358/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu autosta, mutta kyllä sen soisi olevan max. viitisen vuotta vanha ihan perus  perheauto. Joku Nissan, Toyota, Skoda tmv. 

Vierailija
359/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät kulkuvälineet ja kaasuttelu saavat kyllä katseen kääntymään. Pitäähän pelle nähdä omin silmin. 

Vierailija
360/384 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso musta auto = Big Black Car kiinnostaa naisia